خانه و آشپزخانه

بهترین زودپز تفال + قیمت 8 مدل برتر پرفروش سال

هر آنچه که باید درباره زودپز تفال بدانید!

برند تفال یکی از برندهای مطرح است. که انواع لوازم برقی و سرویس‌های نچسب پخت و پز را تولید کرده و به یکی از پرطرفدارترین محصولات بازار تبدیل شده است. زود پز تفال اصل فرانسه هم از محصولات با کیفیت این برند هستند. اغلب خریداران از خرید زودپزهای این برند رضایت کامل داشته اند. اما برای خرید بهترین زودپز تفال باید نکات مهم خرید را بدانید تا یک مدل خوش قیمت کاربردی از برند اصلی تفال را تهیه کنید.

زودپز تفال ساخت کجاست؟

تفال یک شرکت تولید کننده لوازم خانگی فرانسوی است. که در سال 1950 یعنی با بیش از 70 سال تولید جزو با سابقه‌ترین برندهای لوازم خانگی است. برند تفال با ساخت لوازم برقی خانگی و ظروف پخت توانست در اغلب خانه‌ها جای خود را باز کند.

شرکت تفال در اغلب کشورهای جهان نمایندگی دارد. و مدت زمان کوتاهی در ایران نیز نمایندگی داشت. اما در حال حاضر با وجود برندهای فیک که وارد بازار شده‌اند. تشخیص نمونه‌های اصلی زودپز تفال از محصولات تقلبی کمی دشوار است. اما نگران نباشید با چند مشخصه که زودپزهای تفال اصل دارند میتوان نمونه‌های اصلی زودپز تفال را زودپز تفال تقلبی تشخیص داد.

زودپز تک دسته تفال
زودپز تک دسته تفال

مشخصات زودپز تفال

زودپزهای تفال در مدل‌های متنوع دوقلو، دو دسته و تک دسته هستند. که هر کدام در گنجایش‌های مختلف تولید شده‌اند. گنجایش و مدل‌های زودپز تفال برای خانواده‌های چهار تا دوازده نفره مناسب هستند. اگر از خانواده‌های پر رفت آمد و یا پر جمعیت هستید، زودپزهای دوقلو تفال میتواند تمام نیازهای شما را برای پخت غذا تامین کند.

پیشنهاد شده برای شما: زودپز خوب چی بخرم؟

تشخیص زودپز تفال اصل از تقلبی

زودپزهای اصل تفال در سایت ها نمایندگی فروش تفال ایران محصولات خود را ارائه کرده که برای تشخیص نمونه‌های اصلی میتوان محصولات و مشخصات زودپزهای تفال را مشاهده کنید.

برندهای تفال در قسمت کفه نام برند اصلی و لوگوی آن با نام tefal حک شده است. اما در نمونه های تقلبی زودپزهای تفال با نام tifal نوشته شده است.

محصولات برندهای معتبر و همچنین برند تفال اصل در بسته بندی با کیفیت عرضه می‌شوند. در صورتی که برندهای تقلبی از بسته بندی و کارتن های نامرغوب محصول را بسته بندی می‌کنند.

برای خرید زودپزهای اصلی تفال را در پایان همین پست میتوانید ببینید و با انتخاب مدل مد نظرتان مشخصات کامل و ویژگی زودپز را بیشتر بررسی کنید.

زودپز تفال خوبه ؟

با توجه به اینکه انواع لوازم برند تفال دارای جایگاه خاص خود در بین خریداران این محصولات هستند. و همچنین مدل زودپزهای اصل تفال با نقاط قوت و کیفت بالا توانسته اند. نظرات مشتریان را جلب کنند. حتما به مشخصات زودپز تفال هنگام خرید دقت داشته باشید و کارت گارانتی و ضمانت نامه را از فروشنده دریافت کنید. تا با اطمینان کامل از اصل بودن زودپز از خدمات پس از فروش محصول برخوردار شوید.

نظرات در مورد زودپز تفال

برای اینکه بیشتر با انواع زودپزهای تفال آشنا شوید و از لحاظ کاربردی بودن این وسیله پخت و پز اطیمنان داشته باشید نظرات خریداران قبلی مدل زودپزهای تفال را بررسی می‌کنیم. تا در نهایت با آگاهی بیشتر مدل مناسب با نوع آشپزی خود را پیدا کنید.

زودپز تفال مدل MF10 گنجایش 6 لیتر

زودپز تفال

ابراهیم پورثانی: در عین ساده بودن بسیار زیبا و با کیفیت است. نیم ساعت گوشت می پزه

زیبا، قیمت مناسب، کیفیت عالی

من عینا همین مدل رو برای مادرم خریده بودم یکی دیگه که سفارش دادم 

زودپز تفال مدل Secure Five Neo

زودپز تفال 7 لیتری مدل Secure Five Neo

پریسا زاجکانی: من خودم ۸ ساله دارم. الان برای مادرم خریدم. راضیم.

شیوا ایرانپور: من ۳ سال از این زودپز استفاده میکنم عالیه ایمنی زیبایی و از همه نظر بهترین هست

امیر حسین محمد قربان رعیت: من از فروشگاه رسمی تهیه کردم که اصل فرانسه بود. به من گفتند که این کالا تولید چین و متفرقه هم داره که قیمتش ممکنه پایین تر باشه. وارد کننده رسمی محصولات تفال در ایران سب پارس بود که البته الان دو سه ساله الان واردات نداره اما اگر اورجینال باشه محصول لیبل سب پارس از قدیم باید روی کارتنش باشه. من خریدم حدود 9 تومن و بسیار راضی هست

زودپز تفال  6 لیتری مدل نوتری کوک (زودپز همه کاره تفال)

زودپز تفال 6 لیتری

کاربر: من تو جشنواره جهیزیه خریدم عالیه، اصل فرانسه هست و نسبت به بیرون قیمت خوبی داره. بیرون حدود 2 میلیون گرونتر هست. به بقیه هم توصیه میکنم اگر جنس اصل و مطمئن میخوان بخرن

عاطفه خواجه پورگلوسالاری خود زود پز عالی فقط کارت گارانتی همراهش نبود

قیمت زودپز تفال

ما در این مطلب به بررسی مشخصات زودپزهای تفال پرداختیم. و چند نمونه زودپز تفال اصل را با نظرات خریداران معرفی کردیم. اما به دلیل اوضاع کنونی بازار و نداشتن قیمت ثابت برای سهولت خرید 21 نمونه از مدل زودپزهای تفال را از فروشگاه معتبر لیست کرده ایم که با انتخاب مدل مد نظرتان و کلیک روی دکمه مشاهده قیمت و خرید محصول می‌توانید مشخصات کامل هر مدل زودپز تفال را با قیمت آن مشاهده کنید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نتبجه:

در این پست بهترین زودپزهای تفال را همراه با چند نمونه پرفروش زودپز های 5،7 و 10 لیتری تفال را با نظرات خریداران معرفی شد. با توجه به این که برند قدرتمند تفال انواع زودپزهای دوقلو تفال و همچنین زودپزهای تک کاره و چند کاره ارائه کرده قطعا میتوانید بهترین زودپز تفال را به راحتی انتخاب کنید.

پیشنهاد شده: بهترین زودپز دسینی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا