خانه و آشپزخانهلوازم برقی

بهترین جاروبرقی فکر آلمان + قیمت 5 مدل پرفروش 2023


جاروبرقی فکر خوبه؟ بهترین جاروبرقی فکر کدام است؟ در سال‌های اخیر کیفیت و کارایی فوق العاده جاروبرقی های برند فکر و همچنین طراحی بی‌نظیر و زیبای این محصولات باعث شده، طرفداران زیادی از سرتاسر جهان جذب این برند شوند. همچنین در کشور ما نیز جزو مارک های معتبر و بسیار مطرح می باشد لازم به ذکر است که محصولات برند فکر با اینکه خارجی هستند گارانتی شرکت اصلی دارند و شامل خدمات پس از فروش نیز می‌شوند. در این مطلب قصد داریم 5 مدل برتر از جاروبرقی های فکر را با مشخصات و عکس معرفی کنیم.

جاروبرقی فکر ساخت کجاست؟

جارروبرقی برند فکر ساخت یک شرکت بسیار قدیمی آلمانی این برند فعالیت خود را از سال 1933 آغاز کرد است که قبلاً محصولات این برند فقط در کشور آلمان تولید و استفاده می‌شد، در سال‌های اخیر با پیشرفت چشمگیر برند فکر تولیدات این برند در همه جای دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد. کارخانه اصلی برند فکر در کشور آلمان قرار دارد. اکنون این برند دارای 4 خط تولید در کشورهای لهستان، چین، ترکیه و خود آلمان است. “قطعات محصولات برند فکر همگی در کشور آلمان تولید می‌شوند در کشورهای چین و ترکیه به مرحله مونتاژ می‌رسند.”

جاروبرقی فکر خوبه؟

متخصصان و طراحان برند فکر توانسته اند با استفاده از فناوری روز دنیا جاروبرقی‌های مدرنی با قدرت مکش بسیار بالا و موتورهای قدرتمند با ظاهری بسیار شیک و جذاب با بدنه ای بسیار با دوام طراحی کنند. برند فکر با طراحی و تولید جاروبرقی‌های با کیفیت و قیمت مناسب خود طرفداران زیادی دارند. طبق نظر سنجی که از خریداران جاروبرقی‌های برند فکر به عمل آمده است آنها از خرید خود بسیار راضی بوده و معتقدند با توجه به کیفیت بالای این محصولات و در عین حال مناسب بودن قیمتشان، تولیدات برند فکر ارزش خریدن دارند.

بررسی جاروبرقی فکر

اگر شما هم برای خرید به دنبال جاروبرقی خارجی هستید و سراغ برند های معتبر اروپایی  را بگیرید قطعا جارو برقی فاکر یکی از برندهای خوشنام و معتبری است که به شما معرفی می کنند جاروبرقی‌های برند فکر آلمان شامل گارانتی 24 ماهه شرکت فکر سرویس می‌شوند و همچنین به مدت 10 سال خدمات پس از فروش نیز دارند.

پیشنهاد شده برای شما: بهترین جاروبرقی بوش سری 6 و 8

قیمت جاروبرقی‌ فکر

قیمت جاروبرقی‌های برند فکر چقدره؟ یکی از فاکتورهای بسیار مهم که در هنگام خریدن هر وسیله‌ای به آن توجه می‌کنیم قیمت آن محصول می‌باشد، زمانی که قصد خریدن جاروبرقی برند فکر را دارید شاید براایتان سوال پیش بیاید که قیمت آن چقدر می‌باشد؟ قیمت جاروبرقی‌های برند فکر در کشور ما حدوداً از 2 میلیون و 200 هزار تومان شروع می‌شود و تا 6 میلیون تومان ادامه دارد. همانطور که می‌دانید هر چقدر امکانات جاروبرقی بیشتر باشد به طبع قیمت آن نیز بالاتر است و بالعکس. البته به دلیل وجود نوسانات قیمتی که در کشور ما هست ممکن است قیمت آن افزایش و یا کاهش پیدا کند.

بهترین مدل جاروبرقی فکر

با بررسی برخی از جارو برقی‌های برند فکر (fakir) جاروبرقی های فکر را می‌توان یکی از زیباترین طراحی‌های انجام شده جاروبرقی های آلمانی دانست. که در طراحی خود بی نظیر بوده. خوشبختانه حدودا دو سال است که جاروبرقی فکر و سایر محصولات این برند در ایران نیز به فروش می‌رسد. در ادامه چند مدل از بهترین جاروبرقی‌ فکر را لیست کرده ایم. میتوانید با در نظر گرفتن هزینه و سلیقه خود جاروبرقی مد نظرتان را انتخاب کنید.

1- جارو برقی ایستاده سیم دار فکر مدل استارکی اوکو | Fakir starky oko

جارو برقی ایستاده فکر مدل استارکی اوکو | Fakir starky oko

همانطور که می‌دانید وجود یک جارو شارژی در هر خانه‌ای لازم است اما ممکن است در حین کار باتری جارو شارژی تمام شود و کار شما نیمه تمام بماند پس بهتر است از جاروبرقی ایستاده سیم‌دار استفاده کنید.
این محصول برند فکر دارای سیمی به طول 6 متر میباشد، این مدل جاروبرقی به صورت بدون کیسه طراحی شده است.
این جاروبرقی را هم به صورت دستی و هم به صورت ایستاده می‌توانید استفاده کنید.
قدرت مکش این جاروبرقی 800 وات است ظرفیت مخزن آن یک لیتر می‌باشد و زمان زیادی طول می‌کشد تا مخزن پر شود و این ویژگی یکی از مزایای جاروبرقی برند فکر است.
از دیگر مزایای این مدل جاروبرقی صدای بسیار کم آن است.
فیلتر هپا جاروبرقی بسیار پیشرفته و در عین حال ضد آلرژی طراحی شده است.
این جاروبرقی به رنگ مشکی و سیلور طراحی شده و جلوه بسیار ویژه‌ای به این جاروبرقی داده است، دسته آن آرگونومیک می‌باشد.

2- جاروبرقی فکر مدل Veyron Turbo xl

جاروبرقی فکر مدل Veyron Turbo xl

این مدل جاروبرقی یکی از با کیفیت‌ترین محصولات برند فکر می‌باشد که در سه رنگ مشکی، رز گلد و بنفش طراحی شده است.
جنس بدنه آن از پلاستیک با کیفیت و ضد ضربه می‌باشد، این جاروبرقی مخزن‌دار است و حجم مخزن آن دو لیتر است.
قدرت مکش آن 750 وات توان مصرفی آن 2200 وات می‌باشد.
کیفیت بسیار بالا و قدرت مکش فوق العاده در کنار طراحی بسیار شیک باعث شده که این محصول طرفداران زیادی را به خود جذب کند.
بر روی بدنه این مدل جاروبرقی اهرمی قرار دارد که به وسیله آن قدرت مکش به راحتی تنظیم می‌شود.
میزان صدای این محصول برند فکر 70 دسیبل است که باعث شده صدای نسبتاً کمی داشته باشد.
جاروبرقی فکر مدل Veyron Turbo xl مجهز به سیستم هشدار LED نیز هست، جنس دسته آن آرگونومیک می‌باشد.
از قابلیت‌های دیگر این محصول می‌توان به دارا بودن نشانگر پر بودن مخزن و همچنین دارا بودن نشانگر عملکرد دستگاه اشاره کرد، در ضمن این محصول بسیار کم حجم می‌باشد و فضای بسیار کمی را در منزل شما اشغال می‌کند.

3- جاروبرقی عصایی فکر مدل DARKY

جاروبرقی ایستاده فکر مدل DARKY

این محصول یکی از محصولات نوظهور برند فکر می‌باشد، این مدل جاروبرقی بسیار با کیفیت با کارایی بسیار بالا و قدرت مکش فوق العاده طراحی شده است.
طول کابل این جاروبرقی 6متر است میزان صدای آن 80 دسی بل می‌باشد.
جنس دسته این جاروبرقی آرگونومیک است.فیلتر این جاروبرقی از نوع محافظ موتور طراحی شده است از نفوذ گرد و غبار به داخل موتور جلوگیری می‌کند. سیم این مدل جاروبرقی با کمک دو نگهدارنده در قسمت پشت جارو جمع می‌شود و جاروبرقی به کمک یک ضامن به صورت ایستاده قرار می‌گیرد.
این محصول دارای سری مثلثی با فناوری TRIO است و بدون کیسه طراحی شده است.

4- جاروبرقی فکر مدل Freelander RC 7081

جاروبرقی فکر مدل Freelander RC 7081

مدل جاروبرقی برند فکر به صورت مخزن‌دار طراحی شده است که ظرفیت مخزن آن دو لیتر می‌باشد، در این محصول فیلتر هپای سیلیکونی قابل شستشو تعبیه شده است.
توان مصرفی این جاروبرقی 890 وات می‌باشد. صدای این جاروبرقی 71 دسی بل است که در نوع خود بی‌نظیر می‌باشد.
طول کابل برق این جاروبرقی 5متر با شعاع عملکرد 8 متر است.
جاروبرقی فکر مدل Freelander RC 7081 دارای دو سری کاربردی برای سطوح مختلف است.
از دیگر ویژگی‌های این محصول دارا بودن نشانگر پر بودن مخزن می‌باشد.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا