خانه و آشپزخانهلوازم برقی

بهترین مدل جاروبرقی سپاهان + قیمت 6 مدل پرفروش 1403

جاروبرقی سپاهان خوبه؟

جاروبرقی سپاهان خوبه؟ بهترین مدل جاروبرقی سپاهان کدومه؟ قصد خرید بهترین مدل جاروبرقی سپاهان را دارید، با معرفی مدل‌های متنوع این برند خوشنام در این مقاله با ما همراه باشید تا بیشتر با برند قدرتمند ایرانی سپاهان آشنا شویم. با بررسی مشخصات جاروبرقی های سپاهان بهترین مدل جاروبرقی را از برند سپاهان برای خانه خود انتخاب کنید.

جاروبرقی سپاهان

شرکت مطرح سپاهان در راستای پیشرفت و توسعه تولیدات ملی کشور در سال 1366 تاسیس شد. و با بکارگیری تجهیزات و متخصصین طراحی و تولید انواع مدل جاروبرقی خانگی و صنعتی را شروع کرد. برای بهبود و ارتقاء محصولات با تلاش متخصصین در کنار برندهای برتر جهانی بسیار پیشرفت کرد، مدل‌های متنوع و با کیفیت را به بازار عرضه کرد.

انواع مدل جاروبرقی سپاهان

  1. جاروبرقی سپاهان مدل شکوفه shokoofe
  2. جاروبرقی سپاهان مدل نسیم
  3. جاروبرقی سپاهان مدل پیکو
  4. جارو برقی سپاهان مدل پارامیس
  5. جاروبرقی سپاهان مدل پارادایز پلاس
  6. جاروبرقی سپاهان جارو مدل پارادایز Paradise

بهترین جاروبرقی های سامسونگ جارو برقی سامسونگ مدل Prince 3قیمت خرید جاروبرقی‌سامسونگ‌دیجیکالا
بهترین جاروبرقی های دوو جاروبرقی دووقیمت خرید جاروبرقی دوو در دیجیکالا
بهترین جاروبرقی های فیلیپس جاروبرقی فیلیپسقیمت خرید جاروبرقی فیلیپس دیجیکالا
بهترین جاروبرقی های سپاهانجاروبرقی سطلی سپاهان جارو مدل شکوفهقیمت خرید جاروبرقی سپاهان دیجیکالا
بهترین جاروبرقی های پارس خزرجاروبرقی پارس خزر قیمت خرید جاروبرقی پارس خزر دیجیکالا

مزایا و معایب جاروبرقی سپاهان

بدون شک یکی از برندهای قدرتمند جاروبرقی سطلی ایرانی جاروبرقی های سطلی سپاهان جارو هستند که طی سال ها فعالیت دارای مدل های متنوعی از جاروبرقی با ویژگی با دوام، پرقدرت از جاروبرقی های محبوب و پرطرفدار بوده‌اند. و با داشتن مزایای عالی چون موتور قوی و مکش بالا جاروبرقی های این برند عده زیادی از خریداران را جذب جاروبرقی سطلی سپاهان کرده و سبب جلب توجه و نظرات مثبت کاربران شده اند.

معایب جاروبرقی سپاهان

جاروبرقی برند سپاهان در مقایسه با جاروبرقی های برند ها خارجی عملکرد بسیار خوبی دارند. اما با توجه به نظرات در مورد جاروبرقی سپاهان برای برخی از افراد که مدل جاروبرقی با طراحی مدرن را می پسندند طراحی ظاهری جاروبرقی سپاهان چندان جالب نبوده.

جاروبرقی سپاهان خوبه؟

سپاهان از برندهای برتر و شناخته شده ایرانی است که با پیش از سه دهه فعالیت همواره در تلاش بوده تا محصولاتی قابل رقابت با برندهای بزرگ را تولید کند. با رعایت اصول استاندارد و مشتری مداری سعی داشته با استفاده از بهترین قطعات و موتور قدرتمند، جاروبرقی های باکیفیت سپاهان را مطابق با فناوری روز در چند مدل مختلف را تولید و در بازار عرضه کرده است.

گارانتی و خدمات پس از فروش جاروبرقی سپاهان

شرکت سپاهان جارو همانند دیگر برندهای بزرگ با اطمینان از کیفیت محصولات این شرکت، جاروبرقی های سپاهان را با 24 ماه ضمانت و 144 ماه خدمات پس از فروش را همراه با لیست قیمت جاروبرقی سپاهان به مشتریان این برند ارئه کرده است.

خرید جاروبرقی سپاهان

جاروبرقی های سپاهان با توان و مکش بالا در مدل های سطلی با مشخصات فنی یک جاروبرقی کامل توانسته نیاز بسیاری از کاربران را برطرف کند. این برند با قیمت بسیار مقرون به صرفه تر از برندهای خارجی و کیفیت مطلوب از جاروبرقی های ایده آل با ارزش خرید بالا هستند. در ادامه لیست قیمت بهترین مدل جاروبرقی سپاهان جارو را مشاهده می‌کنید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا