خانه و آشپزخانه

بهترین مارک سرویس قابلمه تفلون خارجی و ایرانی با کیفیت + قیمت و خرید

قابلمه تفلون یکی از ظروف آشپزخانه که با برندهای مختلف در طیف رنگی وسیع به صورت سرویس قابلمه تفلون و تکی هستند. که این ظروف تفلون برای آشپزی بسیار کاربردی می‌باشند. تنوع رنگی سرویس قابلمه تفلون نیز میتواند با دیگر لوازم آشپزخانه هارمونی رنگ خاصی را برای آشپزخانه ایجاد کند.

و اما خرید قابلمه تفلون رنگی بستگی به سلیقه افراد مختلف دارد نکته مهم برای تهیه بهترین مارک ظروف تفلون و نچسب آشنایی با برندها و شرکت های تولید کننده بهترین سرویس قابلمه تفلون می‌باشد. که از طرفی خرید قابلمه تفلون با کیفیت مطلوب برای آشپزی و تهیه غذای سالم بسیار اهمیت ویژه ای دارد.

در این مقاله از فراهم کده تصمیم داریم به منظور آشنایی بیشتر شما را با بهترین برندهای تولید کننده این محصولات و مزایا و معایب استفاده از ظروف و قابلمه های تفلون آشنا کنیم. و در آخر مدل‌های برتر سال را معرفی کنیم. پیشنهاد میکنیم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید. (قبل از معرفی قابلمه های تفلون میتوانید انواع ماهیتابه تفلون را در پست بهترین ماهیتابه تفلون نچسب ببینید.)

راهنمایی و نکات مهم خرید سرویس قابلمه تفلون

برای خرید هر کالایی هر چقدر که اطلاعات و نکات بیشتری را برای خرید جمع آوری و مطالعه کرده باشید قطعا خریدی هوشمندانه را تجربه خواهید کرد. برای خرید بهترین مارک قابلمه تفلون نیز باید نکات مهم خرید و مزایا و معایب استفاده از این ظروف کاربردی را با توجه به این موضوع که ظروف پخت پز در تماس مستقیم با حرارت و مواد غذایی هستند اهمیت دارد

استاندارد: قابلمه تفلون و در کل انواع ظرف تفلون موجود در بازار دارای برندهایی هستند که حتما موقع خرید سرویس قابلمه تفلون خود را از معتبرترین برندها تهیه کنید و از ظروف تفلون فاقد استاندارد که که باعث ابتلا به بیماری های مختلف می‌شوند خودداری کنید

شکل ظاهری ظرف تفلون: هنگام خرید دقت داشته باشید قابلمه تفلون هیچگونه ترک خوردگی ویا خش نداشته باشد چون آشپزی با ظرف تفلون که خش و یا آسیب دیده باشد امکان ورود مواد ساخت اولیه به داخل غذا وجود دارد و توجه به این امر برای حفظ سلامتی بسیار اهمیت دارد.

بهداشت ظرف تفلون : نمونه های فیک ظروف تفلون فاقد استاندارد و استفاده از مواد بهداشتی برای تولید این ظروف می‌باشند.بنابراین حتما دقت کنید که از برندهای معتبر سرویس قابلمه تفلون خد را تهیه نمایید تا با اطمینان بیشتری از این لوازم پخت و پز استفاده کنید.

پیشنهاد شده برای شما: قابلمه گرانیتی با کیفیت عالی

سرویس تفلون عروس

سرویس تفلون عروس که شامل سایزهای مختلف قابلمه است، را مارک های مختلف در بازار به راحتی میتوان تهیه کرد. تنها باید نکات خرید و برندهایی معتبر را که در این مطلب اشاره کرده ایم مد نظر قرار دهید

مزایا و معایب استفاده از ظروف تفلون چیست؟

حتما شما هم با این موضوع که اخیرا مطرح شده است برخورد کرده اید که ظروف تفلون دارای مزایا و معایبی می‌باشند که ما در این مطلب به طور خلاصه مزایا و معایب این ظروف را بیان میکنیم

مزایا ظروف تفلون

1- نچسب بودن قابلمه و تابه های نچسب تفلون اولین گزینه ای است که دلیل مهمی برای استفاده از این سرویس تفلون میباشد.

2- استفاده از ظروف تفلون باعث میشود که از روغن کمتری حین پخت غذا استفاده شود که این امر برای سلامتی بدن بسیار مفید است.

4- ظروف تفلون بسیار سبک هستند و هنگام آشپزی قابلیت جابه جایی آسانی دارند.

5- قابلمه های تفلون زمان شستن سریع تمیز میشوند و قابلیت شستشو در ماشین ظرف شویی را نیز دارند.

معایب ظروف تفلون چیست؟

همیشه برای استفاده از سرویس قابلمه تفلون و تکی مزایای بیشتری نسبت به معایب آن ها وجود دارد. و میتوان گفت تنها عیب این ظروف استفاده از فلز سنگین کادمیوم برای ساخت و تولید این ظروف می‌باشد که استفاده طولانی مدت از این ظرف تفلون باعث ابتلا به سرطان و یا بیماری های دیگر می‌شود.( و تنها راه برای جلوگیری از ورود این مواد به غذا این است که هیچگاه از ظروف تفلون که کفه آنها خش دار و آسیب دیدهاند استفاده نکنید)

توصیه استفاده از ظروف تفلون در آشپزخانه

هنگام استفاده از تفلون هیچ گاه از قاشق و وسایل فلزی تیز استفاده نکنید باعث خش دار شدن و آسیب به تفلون میشود.

هنگام آشپزی با ظروف تفلون حتما از قاشق چوبی و پلاستیک استفاده نمایید

زمان شستشو از سیم ظرفشویی و یا اسفنج زبر ممنوع است.

تعمیر ظروف تفلون

بسیاری از افراد بعد از مدتی استفاده از ظروف و قابلمه های تفلون و خش دار شدن آن ها را تعمیر و باسازی میکنند و دوبارعه مورد استفاده قرار میدهند. که این امر اگر اصولی و بهداشتی انجام نشود ممکن است بسیار خطر ناک باشد. زیرا موادی که برای باسازی استفاده میشوند هیچکاه مانند مواد اولیه نیست و از نظر بهداشتی کیفیت پایین تری دارند توصیه میکنم سعی کنید ظروف تفلون را باسازی نکنید و اگر هم لازم شد تحقیق کنید به مراکز معتبر بسپارید

بهترین قابلمه تفلون چیه؟

ظروف تفلون به صورت سرویس و یا قابلمه تک در برندهای مختلفی در بازار وجود دارند. که نمونه هایی از بهترین مارک تفلون ایرانی و خارجی همچون سرویس قابلمه تابان، کاج ، زیلان، اوج، کویر، اورانوس، نیوهوم ،تفال …اشاره کرد.

خرید قابلمه تفلون ارزان

قابلمه های تفلون به نسبت کیفیت مطلوبی که دارند قیمت زیاد بالایی ندارند و با هزینه‌ای معقول میتوان سرویس قابلمه تفلون و یا قابلمه تفلون تکی را در سایز بندی دلخواه و مورد نیاز خود تهیه کرد. ما در این قسمت لیست پروفروشترین قابلمه تفلون را آماده کرده ایم که میتو انید از بین آن ها با ذوق و سلیقه و با توجه به نیاز و هزینه ای که دارید بهترین قابلمه تفلون را انتخاب و برای خرید روی دکمه مشاهده قیمت و خرید کلیک کنید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا