خانه و آشپزخانه

بهترین مارک قابلمه گرانیتی (ایرانی و خارجی) + 9 مدل با کیفیت پرفروش

قابلمه گرانیتی چه مارکی بگیرم خوبه ؟؟

سرویس قابلمه های گرانیتی یکی از لوازم پخت و پز هستند در چند سال اخیر این قابلمه ها با کیفیت بالایی که دارند جایگزین قابلمه های تفلون ، چدن، سرامیک…شده اند. قابلمه های قدیمی تر همواره مشکلاتی از قبیل چسبیدن غذا به ظرف وجود داشت و طی مدت کمی کیفیت لعاب، تفلون ، چدن خود را از دست میداد.

ما همیشه برای تهیه ملزومات پخت و پز ، غذاخوری به این نکته تاکید داریم. که ظرفی که همیشه در تماس مستقیم با غذا را دارند باید از متریال ساختی استفاده شده باشد که برای سلامتی هیچ‌گونه ضرری نداشته باشد. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد خرید قابلمه دارید سرویس قابلمه گرانیت بهترین گزینه می‌باشند.

قابلمه گرانیت با دو ویژگی مهم ضد چسبندگی غذا و مقاومت بالا در مقابل حرارت نسبت به سایر قابلمه ها از محبوبیت بیشتری برخوردار است. بنابر این ما در این مقاله به بررسی معیارها و فاکتورهای مهم خرید قابلمه گرانیتی میپردازیم. و سعی داریم بیشترین اطلاعات را در مورد خرید و استفاده ازسرویس قابلمه های گرانیتی در اختیار شما قرار دهیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

قابلمه های گرانیت چیست؟

منظور از گرانیت نوعی پوشش نچسب است. که در تولید قابلمه بر روی دیواره های آن به منظور بالا بردن کیفیت هر چه بیشتر قابلمه استفاده می‌شود. که دارای ویژگی های بارز همچون نچسب بودن، پخش یکنواخت حرارت، مقاومتزیاد در مقابل گرما و قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را دارند. و به دلیل شباهت رنگ و مقاوم بودن کفه گرانیت قابلمه به سنگ گرانیت به آن پسوند قابلمه گرانیتی را داده‌اند.

راهنماییی و نکات مربوط به خرید قابلمه گرانیتی

درب قابلمه گرانیت: دقت داشته باشید که قابلمه گرانیتی را انتخاب کنید که دارای درب پیرکس نشکن باشد. که برای آشپزی محتویات درون ظرف قابل دیدن باشد. و علاوه بر این حتما درب دارای سوپاپ خروج بخار باشد.

وزن قابلمه: معمولا قابلمه‌های گرانیتی با متریال ساختی که دارند دارای وزن بیشتری نسبت به دیگر قابلمه‌ها هستند. بنابراین هنگام خرید دقت کنید قابلمه ای را انتخاب کنید که سایز خیلی بزرگ و سنگین نداشته باشند. تا هنگام آشپزی و بلند کردن قابلمه دچار مشکل نشوید.

پیشنهاد شده برای شما: بهترین مارک سرویس قابلمه [ایرانی، آلمانی، ترک]

تشخیص قابلمه گرانیتی اصل

جنس قابلمه: متاسفانه قابلمه های فیک هم در بازار وجود دارند که فقط طرح مشابه است و کیفیت نامطلوب دارند برای این که قابلمه را با اطمینان از اصل بودن آن تهیه کنید. از بهترین مارک قابلمه سرامیک را از فروشگاه معتبر تهیه کنید تا خیا ل آسوده از بابت اصل بودن قابلمه داشته باشید

با توجه به این که ظروف گرانیت اصل دارای گواهینامه استاندارد ISO9001 می‌باشند.

سایز و اندازه قابلمه: قابلمه ها در سایزبندی مختلف به صورت سرویس و تکی تولید میشوند که شما باید با توجه به تعداد افراد خانواده و میزان استفاده از سایزبندی قابلمه نوع سایز و اندازه را انتخاب کنید.

سرویس قابلمه گرانیتی
سرویس قابلمه گرانیتی

سرویس قابلمه گرانیتی

تعداد اقلام سرویس قابلمه گرانیت را معمولا با درب آن در نظر می‌گیرند یعنی اگر سرویس قابلمه گرانیت شما ٧ پارچه باشد شامل ٣ قابلمه به همراه ٣ در و یک ماهیتابه می‌باشد. یعنی هر یک درب همانند قابلمه جزو تعداد اقلام سرویس قابلمه حساب می‌شود.

قابلمه گرانیتی چه مزایا و معایبی دارد

مزایا و معایب قابلمه که در زیر اشاره شده شما را برای خرید راهنمایی می‌کند.

پوشش گرانیتی داخل قابلمه؛ باعث آسانتر شدن آشپزی می‌شود نچسبی خوب و مقاومت بیشتر در برابر سایش، ماندگاری همچنین مشخصات بهداشتی بهتری نسبت به انواع قابلمه دارد.

این قابلمه ها چون گرما را به خوبی جذب می‌کنند و در مدت زمان بیشتری گرما را نگه میدارد و پخش حرارت به تمام دیواره‌های باعث پخت سریعتر غذا نیز می‌شود. در نهایت مصرف انرژی کمتر شده و از لحاظ هزینه مقرون به صرفه هستند.

ظروف گرانیتی با روکش مقاوم و ضد اسیدی که دارند مناسب برای پخت، سرو و ذخیره سازی مواد غذایی می باشند، زیرا هیچ گونه ماده اسیدی و شیمیایی را به غذا منتقل نمی شود.

قابلمه ها و ماهیتابه های گرانیتی در برابر حرارت بالا بسیار مقاوم هستند. وبرای پخت و پز اجاق های گوناگون، فر و مایکروویو قابل استفاده می‌باشند.

برای مراقبت صحیح از این لوازم هنگام آشپزی استفاده از قاشق چوبی در حین طبخ غذا، عمر آن ها بیشتر خواهد کرد.

معایب قابلمه گرانیتی

قابلمه های گرانیتی از اول بر پایه اصول استاندارد تولید شده‌اند و معایب خاصی نمیتواند داشته باشند فقط از لحاظ وزن کمی سنگین‌تر از موارد دیگر قابلمه ها هستند

شاید قیمت بالا برای بسیاری از افراد که قصد خرید این مدل قابلمه را دارند هزینه کردن سخت باشد اما کیفیت آنها دلیل قیمت بالای ظروف است البته این کیفیت تا سال‌ها ماندگاری دارد. که با خرید این قابلمه نیازی به هزینه دوباره برای خرید قابلمه نخواهید داشت.

بهترین برند قابلمه گرانیتی چیه؟

قابلمه های گرانیت توسط برندهای معتبری ایرانی و خارجی همچون رویال، به هاس جوهر، دسینی، یونیک، نالینو،سورنا، زرساب، فونیکس، کاندید، …..تولید و در بازار عرضه میشوند شما میتوانید هنگام خرید این برندهای معتبر را مد نظر داشته باشید.

قیمت قابلمه گرانیتی

یکی از موارد مهم خرید هر محصولی قیمت محصول که باید به آن توجه داشت. قیمت قابلمه های گرانیتی اصل نسبت به دیگر جنس های قابلمه به دلیل کیفیت بهتر کمی بالاتر است. اما با خرید قابلمه گرانیت میتوانید مدت زمان طولانی تر از این قابلمه ها با کیفیت استفاده کنید چون دارای جنس، متریال ساخت بادوام می‌باشند.

در این بخش از مطلب برای سهولت خرید و انتخاب بهترین مارک و منایب ترین قیمت 20 سرویس قابلمه گرانیت پرفروش موجود در بازار را لیست کرده‌ایم که شما با توجه به هزینه و سلیقه خود سرویس قابلمه گرانیت مناسب را انتخاب کنید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

درحال دریافت محصولات منتخب ...

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا