خانه و آشپزخانه

بهترین مارک زودپز ترکیه ای + 5 برند برتر با قیمت و خرید

زود پز های ساخت ترکیه خوبه ؟

کدوم مارک زودپز ترکیه ای خوبه؟ قیمت زودپز ترکیه ای در بازار ایران چقدر است؟ زودپز یکی از وسایل آشپزخانه است که شاید از لوازم اصلی آشپزخانه نباشد اما بدونه تردید کاربردی‌ترین لوازم پخت و پز محسوب می‌شود. که برندهای ایرانی و خارجی زودپز ها را با استاندارد و ویژگی‌های متفاوت تولید می‌کنند. که هرکدام دارای قیمت و کیفیت متفاوتی هستند.

بنابراین ما در این پست تصمیم داریم برندهای مختلف زودپز ترکیه‌ای را مورد بررسی قرار دهیم. و برندهای معتبر را با مدل‌های پرفروش بازار معرفی کنیم. که هر کدام از این زودپزها با ویژگی خاص خود در بازار عرضه شده‌اند.

انواع زودپز ترکیه ای

در کشور ترکیه برندهای معتبر اورپایی نیز مشغول به تولید انواع لوازم خانگی هستند. که می‌توان گفت در سطح جهان بسیار معتبر و شناخته شده هستند. و اما کارخانجات تولیدی لوازم خانگی ترکیه زودپزهای با بهترین متریال تولید می‌کنند که برندهایی نظیر ویوالدی، کرکماز، کاراجا، مانهیم، جی پاس، دسینی …را میتوان نام برد.

البته اگر شما قصد خرید زودپزهای ایرانی و خارجی با برندهای دیگر را دارید. میتوانید به سراغ مقاله زودپز خوب چی بخرم؟ بروید و انواع زودپزهای با کیفیت و برندهای ایرانی و خارجی دیگر را بررسی کنید.

1- برند زودپز ترکیه کرکماز

کرکماز یکی از برندهای معتبر و خوشنام ترکیه است. که محصولات آن از جمله انواع زودپز کرکماز ترکیه ای به بیش از صد کشور جهان عرضه می‌شود. که در بازار ایران زودپزهای برند کرکماز طرفداران زیادی دارد و از برندهای محبوب ترکیه ای محسوب می‌شود.

زودپز کرکماز با ویژگی‌های که شامل مدل‌های متنوع و کاربردی، قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی و با داشتن گنجایش کوچک برای خانواده های کم جمعیت گزینه‌ای ایده ال است.

2- زورپز ترکیه مانهیم

زودپز مانهیم در شرکت کورگول در استان کاهرمان ماراش ترکیه تولید می‌شود. برای ساخت این زودپزها از استیل 18/0 استفاده شده که بالاترین کیفیت را دارد. از ویژگی‌های این مدل زودپز ترکیه ای میتوان به ساخت سه لایه، لاستیک مخفی، سه سوپاپ بودن، قابلیت خنک کردن زودپز زیر آب را دارد. که با گنجایش 9 لیتر نیز تولید شده‌اند.

3- زودپز دسینی

دسینی در اصل یک شرکت آلمانی است. که با گذشت زمان تولیدات خود را در چند کشور دیگر آغاز کرده و هم اکنون در کشور ترکیه نیز تولید می‌شوند. این برند از رده برندهای با کیفیت هستند، که مدل زودپز دسینی دوقلو بسیار مورد توجه خریداران قرار گرفته است.

4- زودپز استیل ترکیه ای کاراجا

کمپانی بزرگ کاراجا KARACA یکی از تولید کنندگان بزرگ ترکیه است. با ساخت زودپزهای برند کاراجا توانسته نیاز بسیاری از خریداران این وسیله کاربردی را با تولید زودپزهای با قابلیت های ویژه نظیر زودپزدوقلو 4 و 6 لیتری که با بدنه استیل 18/10 و با کیفیت استاندارد اروپایی ، با پخش حرارتی یکنواخت در تمام قسمتها سریعترین غذا را با حفظ ارزش غذای طبخ میکند.درب کلیپسی این زودپز با باز و بسته شدن آسان، برنامه سه حالته پخت تعبیه شده است. بهترین امکانات و کیفیت را در اختیار مصرف کننده قرار داده است

5- زودپز استیل ترکیه ویوالدی

برندهای زیادی در سرار دنیا اقدام به تولید انواع زودپزهای برقی و گازی کرده اند که برند ویوالدی ترکیه نیز یکی از برندهایی است که مدل های متنوع را با گنجایش مختلف در بازار ترکیه و کشورهای دیگر عرضه کرده است. ویوالدی با تنوع محصولات خود توانسته نیاز بسیاری از مشتریان خود را برطرف کند. و محصولاتی با کیفیت و استاندارد جهانی را به بازار ارائه کرده است

پیشنهاد شده برای شما: بهترین زودپز پارس استیل

ویژگی های زودپزهای ترکیه ای

زودپزهای تولیدشده در کشور ترکیه با قابلیت مختلف و بهترین متریال ساخت جزو یکی از عرضه کننده‌های زودپز به نقاط مختلف جهان هستند. که با مدل‌های مختلف و متنوع در گنجایش 3 تا 9 لیتری تولید شده‌اند. با توجه به این موضوع در این پست 5 برند و مدل پرفروش برای آشنایی بیشتر معرفی کرده‌ایم.

قیمت زودپز ترکیه ای

همانطور که در این پست هم اشاره شد. انواع زودپزهای ترکیه ای با برندهای مختلف تولید و در بازار عرضه شده‌اند.که هر کدام با توجه به نوع جنس ویژگی‌های مختلف با برندهای متفاوت دارای قیمت‌های مختلفی هستند. برای خرید زودپز باید ابتدا گنجایش و برند مورد نظر خود را تعیین کنید. و با بررسی بخش نظر کاربران می‌توانید از بین برندهای معرفی شده در این قسمت از پست اقدام به خرید بهترین مارک زودپز ترکیه‌ای کنید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

زودپز مانهیم

درحال دریافت محصولات منتخب ...

زودپز کاراجا

درحال دریافت محصولات منتخب ...

زودپز کرکماز

درحال دریافت محصولات منتخب ...

بیشتر بخوانید:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا