خانه و آشپزخانه

بهترین مارک زودپز برقی 1402 + قیمت 8 مدل پرفروش

زودپز برقی چه مارکی بخریم خوبه؟

زودپز برقی یکی از لوازم پخت پز پرکاربرد برای آشپزخانه هستند. که مراحل و زمان پخت غذا را ساده و در سریعتر زمان نسبت به قابلمه و مدل زودپزهای دیگر انجام می‌دهد. و همین که پخت غذا با این وسیله به صورت سریع و آسان انجام می شود، بسیار مورد استقبال کدبانوهای خانه قرار گرفته‌اند. اما اینکه برای خرید زودپز چه مواردی را باید در نظر گرفت تا بهترین مارک زودپز برقی را انتخاب کنید. ما هم در این مقاله بررسی زودپز برقی ایرانی و خارجی می پردازیم، و در انتها بهترین برند زودپز برقی را معرفی خواهیم کرد.

بهترین مارک زودپز برقی

زودپزهای برقی از برندهای مختلف ایرانی و خارجی تولید می‌شوند که انتخاب بهترین مارک زودپز برقی علاوه بر تضمین کیفیت، دارای نشان ایمنی و استاندارد هم باشد. از برندهای معتبر میتوان به زودپز برقی فلر، ویداس، دسینی، فوما، گوسونیک، جی پاس، فیلیپس، نوتریکوک… را میتوان نام برد.

بهترین مارک زودپز برقی

انواع مدل زودپز برقی

زودپزهای برقی هم مانند دیگر لوازم آشپزخانه در چند مدل مختلف تولید شده اند. که از لحاظ تنظیمات ظاهری کمی با هم تفاوت دارند. اما در کل مدل زودپزهای برقی نسبت به زودپزهای رو گازی و سایر قابلمه ها غذا را در سریعترین زمان با کیفیت بالای پخت آماده می کنند.

زودپز آنالوگ از ساده ترین مدل زودپزهای برقی مدل آنالوگ هستند، که با درجه آنالوگ چرخان درجه پخت بستگی به نوع مواد اولیه غذا تنظیم می‌شود. در واقع این مدل ساده ترین تنظیمات را در بین زودپزهای برقی دارند.

دیگ زودپز دیجیتال

زودپزهای برقی دیجیتال دارای تنظیمات مکانیکی هستند، با صفحه نمایش دیجیتال زودپز زمان پخت قابل مشاهده است. این مدل در دو نمونه دکمه ای و لمسی تنظیم میشوند.

زودپز پلوپز برقی

یکی دیگر از مدل زودپز برقی زودپزهای برقی مدل دو کاره هستند، با قابلیت پخت به دو صورت زودپز و پلوپز به عنوان یک وسیله کاربردی برای پخت و پز مورد استفاده قرار میگیرند.

پیشنهاد شده برای شما: بهترین مدل زودپز پارس استیل 7 مدل پرفروش ارزان

زودپز برقی چهار کاره

امروزه با استفاده از وسیله‌های مانند زودپز برقی چند کاره علاوه بر آسانتر کردن کارها میتوان با یک وسیله کوچک مثل بهترین زودپز برقی چهار کاره با تنظیمات هوشمند این دستگاه برای چند نوع پخت زودپز، پلوپز، آرام پز و سرخ کن آن میتوان استفاده کرد.

زودپز برقی خوبه بخرم؟

زودپز های برقی نسبت به زودپزهای رو گازی از لحاظ ایمنی و استاندارد کاملتر هستند. و در مدت زمان کمتری غذا را پخته و آماده می‌کنند. از دیگر ویژگی های زودپزهای برقی مدل های چند کاره هستند که قابلیت پخت چند نوع پخت را دارند. طراحی ظاهری زودپزهای برقی هم سبب شده این مدل زودپز بیشتر مورد استقبال خریداران قرار بگیرند.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

زودپز برقی چه مارکی خوبه؟

برندهای معتبر میتوان به زودپز برقی فلر، ویداس، دسینی، فوما، گوسونیک، جی پاس، فیلیپس، نوتریکوک… را میتوان نام برد.

زودپز برقی چندکاره خوبه ؟

امروزه با استفاده از وسیله‌های برقی چند کاره مانند زودپزهای برقی چهار کاره علاوه بر آسانتر کردن کارها میتوان با یک وسیله کوچک مثل زودپزهای چهار کاره با تنظیمات هوشمند این دستگاه برای چند نوع پخت زودپز، پلوپز، آرام پز و سرخ کن آن میتوان استفاده کرد.

0/5 (0 نظر)

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. خیلی ممنون بابت مطلب خوبتون اما جاداره بگم که خیلی از بهترین زودپزهای بازار ر معرفی نکردین . کاش زودپز لونا هاوس ژاپنم تو لیستتون بذارید تنها زودپز اورجیناله بازاره و کیفیتش واقعا عالیه. این زودپز اصلا حرف نداره من ۴ ساله ازش استفاده می کنم. الان دنبال این زودپز بودم واسه خواهرم سر از سایت شما درآوردم. زودپز روگن آلمانم خواهرم داره اونم عالیه. مطلب عالیتون رو با اضافه کردن این دو زودپز بی نظیر جذاب تر می کنید. من خودم زودپزم رو از یه فروشگاه حضوری گرفتم. الان فقط سایت ژینال داره این زودپز رو اگه اطلاعی دارین در مورد این سایتم بفرمایید آیا قابل اعتماد هست؟آدرس سایتشونم گذاشتم چک کنین ممنون میشم

    1. سلام
      ممنون بابت معرفی دو برند زودپز ، برای شناخت برندهای دیگر زودپزهای آلمانی پیشنهاد میکنم مقاله بهترین مارک زودپز آلمانی را هم مطالعه و محصولات معرفی شده از رودپزهای آلمان را مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا