خانه و آشپزخانه

بهترین مدل جاروبرقی هیتاچی + 3 مدل با کیفیت پرفروش سال

بهترین مدل جاروبرقی هیتاچی کدام است؟ کیفیت و گارانتی جارو برقی هیتاچی چگونه است؟ جاروبرقی هیتاچی ساخت کجاست؟ تشخیص جاروبرقی هیتاچی اصل! یکی از لوازم کاربردی خانه جاروبرقی است. خرید بهترین مارک جاروبرقی قدرتمند با مکش بالا برای نظافت اهمیت ویژای دارد. به همین دلیل با وجود برندهای مختلف که در بازار وجود دارد انتخاب بهترین مارک جاروبرقی را کمی دشوار کرده است. ما برای کمک به انتخاب دقیقتر قبلا بهترین مدل جاروبرقی پاکشوما و آخرین مدل جارو برقی بوش را معرفی کرده‌ایم. در این مقاله نیز قصد داریم که جارو برقی برند هیتاچی را بررسی کنیم. تا با شناخت بیشتر از این برند بتوانیم بهترین جاروبرقی هیتاچی را در انتها معرفی کنیم.

جاروبرقی هیتاچی ساخت کجاست؟

همیشه برای خرید هر محصولی شناخت شرکت تولید کننده میتواند کمک شایانی برای انتخاب بهتر کالا باشد. برند هیتاچی در واقع یکی از برندهای ژاپن است. که در زمینه های مختلفی فعالیت میکند. و محصولات متنوع کامپیوتر دیجیتال و انواع لوازم خانگی را به عنوان بزرگترین شرکت جهانی تولید و عرضه میکند. جاروبرقی‌های هیتاچی هم از برند معتبر هیتاچی طبق استانداردهای جهانی تولید شده و از عملکرد خوبی هم برخوردار هستند.

جارو برقی هیتاچی ساخت تایلند

برند هیتاچی پس از پیشرفت چشمگیر قطعات تولید شده این برند را در کشورهای دیگر مانند تایلند مونتاژ میکند. که در بازار با نام جاروبرقی هیتاچی تایلندی شناخته شده‌اند. البته اکنون برند هیتاچی با مونتاژ محصولات متنوع در کشورهای دیگر به یک برند چند ملیتی تبدیل شده است.

انواع مدل جاروبرقی هیتاچی

شرکت هیتاچی جاروبرقی های این برند را در چندین مدل مختلف طراحی و تولید کرده است. که هر کدام از این مدل ها متناسب با نیازها و سلایق مختلف هستند. برای خرید جارو هیتاچی ابتدا باید مدل جاروبرقی‌های هیتاچی را شناخت و سپس با توجه به معیارهای خرید جاروبرقی خوب و اصل هیتاچی را تهیه کرد.

  1. جاروبرقی سطلی هیتاچی مدل CV950Y
  2. جاروبرقی هیتاچی مدل CV-950Y
  3. جاروبرقی هیتاچی مدل CV_960F

جارو برقی هیتاچی سطلی

جاروبرقی‌ سطلی یکی از مدل جارو برقی‌های قدیمی بازار هستند که هنوز طرفداران بسیاری دارند. برند هیتاجی با طراحی مدل جاروبرقی سطلی هیتاچی را با ویژگی های بسیار منحصر بفرد و خاص این برند تولید کرد و هنوز هم طرفداران زیادی دارند. به طوری که جاروبرقی سطلی یکی از پرفروشترین مدل جاروبرقی از برند هیتاچی در ایران و جهان هستند.

جارو برقی هیتاچی خوبه؟

کدوم مدل جاروبرقی هیتاچی خوبه بخرم؟ جارو های برند هیتاچی با ویژگی های منحصر بفرد با میزان قدرت و مکش بالا در انواع رنگ های متنوع تولید شده‌اند. در کنار دیگر محصولات برند هیتاچی توانسته نظرات خریداران بسیاری را جلب کند. با توجه به نظرات خریداران جاروبرقی هیتاچی از خرید جاروبرقی های هیتاچی راضی بوده‌اند و خرید این برند جاروبرقی را به دیگران هم پیشنهاد داده‌اند. بنابراین با توجه به سابقه و کیفیت بالای این محصول میتوان گفت ارزش خرید را دارند.

گارانتی و خدمات پس از فروش جاروبرقی هیتاچی

محصولات برند هیتاچی از جمله جاروبرقی هیتاچی با 12 ماه گارانتی و 36 ماه ضمانت تامین قطعات ارائه می‌شوند. که در سراسر کشور توسط انبار بزرگ قطعات هیتاچی پشتیبانی میگردد. بنابراین با خیال آسوده میتوان این برند جاروبرقی هیتاچی را انتخاب کرد.

بهترین مدل جاروبرقی هیتاچی

در این قسمت برای سهولت خرید 3 مدل جاروبرقی هیتاچی را با مشخصات و لینک خرید آماده کرده‌ایم . مدل‌های معرفی شده از پرفروشترین مدل جاروبرقی هیتاچی هستند. که میتوانید با بررسی بیشتر یکی از بهترین مدل جاروبرقی هیتاچی معرفی شده را با توجه به انتظارتان را انتخاب کنید.

1- جاروبرقی سطلی هیتاچی مدل CV950Y


جاروبرقی سطلی هیتاچی مدل CV950Y
جاروبرقی سطلی هیتاچی مدل CV950Y
تعداد سریدو عدد
تعداد پارویییک عدد
محدوده طول کابل برق۵ تا ۱۰ متر
محدوده میزان صدازیر ۶۵ دسی بل
سایر توضیحاتبدنه با مقاومت بالا کیفیت ساخت بسیار عالی مکش قدرتمند موتور ساخت ژاپن موتور کم

2- جاروبرقی هیتاچی مدل CV-950Y

جاروبرقی هیتاچی مدل CV-950Y
جاروبرقی هیتاچی مدل CV-950Y
ابعاد۵۴۵x۳۳۵x۴۲۰ سانتی‌متر
وزن۸.۱ گرم
اقلام همراه محصولبرس پارویی- ابزار مکش- برس کوچک
میزان صدا۷۵
سایر توضیحاتبدنه فلزی مقاوم در برابر ضربه خالی کردن مخزن زباله به آسانی دارای قابلیت کنترل مکش دستگاه لوله تلسکوپی و لوله خرطومی فیلتر پارچه ای قابل شست‌وشو امکان قرارگیری لوازم جانبی بر روی خود دستگاه بدون نیاز به کیسه

3- جاروبرقی هیتاچی مدل CV_960F

جاروبرقی سطلی هیتاچی مدل CV950Y
جاروبرقی سطلی هیتاچی مدل CV950Y
ابعاد۳۳۵x۴۲۰ سانتی‌متر
وزن۹.۳ گرم
اقلام همراه محصولبرس پارویی ابزار مکش برس کوچک
قدرت موتور۲۲۰۰
سایر توضیحات
بدنه فلزی مقاوم در برابر ضربه خالی کردن مخزن زباله به آسانی دارای قابلیت کنترل مکش دستگاه لوله تلسکوپی و لوله خرطومی فیلتر پارچه ای قابل شست‌وشو امکان قرارگیری لوازم جانبی بر روی خود دستگاه بدون نیاز به کیسه
۵۹۰x۳۳۵x۴۲۰ سانتی‌متر

4- جاروبرقی هیتاچی مدل CV-9800YJ

جاروبرقی هیتاچی مدل CV-9800YJ
جاروبرقی هیتاچی مدل CV-9800YJ
قدرت موتور۲۳۰۰
ویژگی‌های نظافتیفیلتر بهداشتی، نشانگر پر بودن مخزن
محدوده توان مصرفی
۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ وات
محدوده میزان صدا۷۵-۸۰ دسی بل
مشخصاتبدنه فلزی مقاوم در برابر ضربه دسته مخصوص دفع آسان زباله دسته مخصوص حمل کله‌گی با قابلیت چرخش در زوایای مختلف دارای پایه نگهدارنده شلنگ بدون نیاز به کیسه

تشخیص جاروبرقی هیتاچی اصل

برای خرید جاروبرقی هیتاچی همانند سایر برندهای خارجی دیگر هنگام خرید نیاز به دقت و توجه به چند نکته اصلی ساده ترین روش برای تشخیص جاروبرقی هیتاچی اصل است، جاروبرقی هیتاچی اصل دارای لوگو و برچسب‌های جاروبرقی هیتاچی می باشند که با مراجعه به سایت اصلی هیتاچی و بررسی اجزای مختلف جاروبرقی از مهم‌ترین روش ها برای بررسی و مقایسه جاروبرقی اصل و تقلبی است.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا