خانه و آشپزخانهلوازم برقی

بهترین مارک بخارشوی مکش دار ایرانی و خارجی + قیمت 9 مدل پرفروش 1403

بخارشو چه مارکی خوبه؟

بهترین برند بخارشوی بازار کدام است؟ بخار شو چه مارکی خوبه؟ برندهای با کیفیت بخارشوی کدامند؟ قصد خرید بهترین بخارشو را دارید؟ با برندهای برتر بخارشو و کاربردهای این محصول آشنا نیستید؟ در این مقاله قصد داریم به معرفی برندهای برتر بازار را بررسی کنیم و پرفروش ترین بخارشوی خوش قیمت را معرفی کنیم.

بخارشوی چیست و چه کاربردی دارد؟

در گذشته برای تمیز کردن فضاهای مختلف و وسایل خانه مانند موکت مبلمان، موکت و کاشی سرامیک …. از پارچه، طی و سطل آب استفاده می‌شد. نظافت با این وسایل بسیار خسته کننده و طاقت فرسا بود و زمان زیادی باید صرف نظافت می شد. اما با وجود دستگاه بخارشوی که امروزه به یکی از لوازم برقی و کاربردی نظافت وشستشو منزل تبدیل شده‌اند. کار نظافت بسیار ساده و در کمترین زمان انجام می‌شود.

بخارشوی مکش دار

انواع مدل بخارشوی خانگی

بخار شوی یک وسیله چند منظوره محسوب می‌شوند.که در سه نمونه بخارشوی دستی، بخارشوی چند منظوره، و بخارشوی سیلندری بزرگ تولید و به بازار عرضه شده‌اند. اما این که برای نظافت و تمیز کردن محیط حتما نباید از مدل بخار شوی با مخزن بزرگ سیلندری استفاده شود. دو مدل سبک و کاربردی دستی و دومنظوره بخارشوی هم کیفیت بالایی دارند و بسیار کاربردی هستند.

بخارشوی دستی

بخارشوی‌های دستی با توان مصرفی بسیار کم معمولا قابل شارژ هستند و به دلیل مخزن آب کوچک از وزن کمی نسبت به بخارشوی های ایستاده را دارند. این مدل سبک و جمع جور برای تمیز کردن شیشه، اجاق گاز و نظافت سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار میگیرند.

بخار شوی چند منظوره

این مدل بخار شوی با سری‌های مختلف به بخار شوی چند منظوره شناخته شده‌اند. که این سری‌های گوناگون برای سطوح مختلف طراحی شده‌اند. که معمولا سری بزرگتر برای نظافت کف و سری های کوچک برای قسمت هایی که کمتر قابل دسترس هستند کاربرد دارند. چند منظوره بودن یعنی این که بیشتر برای نظافت سطوح مختلف کاربردی هستند.

بخارشوی بزرگ ( سیلندری)

این مدل بخارشوی با مخزن بزرگ نسبت به مدل های دیگر بخارشوی با توان و ایجاد بخار بیشتر برای محیط بزرگتر و سطوح تخت، شیشه‌ای که انرژی زیادی را لازم دارند مناسب است.

نکاتی که هنگام خرید بخارشوی خانگی باید بدانید

بخارشوی یکی از لوازم برقی خانگی و البته در برخی از مدل‌ها گران قیمت می‌باشند. بنابر این قبل از خرید باید با مدل‌های بیشتر این محصول آشنا باشید و از برندهای مختلف اطلاعات کافی داشته، تا بهترین مارک بخارشوی خانگی را برای نظافت و لکه گیری وسایل خانه و ماشین خود تهیه کنید.

توان و انرژی بخارشوی: دستگاه بخارشوی که برای قسمت‌های کثیف و لکه دار سطوح و وسایل خانه استفاده می‌شوند. بنابراین مهمترین موضوع، توان و انرژی بخارشوی می‌باشد. هنگام خرید بخارشوی دقت داشته باشید حداقل توان مصرفی بخارشوی خانگی باید از 1500 تا 2000 وات را داشته باشد تا با قدرت کافی را برای تمیز کردن سطوح مختلف داشته باشد.

وزن بخارشوی: دستگاه بخارشوی علاوه بر قسمت‌های کف وتخت برای بخش های فوقانی مانند شیشه و پرده‌ها کاربرد دارند. به همین دلیل داشتن وزن کم و سبک بخارشوی اهمیت دارد. تا هنگام استفاده به آسانی بتوانید بخارشوی را حمل و جابه جا کنید.

کلید تنظیم کننده بخار: بخار شوی برای نظافت و پاک‌ کردن لکه‌های سخت و معمولی هستند. که با توجه به نوع لکه باید از دکمه تنظیم قدرت برخوردار باشد. تا هنگام استفاده با کلید تنظیم کننده قدرت بخارشوی را روی درجه مناسب قراردهید.

ظرفیت مخزن بخارشوی: یکی دیگر از مواردی که هنگام خرید بخارشوی باید حتما به آن دقت کرد. گنجایش مخزن بخارشوی است، که از 300 میلی لیتر تا 3 لیتر ظرفیت آب بخارشوی متفاوت هستند. دقت کنید که اگر بخارشوی انتخابی شما مخزن کوچکی دارد. قابلیت اضافه کردن آب را هنگام استفاده داشته باشد.

پیشنهاد شده برای شما: بهترین زمین شوی برقی خانگی (اسکرابر)

بهترین مارک بخارشوی خارجی بازار

بخارشوی جزو کالاهایی است که در چند سال اخیر وارد بازار شده‌اند. تولیدکنندگان از تکنولوژی امروزی برای ساخت بخارشو بهره گرفته‌اند. برندهای معتبری نظیر بخارشوی بایترون، کارچر ( کرشر) ، درما، کنوود، دلونگی، بوش، از بهترین تولید کنندگان بخارشوهای خارجی بازار هستند.

بهترین مارک بخارشوی ایرانی کدام است؟

برند لوازم خانگی برقی پارس خزر یکی از برندهای لوازم خانگی ایرانی که مدل بخارشوی پارس خزر مدل t-rex ایرانی را با بالاترین کیفیت به بازار ارائه کرده است.

بخارشوی بایترون خوبه؟

اگر قصد خرید بخارشوی خارجی را دارید. بخارشوی بایترون با طراحی خاص و کاربردی با قیمت مناسب و خدمات پس از فروش سبب شد که خریداران بسیاری جذب این برند شوند. خریداران این محصول با استفاده از بخارشوی بایترون و تجربه خوب از کیفیت بالای بخارشو این برند را به دیگران نیز پیشنهاد کرده‌اند. ( بخارشوی بایترون)

بخار شوی چند منظوره کارچر

یکی دیگر از برندهای پرطرفدار خارجی بازار بخارشوی‌های کارچر ( کرشر) هستند. این برند بخارشو آلمانی مانند دیگر محصولات ساخت آلمان با ویژگی‌های منحصر بفرد و گارانتی 18 ماهه از شرکت ابزارسرا جزو دسته محصولاتی بوده که خریداران از این محصول راضی بوده‌اند.

قیمت بهترین بخارشوی

در این مقاله بهترین برندهایی بخارشو را معرفی کردیم. که هر کدام از این برندها بخارشوی را در مدل‌های متنوع تولید می کنند. هر کدام با قیمت متفاوتی در سطح بازار عرضه می‌شوند. و با توجه به وارداتی بودن اکثر برندهای بخارشو قیمت معینی را نمی‌توان بیان کرد. به همین دلیل لیستی از بخارشو را از برندهای معرفی شده آماده کرده‌ایم. که با بررسی مدل‌های متنوع این لیست بهترین مارک بخارشو را با توجه به بودجه خود انتخاب و روی دکمه مشاهده قیمت و خرید محصول کلیک کنید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا