خانه و آشپزخانه

آبگرمکن بوتان بهتره یا ایران شرق + معرفی 18 مدل پرفروش سال

آبگرمکن ایران شرق بهتره یا بوتان؟ آبگرمکن یکی از لوازم اصلی برای سیستم گرمایشی آب هستند. و از لوازم ضروری ساختمان محسوب می‌شوند. که برای خرید این وسیله کاربردی نیاز به دانستن اطلاعات بیشتر از نوع عملکرد، ایمنی و اطمینان از کیفیت محصول می‌باشد. تا با شناخت بیشتر از برندهای برتر مانند ایران شرق و بوتان بتوان بهترین آبگرمکن را انتخاب کرد. و با بهره گیری از بهترین مدل آبگرمکن دارای ایمنی و کیفیت بالا بتوانید نیازهای آب گرم مصرفی روزانه را برای خانه و یا محل کار خود را برطرف کنید.

البته ما با توجه به اهمیت خرید آبگرمکن پیش‌تر در مقاله‌های بهترین آبگرمکن ایران شرق و بهترین آبگرمکن بوتان را با شناخت کامل از این دو برند مدل های پرفروش هر دو برند را معرفی کردیم. در این مقاله قصد داریم با مقایسه بین این دو برند مطرح ایرانی مدل های برتر و پرفروش ترین مدل آبگرمکن آنها را در پایان معرفی کنیم.

آب گرمکن ایران شرق

گروه تولیدی صنعتی ایران شرق از سه دهه قبل از سال 1355 به بهربرداری رسید. و طی مدت کوتاهی با تولید لوازم گرمایشی با کیفیت توانست در بازار ایران مطرح شود. و نظرات بسیاری از خریداران را به برند ایران شرق جلب کند. و طی این سال ها حضور و تجربه با بهرمندی از تکنولوژی روز و توان تخصصی نیروهای این مجموعه سعی داشته محصولاتی با رعایت استاندارد کامل را به مشتریان ارائه کند. و با تمرکز به سطح کیفیت محصولات توانسته به موفقیت‌های در این زمینه دست پیدا کند.

بهترین مدل آبگرمکن ایران شرق

ایران شرق مدل‌های آبگرمکن دیواری و ایستاده را در ظرفیت‌های مختلف تولید میکند که چند نمونه مدل بخاری ایران شرق مانند مدل کیانا، کیمیا، لاله و کیهان بیشترین فروش را در بازار ایران داشته‌اند.

ویژگی آبگرمکن ایران شرق

  • مخزن مقاوم از جنس گالوانیزه
  • جنس بدنه کاملا ضد زنگ
  • امکان استفاده از گاز مایه و گاز شهری
  • قابلیت کارکرد در فشار های آب کم و تامین آبگرم در کمترین زمان
  • مجهز به سیستم جرقه زن خودکار و تنظیم هوشمند شعله
  • دارای ترموستات و تکنولوژی قطع خودکار
  • گارانتی و خدمات پس از فروش

آبگرمکن بوتان

طی سال های گذشته برندی ایرانی که توانست در زمینه فعالیت خود با طراحی محصولاتی منحصر بفرد و با کیفیت را برای هم وطنان وارد بازار کند. برند خوشنام و معتبر بوتان بوده که با حضور چشمگیر، این برند را حتما شما هم طی سال های متمادی اخیر در اغلب ساختمان ها دید‌ه‌اید. بوتان با به کارگیری قطعات ایتالیایی مدل آبگرم کن های شمعک دائم را که یکی از جدیدترین نوع تکنولوژی تولید کرد، و با رعایت استاندارد به بازار عرضه کرده است.

یکی دیگر از مدل آبگرمکن های بوتان سر BX است. این مدل برای مناطقی که رسوب آب بیشتری برای آبگرمکن دارند، عملکرد مطلوبی داشته اند. یکی دیگر از ویژگی های آبگرم کن های بوتان محفظه احتراق است. که با نوع عملکرد برای فضاهای سر پوشیده و فضاهای باز طراحی شده‌اند. که با توجه به موقعیت ساختمان میتوان آبگرمکن بوتان را نصب کرد.

پیشنهاد شده برای شما: بهترین آبگرمکن برقی دیواری

آبگرمکن ایران شرق بهتره یا بوتان

تولید کنندگان آبگرمگن های ایران شرق و بوتان هر دو از بهترین مارک آبگرمکن های ایرانی هستند که با قیمت مناسب آبگرمکن بوتان و ایران شرق را با مدل های متنوع و بادوام همواره در سبد محصولات این دو شرکت قرار داده اند و در همین راستا توانسته اند محصولاتی با کیفیت و قابل رقابت با برندهای خارجی یا دیگر برندهای داخلی را تولید کنند. این دو برند موفق ایرانی با تولید انواع آبگرمکن دیواری و زمینی توانسته‌اند در رده برندهای بزرگ ایرانی قرار بگیرند.

اما اینکه آبگرمکن ایران شرق بهتره یا بوتان ؟ در پاسخ به این سوال باید گفت هر دو برند توانسته‌اند با تنوع، کیفیت محصواتی و ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش مشتریان خاص خود را داشته باشند. برند ایران شرق محصولاتی با قیمت مناسب‌تر از برند بوتان دارد. اما اگر از لحاظ هزینه مشکلی ندارید برند بوتان با مدل هایی با ویژگی‌های بهتر توانسته محبوبیت بیشتری داشته باشد.

بهترین مارک آبگرمکن ایرانی

ما در این مقاله دو برند ایران شرق و بوتان از برندهای مطرح ایرانی را معرفی کردیم. در این بخش هم 18 مدل برتر و پرفروش آبگرمکن دیواری و زمینی برند ایران شرق و بوتان را لیست کرده‌ایم. میتوانید با بررسی مشخصات هر کدام از مدل های معرفی شده بهترین آبگرمکن مورد نیازتان را انتخاب کنید. برای مشاهده قیمت روز هر کدام از مدل‌ها روی دکمه مشاهده قیمت و خرید کلیک کنید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

آبگرمکن ایران شرق

درحال دریافت محصولات منتخب ...

0/5 (0 نظر)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا