دکوراسیون

چهار پایه چوبی مدرن کیفیت عالی و شیک + خرید 25 مدل ارزان

چهار پایه چوبی یکی از گزینه های تکمیل کننده مبلمان و وسایل چوبی منزل هست که با وجود طراحی ساده ترکیب زیبایی و ماندگاری این محصول سبب شده جزو مکمل لوازم چوبی مدرن محسوب شوند. که برای فضاهای کاری و خانگی کاربرد داشته باشد.

به احتمال زیاد وجود یک صندلی چهارپایه چوبی ارزان با کیفیت عالی میتواند تکمیل کننده محیط منزل یا کار برای اکثر افراد با سلیقه های مختلف باشند. پیشنهاد میکنم در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا با انواع چهارپایه چوبی مدرن، کلاسیک و کاربردهای متنوع چهار پایه چوبی بیشتر آشنا شویم.

چهارپایه های چوبی تزئینی چه کاربردی دارند؟ آیا از این مدل برای نشستن هم میتوان استفاده کرد؟ در گذشته چهارپایه های چوبی سنتی قدیمی فقط در فضاهای باز بالکن و حیاط استفاده می شد. اما مدل چهارپایه های فانتزی جدید با طراحی شیک یکی از انواع مبلمان ارزان و کاربردی هستند، که علاوه بر جنبه های تزئینی و دکوراتیو در بسیاری از مدل چهارپایه چوبی برای نشستن و استراحت در کنار مبلمان، رستوران، یا چهارپایه چوبی آشپزخانه… مورداستفاده قرار میگیرند.

چهار پایه چوبی گلدان

چهار پایه چوبی گلدان
چهار پایه چوبی گلدان

چهارپایه چوبی گلدان از ساده ترین مدل چهارپایه های طراحی شده اند، که ساختار بسیار ساده و شیک دارند. این مدل ها برای گلدان و به عنوان چهارپایه چوبی زیر گلدانی استفاده می‌شوند. (چهارپایه چوبی ساده با قیمت بسیار ارزان معمولا به عنوان پایه گلدان و استند گلدان استفاده می شوند.)

چهار پایه چوبی تاشو

چهار پایه چوبی تاشو

چهار پایه چوبی تاشو طراحی شده به صورت کم جا معمولا از بهترین نوع چوب روسی ساخته و با بالاترین کیفیت رنگ می‌شوند. این مدب چهارپایه های کم حجم بعد از باز شدن جلوه ای بسیار زیبا و مدرن ارندکه در مدل های متنوع برای رستوران ، کافه، مسافرت و یا میز کنار مبل …بیشارین کاربرد را دارند. چهارپایه چوبی با رنگبندی متنوع میتواند یک وسیله برای تکمیل دکوراسیون منزل و هتل قرار بگیرند.

چهار پایه چوبی تزئینی

چهارپایه چوبی تزئینی برخلاف چهارپایه های قدیمی دارای ظاهر بسیار مدرن و رنگبندی فانتری زیبایی هستند، که هم از نظر کاربرد و هم ار لحاظ زیبایی لوازم پر طرفداری هستند که با کمترین قیمت نسبت به سایر مبلمان میتواند جلوه ای چشمگیر برای آشپزخانه اتاق و یا محل کار داشته باشند.

ویژگی های چهارپایه چوبی بادوام بالا و کیفیت عالی

طراحی و کیفیت : چهارپایه چوبی با ظاهر فانتزی اما کیفیت بسیار بالایی ساخته می شوند، که راحتی، ماندگاری و قیمت بسیار مناسب این محصول سبب شده یکی از وسایل مدرن و پرطرفدار برای استفاده در خانه و محل کار افراد باشد.

ابعاد و اندازه: چهارپایه های پایه بلند و کوتاه ظریف چوبی در اندازه های مختلف و حتی با حکاکی طراحی متنوعی ساخته می شوند. این چهارپایه های چوبی به راحتی در اندازه های بزرگ و کوچک به سادگی با سایر لوازم دکوراسیون هماهنگ میشوند. هر فردی میتواند مطابق با اندازه دلخواه و طراحی و رنگ مورد نظر خود مدل چهارپایه را انتخاب کند.

رنگبندی: انتخاب رنگ مهمترین فاکتور خرید لوازم چوبی می باشد. که خوشبختانه مدل چهارپایه های چوبی علاوه بر اندازه و ابعاد متنوع دارای تنوع رنگی هستند و به راحتی میتوان چهار پایه چوبی سفید و یا رنگهای دیگر را انتخاب کرد.

انواع چهارپایه چوبی بلند و کوتاه برای گلدان، اپن ، نشستن

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا