دکوراسیون

39 مدل پرده پانچ پذیرایی جدید (فوق العاده شیک و مدرن) 1403

پرده ی پانچ برای پذیرایی خوبه؟ پرده پلیسه بهتره یا پانچ؟

انتخاب پردهای شیک و زیبا برای خانه علاوه بر طراحی دکوراسیون با سبک دلخواه نقش مهمی برای جلوگیری از ورود سرما، گرما و تنظیم نور کافی برای خانه را دارند. به همین دلیل جنس و نوع مدل پرده هم بسیار اهمیت دارد. انواع پردهای مختلف برای اتاق خواب، پذیرایی و آشپزخانه از جنس متفاوت با مدل دوخت گوناگون در بازار وجود دارند که انتخاب پرده را برای قسمت‌های مختلف خانه کمی دشوار کرده است.

به همین منظور ما در این پست از فراهم کده تصمیم داریم. به بررسی جدیدترین طرح‌های مدل پرده پانچ بپردازیم تا انتها با ما همراه باشید.

پرده پانچ چیست؟

مدل پردهایی که در قسمت بالای پرده از حلقه‌های مخصوص به جای دوخت نوار پرده استفاده می‌کنند و روی چوب پردهای لوله‌ای نصب می‌شوند مدل پردهای پانچ هستند که برای اکثر اتاق‌های منزل تقریبا قابل استفاده هستند. قبلا از حلقه‌های پانچ تنها برای پرده‌های حمام استفاده می‌شدند. اما امروزه با حلقه و چوب پردهای مخصوص بسیار شکیل برای اتاق خواب و پذیرایی نیز استفاده می‌شوند.

پرده پانچی

پردهای پانچ با ظاهری شیک و مدرن با طرفداران زیادی که دارد به یکی از پرفروشترین پردهای بازار تبدیل شده‌اند. مدل پردهای پانچ با طراحی و گاهی چاپ‌های سفارشی مختلف بسیار شیک هستند که با نصب روی هر کدام از پنجره‌های منزل جلوهای خاص را برای خانه رقم میزنند. پردهای پانچ با ویژگی های بخصوص مورد استقبال خریداران پرده قرار گرفته اند.

یکی از ویژگی‌های پرده پانچ دوخت ساده این مدل است. که بدونه دوخت نوار پرده با حلقه‌های بسیار ظریف که زیبایی این مدل را چند برابر کرده‌اند روی انواع پنجره نصب می‌شوند.

پرده پانچ بدونه نیاز به والان های سنگین در عین سادگی بسیار شیک و چشمگیر هستند. بسیار مناسب دکوراسیون های ساده و مدرن امروزی می باشند.

معمولا برای پرده های پانچ از پارچه های ضخیم استفاده می شود که نیاز به آستر و والان نخواهند داشت. با طراحی پنل های زیبا این مدل پرده ها نقش یک وسیله تزیینی را پیدا میکنندکه فضا و دکوراسیئنی منحصر بفرد را رقم میزنند.

این مدل پرده معمولا به صورت دو طرفه نصب می شوند. که زیبایی بیشتری و بدونه چین خوردگی زیار استایلو فرم خاصی را برای اتاق ایجاد می‌کنند.

پردهای مدل پانچ برای چه دکوراسیونی مناسب هستند؟

پردهای پانچ با سادگی دوخت و نصب آسان برای اکثر اتاق ها مناسب هستند. اما نکته اینجاست که برای هر اتاق باید جنس و طرح مناسب همان فضا را داشته باشید. تا پرده هماهنگی طرح و رنگ بیشتری را با سایر المان های دیگر اتاق داشته باشد

پرده پانچ طرح‌ دار یا ساده؟

هنگام خرید پرده پانچ اولین نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید اینکه برای اتاق پذیرایی، اتاق خواب و یا برای آشپزخانه کدام یک از این فضاها قرار است که پرده نصب شود؟ سپس با سپس با توجه به سایر المان ها و نوع دکوراسیون کلاسیک و یا مدرن بودن آن و سلیقه خود ساده و یا طرح دار بودن پرده را انتخاب کنید. ( البته پردهای طرح‌دار همیشه جلوه بیشتری دارند.)

پرده پانچ ساده

پرده های پانچ ساده با رنگ‌های خنثی جلوهای بسیار مناسب را برای دکوراسیون مدرن دارند افرادی که علاقمند به دکوراسیون مدرن هستند بهترین گزینه نصب پرده پانچ با ترکیب رنگبندی ساده در کنار هم فضای خیره کننده ایجاد میکند . که این روزها این مدل پرده پانچ با نوع ترکیب کردن رنگ‌های ساده بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

اگر قصد خرید پرده در مدل‌های دیگر را دارید پیشنهاد میکنم مطالب دیگر فراهم کده را با عنوان‌های مدل پردهای ساده و شیک پذیرایی جدید و 35 مدل پرده های زبرا جدید و مدرن را مورد بررسی قرار دهید تا بهترین مدل پرده ها را برای اتاق های مختلف خانه خود انتخاب کنید.

پرده پانچ طرح دار

پردهای پانچ با طرح و نقش‌های فانتزی و سنتی همراه هستند. که اغلب افراد خواهن دکوراسیون کلاسیک و سنتی پرده هایی با این نقش های زیبا را باب سلیقه خود انتخاب میکنند. برای افرادی که بیشتر سبک سنتی را می‌پسندند، نقش های بته جقه و حاشیه اسلیمی بیشتر مناسب فضای سنتی هستند.

پردهای پانچ چاپی (هازان)

پردهای پانچ چاپی(هازان) از نظر مدل همان پرده های پانچ هستند با این تفاوت که از نظر جنس پارچه‌ای نازک و ساده دارند که برای چاپ‌های سفارسی استفاده می‌شوند. برخی از افراد مدل پرده چاپی را به طرح های آماده ترجیح میدهند. که با سفارش چاپ طرح مورد نظر خود می‌توانید پردهای با طرح خاص تر نسبت به مدل پرده پانچ‌های بازاری را داشته باشید.

نوع پارچه پرده‌ای پانچ

پردهای پانچ برای دوخت از لحاظ نوع پارچه هیچ گونه محدودیتی ندارند. و تقریبا اکثر پارچه‌های کتان ، مخمل، ساتن را برای این مدل پرده استفاده می‌کنند. اما سعی کنید پارچه پرده پانچ که انتخاب می‌کنید از پارچه های سنگین‌تر که خود را می‌اندازند باشد تا هنگام قرار گرفتن روی پنجره جلوه‌ای بهتر داشته باشد.

قیمت مدل پرده پانچ پذیرایی و اتاق

قیمت پردهای پانچ بستگی به نوع جنس متفاوت هستند. که مدل پردهای با سفارش چاپ دلخواه قیمت نسبتا بالاتری دارند اما در کل درمیان مدل پردهای دیگر بازار کیفیت و قیمت مناسبی برخوردارند. برای سهولت خرید و انتخاب مدل و طرح جدید پردهای پانچ پرفروش بازار را در این قسمت آماده کرده ایم که میتوانید با دیدن این نمونه‌ها مدل مد نطر خود را انتخاب و روی دکمه مشاهده قیمت و خرید کلیک کنید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا