خانه و آشپزخانه

بهترین مدل تلفن تکنیکال + 7 مدل گوشی تلفن تکنیکال پرفروش 1403

بهترین مدل تلفن تکنیکال کدومه؟ کیفیت گوشی تلفن تکنیکال خوبه؟ اگر شما هم دنبال خرید گوشی تلفن با کیفیت هستید که امکانات و قابلیت‌های ویژه‌ای داشته باشد و در عین حال از ظاهر زیبا و دوام بالایی برخوردار باشد، گوشی تلفن تکنیکال یکی از گزینه‌های عالی با قیمت مناسب می‌باشد. برند تکنیکال در کنار برندهای دیگری مانند تلفن پاناسونیک، گوشی تلفن گیگاست، پاشافون …جزو برندهای پرطرفدار قیمت مناسب هستند. با توجه به تنوع بالای مدل تلفن های تکنیکال ما در این مطلب قصد داریم بهترین تلفن تکنیکال را به شما معرفی و به طور کامل مشخصات هر مدام را بررسی کنیم، در ادامه با ما همراه باشید.


تلفن تکنیکال ساخت کجاست؟

شرکت تکنیکال در سال ۱۳۸۴ در ایران پایه گذاری شد. برندتکنیکال سعی کرده با به کار بردن قطعات با کیفیت و مرغوب و همچنین با استفاده از متخصصینی مجرب محصولات بسیار با کیفیتی را روانه بازار کند. و یکی از برندهای پیشگام در عرصه تولید گوشی تلفن در ایران محسوب می‌شود. این مجموعه با بهره گیری از دانش روز انواع مدل تلفن تکنیکال تک خط و دو خط کاربردی را ارائه کند.


تلفن تکنیکال

امکانات تلفن تکنیکال چیست؟

تلفن‌های برند تکنیکال مجهز به امکانات و قابلیت‌های متعدد و کاربردی زیادی هستند که ما در این قسمت به طور خلاصه آنها را بیان می‌کنیم. از جمله امکانات قابل توجه گوشی تلفن تکنیکال می‌توان به صفحه نمایشگر با کیفیت آن، اسپیکر پخش صدای قوی، قابلیت دسترسی سریع به شماره‌های تلفن، مجهز بودن به آیدی کالر، قابلیت اعلان شماره‌های ورودی، قابلیت قطع موقت صدا، قابلیت تنظیم صدای زنگ، قابلیت پخش موسیقی در حالت انتظار، قابلیت تنظیم کد شهری و… اشاره کرد. گوشی تلفن تکنیکال قابلیت ذخیره کردن چندین تماس ورودی و تماس خروجی را نیز دارد.

انواع تلفن تکنیکال

تلفن‌های تکنیکال در دو نوع تلفن بیسیم تکنیکال،  و تلفن رومیزی یا تلفن با سیم تکنیکال، طراحی و تولید می‌شود. که هر کدام از این دو مدل تلفنهای تکنیکال با ویزگی های مشخص کاربردهای متفاوتی دارند.

تلفن تکنیکال با سیم

از ساده‌ترین های تلفن موجود در بازار می‌توان به تلفن‌های رومیزی تکنیکال اشاره کرد که مستقیماً به خط تلفن وصل می‌شوند دائماً روی میز قرار می‌گیرند. برای استفاده از این تلفن‌ها شما محدودیت مکانی دارید ودر حین راه رفتن نمی‌توانید از آنها استفاده کنید و در واقع برای استفاده از آن باید نزدیک تلفن باشید.
از امکانات گوشی تلفن باسیم تکنیکال می‌توان به آیدی کالر، پیغام گیر، قابلیت ذخیره کردن شماره تلفن و… اشاره کرد.
این مدل تلفن‌ها هم قابلیت اتصال به برق را دارند و هم از باتری استفاده می‌کنند.

گوشی تلفن بی سیم تکنیکال

تلفن‌های بی سیم تکنیکال به طور کلی شامل دو بخش است. بخش اول دستگاه پایه میباشد که در برخی مدل‌ها یک تلفن ثابت جداگانه است و بخش دوم که شامل یک یا در بعضی مدل تلفن‌ها چند گوشی بی‌سیم میباشد.
در بعضی از این مدل تلفن‌ها، دستگاه پایه یک تلفن کامل است که مجهز به قابلیت شماره‌گیری است و همچنین قابلیت پاسخ دادن به تماس‌ها را نیز دارد و در زمان قطعی برق نیز می‌توانیم از آن استفاده کنیم.
به طور کلی تلفن بی سیم تکنیکال امکانات بسیار زیادی دارد که از جمله آن می‌توان به حالت شبانه، قابلیت چند خط بودن، پیغام گیر، آیدی کالر و… اشاره کرد.
لازم به ذکر است که در هنگام استفاده از تلفن بی سیم تکنیکال شما محدودیت مکانی ندارید و در حین راه رفتن نیز می‌توانید از این تلفن استفاده کنید. قیمت تلفن بی سیم تکنیکال با توجه به قابلیت های بیشتر نسبت به تلفن‌های سیم‌دار تکنیکال بالاتر است و در مقابل امکانات و قابلیت‌های بیشتر قطعا ارزش خرید دارد.

بهترین تلفن تکنیکال مدل

  • تلفن تکنیکال 1024
  • تلفن تکنیکال 6112
  • تلفن تکنیکال 5853
  • تلفن تکنیکال 5821

قیمت گوشی تلفن تکنیکال

تلفن تکنیکال محصول ایرانی است با قابلیت های کاربردی از مدل تلفن های با قیمت مقرون به صرفه ای موجود در بازار هستند. با بررسی مدل های معرفی شده تلفن رومیزی تکنیکال با توجه به امکانات ویژه این برند از گزینه های ایده ال برای خانه و محل کار هستند.  این برند مدل هایی از ارزانترین تلفن ایرانی تا گرانترین مدل تلفن ساخت ایران را عرضه میکند. که همین سبب شده به درستی پاسخگوی نیاز مشتریان شود.

نکته‌ای که در هنگام انتخاب گوشی تلفن، باید به آن توجه کنید این است که هر چقدر که امکانات گوشی تلفن بیشتر باشد به طبع از قیمت بیشتری نیز برخوردار است.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

منابع:

www.telegraph.co.uk

timesofindia.indiatimes.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا