خانه و آشپزخانه

9 سرویس قابلمه گرانیتی ترکیه ای در بازار ایران (برندهای برتر اصل)

قابلمه کرکماز بهتره یا راسل؟

لوازم آشپزخانه ترکیه از جمله سرویس قابلمه ترکیه ای طرفداران خاص خود را دارند. بسیاری از سرآشپزها و بانوان علاقمند هستند، که ظروف پخت و پز خود را از برندهای ترکیه ای که انصافا کیفیت بسیار بالایی دارند تهیه کنند.

به همین دلیل در این مطلب از سایت فراهم کده تصمیم داریم برندهای برتر سرویس قابلمه ترک را معرفی کنیم. و در کل بیشتر با نوع جنس و متریال ساخت، شرکت‌های تولیدی این برندها بپردازیم.

قابلمه گرانیتی چیست؟

برخلاف تصور قابلمه گرانیت از گرانیت ساخته نشده است. این جنس قابلمه تولید شده از یک لایه مینای چینی که کیفیت نچسب دارند. برای ساخت قابلمه گرانیت استفاده می‌شود. که این لایه بسیار صاف و صیقلی خاصیت نچسب بودن بالایی دارند. و هیچ گونه مواد شیمیایی مضر در مواد اولیه این قابلمه‌ها وجود ندارد. به همین دلیل هم با پخت غذاهای اسیدی واکنشی نشان نمیدهند.

انواع برندهای قابلمه ترکیه ای کدامند؟

ظروف پخت و پز ترک مثل قابلمه ترکیه ای به دلیل کیفیت بالا که نسبت به مدل مشابه قابلمه گرانیتی ایرانی دارند از قیمت بالاتری برخوردار هستند. و نسبتا در آشپزخانه ها کمتر پیدا می‌شوند. بنابراین برخی افراد با برندهای این مدل سرویس قابلمه ترک آشنایی ندارند. اما نگران نباشید اگر این مطلب را تا پایان ادامه دهید، با برندهای معتبر و سرویس‌های قابلمه ترکیه ای کاملا آشنا خواهید شد.

بهترین مارک قابلمه گرانیتی ترکیه

شرکت‌های مختلفی در کشور ترکیه در زمینه تولید قابلمه های گرانیت و در کل در زمینه لوازم خانگی مشغول به تولید محصولاتی با کیفیت بالا و در سطح جهانی هستند. برندهایی نظیر کرکماز، راسل، هاس جوهر، میراکل هوم،  ….. را میتوان از برندهای برتر تولید کننده قابلمه های گرانیتی ترکیه نام برد.

بهترین قابلمه گرانیتی کرکماز ( KORKMAZ )

برند کرکماز یکی از برند های محبوب ترکیه ای محصولات آشپزخانه از جمله قابلمه گرانیتی تولید و به اغلب کشورها صادر میکند. که می توان از برندهای معتبر ترکیه به آن اشاره کرد که در سال 1972 تاسیس شده است . شرکت های ایرانی حدودا بیست سالی است که محصولات این برند معتبر را به ایران وارد می‌کنند. یکی از بهترین مارک سرویس قابلمه گرانیتی در ایران می توان به مارک کرکماز اشاره کرد.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

پیشنهاد شده برای شما: بهترین مارک سرویس قابلمه تفلون خارجی و ایرانی با کیفیت

راهنمای خرید قابلمه های گرانیتی ترکیه

1- اولین نکته برای خرید قابلمه مشخص کنید که قابلمه را باید به صورت تک و یا سرویس تهیه کنید. که با در نظر گرفتن این موضوع و همچنین سایز بندی قابلمه گرانیتی را میتوان هم به صورت تکی و هم سرویس های که چند پارچه هستند تهیه کنید.

2- برای این که از اصل بودن قابلمه گرانیتی اطمینان داشته باشید بهتر است از فروشگاه‌های معتبر کالای مورد نظر خود را تهیه کنید، تا پشتیبانی و خدمات بعد از فروش را دریافت نمایید.

3- قابلمه‌های گرانیتی دارای رنگ دانه‌های سرامیکی با تعداد بالا هستند. هر چقدر این دانه ها روی قابلمه بیشتر باشند کیفیت بالاتری خواهد داشت.

4- اگر قصد خرید بهترین قابلمه گرانیتی ترکیه ای را دارید بهتر است با صرف هزینه ای کمی بیشتر از برندهای معتبر تهیه کنید. تا مجبور به هزینه دوباره برای خرید قابلمه نباشید.

کیفیت قابلمه گرانیتی ترکیه

قابلمه‌های گرانیتی خاصیت بسار خوبی که دارند در مقابل حرارت بالا بسیار مقاوم هستند، به طوری که داخل فر و روی اکثر اجاق گازها هم از این قابلمه میتوان استفاده کرد. پیشنهادمی‌شود، با صرف کمی هزینه بیشتر نسبت به دیگر قابلمه های موجود در بازار از قابلمه‌های گرانیت تهیه کنید، که دارای دوام و مقاومت بالایی هستند.

ویژگی قابلمه گرانیت ترکیه ای

قابلمه های گرانیتی گرما را به خوبی حفظ می‌کنند. و زمان استفاده از قابلمه گرما به طور یکنواخت درون قابلمه پخش می شود. که باعث پخت بهتر غذا و صرفه جویی در انرژی نیز می‌شود.

قابلمه و تابه های گرانیتی مقدار خیلی کمی روغن برای سرخ کردن نیاز دارند. که غذا را به طور کامل سرخ کنند. افرادی که به سلامتی خود اهمیت میدهند قابلمه و تابه گرانیت بهترین گزینه برای استفاده هستند.

طرح قابلمه گرانیتی با ظاهر و سبک شبیه به سنگ بسیار جذاب هستند. به همین دلیل طرفداران بسیاری دارند.

پیشنهاد شده برای شما: بهترین مارک قوری و کتری ترکیه ای در بازار ایران

قیمت قابلمه ترکیه ای در بازار چقدره؟

قابلمه های ترکیه ای نسبت به برندهای قابلمه گرانیتی ایرانی به دلیل وارداتی بودن و البته کیفیت بالا قیمت بیشتری دارند. اما کیفیت مطلوب این قابلمه ها باعث شده در بازار ایران مشتریان بسیاری را جذب برندهای ترکیه شوند.

برای کسانی که قصد دارند برندهای برتر قابلمه گرانیتی را از فروشگاه اصلی تهیه کنند با کلیک روی دکمه انتقال به فروشگاه اصلی میتوانند انواع قابلمه تکی و یا سرویس قابلمه گرانیت اصل را تهیه کنند.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا