خانه و آشپزخانه

قیمت بهترین مارک کتری و قوری ترکیه ای ( راسل، کرکماز، فونیکس) در ایران 1403

قیمت،بررسی و خرید کتری و قوری اصل ترکیه

اغلب افراد همیشه علاقمند به خرید بهترین مارک لوازم خانگی هستند تا علاوه بر زیبایی و مدرن بودن کالایی با کیفیت بالا را خریداری کننند. وهمیشه لوازم خانگی برندهای ترکیه ای و آلمانی در بازار ایران از پرطرفدارترین برندهای خارجی بوده‌اند. بنابر این ما قصد داریم بهترین مارک‌های قوری و کتری ترکیه ای را معرفی کنیم و امکان خرید اینترنتی این محصولات را تنها با چند کلیک ساده از فروشگاه های معتبر ایرانی فراهم کرده‌ایم. پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

کتری و قوری‌های ترکیه ای از لحاظ قیمت بهترین کتری و قوری ترکیه نسبت به مارک های ایرانی از قیمت بالاتری برخودار هستند اما کیفیت و طراحی جدید این ست کتری قوری ترک زیبا باعث شده از محبوبیت خاصی برخوردار شوند.

انواع مارک‌های کتری قوری ترکیه ای

کتیری قوری تولید شده از کشور ترکیه از مقاومت بالایی برخودار هستند. که با اطمینان کامل میتوان این برندهای خوشنام را برای خانه تهیه کرد. بهترین برندهای ترکیه همچون راسل، کرکماز، سیلا، فونیکس

کتری قوری کرکماز

بهترین کتری قوری راسل

برند راسل فعالیت خود را از سال 2009 آغاز کرده و طی مدت کوتاهی توانسته به یکی از بهترین تولید کنندگان تخصصی قوری و کتری ترکیه تبدیل شود. راسل اقدام به تولید انواع کتری وقوری در مدل و گنجایش های مختلف کرده است. در بین این مدل ها کتری و قوری 5 لیتری R-128 جزو پرفروشترین مدل قوری و کتری راسل معرفی شده است.

کتری و قوری کرکماز

یکی از برندهای شناخته شده ترکیه ای در تولید لوازم خانگی کرکماز است. که با تولید محصولات متنوع توانسته سهم بسزایی در تولید لوازم خانگی با کیفیت در جهان و کشورهای آسیایی داشته باشد. کرکماز بیش از 1000 نوع محصول در زمینه لوازم خانگی تولید و به بازار ارائه کرده است.

و میتوان به جرائت گفت کتری وقوری کرکماز در بین انواع قوری و کتری حرف اول را میزند و میتوان این برند را در مدل های مختلف تهیه کرد.

کتری قوری فونیکس

برند کتری و قوری فونیکس بیشتر به دلیل کیفیت استیل کتری این مدل مورد توجه قرار گرفته است. فونیکس کتری تولید شده از استیل18/10 را دارد. که این نوع استیل از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار می‌باشد. کتری فونیکس معمولا با قوری از جنس پیرکس و یا استیل ست می‌شوند. فونیکس همیشه جرو بهترین برندها بوده است و توانسته خریداران زیادی را جذب این برند کند.

کتری قوری برند سیلا ترکیه

برند سیلا ترکیه ابتدا با تولید سرویس قابلمه و قاشق چنگال شناخته شده است. و بعد از شناخته شدن اقدام به تولید انواع مختلف کتری و قوری کرده که در بازار به خوبی جایگاه خود را از نظر تولیدات محصولات با کیفیت حفظ کرده است.

استفاده از کتری و قوری استیل

کتری استیل به دلیل مقاومت بالایی که دارند همیشه در اولویت خرید کتری هستند که امروزه با ست هماهنگ کتری و قوری جذابیت بیشتری پیدا کرده‌اند.

حالا که قصد خرید کتری و قوری را دارید پیشنهاد میکنم در مقاله دیگر از فراهم کده بهترین مارک کتری قوری جدید ببینید و با دیگر برندهای موجود بازار ایران آشنا شوید و محصولات معرفی شده را بررسی کنید.

بهترین برند کتری و قوری ترکیه ای کدام است؟

در پاسخ به این سوال که کدام برند ترکیه‌ای بهتر است باید بگویم هر چهار برند معرفی شده در این مقاله جزو بهترین و پرفروش ترین محصولات ترکیه است. انتخاب بهترین برند ترکیه ای بیشتر به سلیقه و هزینه شما خواهد داشت.

کتری قوری ایرانی بهتر است یا ترک؟

برندهای ایرانی در چند سال اخیر بسیار پیشرفت داشته اند و کتری و قوری با کیفیت را تولید کرده‌اند. که نسبت به برند ترکیه ای قیمت بسیار مناسب تری دارند.

قیمت بهترین مارک کتری و قوری ترکیه

قوری کتری ترکیه ای با توجه نوع متریال ساخت‌ مارک و گنجایش و دیگر عوامل تولید شده دارای قیمت های مختلف هستند. البته در ایران به دلیل وارداتی بودن کالا قیمت بالاتری نسبت به مارک ایرانی دارند که البته ارزش خرید با این قیمت را دارند. میتوانید برای سهولت خرید و قیمت بهترین مارک کتری و قوری ترکیه ای برند های معرفی شده در این قسمت از پست را ببینید و با توجه به سلیقه و هزینه خود برای خرید بهترین مارک کتری و قوری ترکیه روی دکمه مشاهده قیمت و خرید کلیک کنید و عکس های بیشتر و نظرات خریداران را هم بررسی کنید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا