دکوراسیون

23 طرح تابلو فرش مینیاتوری دستباف و ماشینی [گرانترین و ارزانترین]

تابلو فرش طرح مینیاتور با طراحی زیبا و ظرافت بی‌نظیر از نفیس‌ترین مدل تابلوهای دیواری برای تزیین و دکوراسیون هستند. این طرح تابلو فرش تقاضای زیادی در بازار دارند. البته نوع بافت، نقشه، الیاف و قیمت این تابلو فرش‌های زیبای مینیاتور برای خریداران این محصولات اهمیت ویژه‌ای دارد. با توجه به اهمیت خرید تابلو فرش مینیاتور، هدف ما در این مقاله آشنایی بیشتر با تابلو فرش طرح مینیاتور دستباف و ماشینی است. و در نهایت معرفی طرح‌هایی با ظریف و زیبا خاص که جزو پرفروش ترین تابلو فرش‌های مینیاتور است.

تابلو فرش مینیاتور چیست؟

بافت تابلو فرش مینیاتور از ابتدای قرن هشتم آغاز شد که با الهام از طرح‌های اسلیمی بافته می‌شدند. برای نقشه تابلو فرش مینیاتور از داستان های تاریخی و مضامین عارفانه به زیبایی تصویر سازی می‌شود. که با بافت ظریف و ریزه کاری‌های دقیق از آثار نفیس محسوب می‌شوند. هر چقدر بافت ظریف با کیفیت و تناسب رنگ بالاتری داشته باشد تابلو فرش جلوه‌ای زیباتر خواهد داشت. و جذابیت بصری بیشتری را برای ببینده ایجاد می‌کند.

زیباترین طرح تابلو فرش مینیاتور
زیباترین طرح تابلو فرش مینیاتور

انواع تابلو فرش مینیاتوری

  1.  تابلو فرش گل برجسته
  2. تابلو فرش خشتی
  3. تابلو فرش منظره
  4. تابلو فرش طرح ماهی

تابلو فرش مینیاتور دستباف تبریز

تابلو فرش مینیاتور دستباف تبریز

به طور کلی وسایل دستبافت و دست ساز همیشه دارای کیفیت بالاتری نسبت به نمونه ماشینی هستند. تابلو فرش‌های دستباف مینیاتور هم با دستان هنرمندان قالیباف با زحمت و دقت فراوانی تار و پود و رج‌های تابلو فرش های مینیاتوری را با ظرافت پدید می آورند. این آثار هنری با مواد بکار رفته مرغوب و با کیفیت از آثار هنری تجملاتی و گران قیمت هستند، این آثار فاخر و نفیس دکوراسیون محیط خانه را به بهترین شکل جذاب و چشمگیر می‌کنند.

تابلو فرش مینیاتوری ماشینی

تابلو فرش طرح مینیاتور ماشینی هم نمونه هایی از تابلو فرش‌های مدرن امروزی هستند. که توسط کارخانجات تولید فرش بافته و با قیمت ارزانتر از تابلوهای مینیاتور دستبافت در بازار عرضه می‌شوند. مدل تابلو فرش‌های بسیار زیبا طرح مینیاتور با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب جلوه‌ای بسیار زیبا را برای دکوراسیون منزل ایجاد می کنند. این تابلو فرش‌های ماشینی علاوه بر طرح‌های مینیاتوری تنوع زیدی در نقشه های گوناگون دارند که ما پیش تر در مقاله‌ای مدل های پرفروش تابلو فرش‌ ماشینی را معرفی کرده ایم.

تابلو فرش مینیاتوری دایره هستی

تابلو فرش مینیاتوری دایره هستی

تابلو فرش‌های مینیاتور در طرح های گوناگونی بافته می‌شوند. اما طرح تابلو فرش با نقشه دایره هستی از نمونه های پرفروش تابلو فرش‌های بسیار زیبای مینیاتوری هستند که نظرات بسیاری را جلب کرده است. به طوری که میتوان گفت پرفروشترین تابلو فرش طرح مینیاتور محسوب می شوند.

تابلو فرش مینیاتوری دایره هستی

تابلو فرش مینیاتوری فرشچیان

مینیاتور در اصل یکی از سبک های نقاشی اصیل ایرانی است. که از سبک اروپایی پیروی نکرده و دارای خصوصیات نقاشی سنتی ایرانی می‌باشند. این نقوش بسیار خاص و منحصر بفرد در قالب تابلو فرش های زیبا بسیار جذاب تر دیده می‌شوند. که با آثار تابلو فرش‌های استاد فرشچیان بسیار چشم نواز از آثار جذاب و خاص تابلو فرش‌های مینیاتور ایرانی هستند. که طرفداران بسیار زیادی را جذب این مکدل تابلو فرش طرح مینیاتور کرده است.

خرید تابلو فرش مینیاتوری

تابلو فرش، طرح های متنوع و متفاوتی بافته شده است. که هر کدام از آنها دارای یک رنگ، اندازه و ابعاد و نوع الیاف متفاوت می‌باشد. طرح های مینیاتور از جمله فرش هایی هستند. که دارای تنوع مناسبی در بافت می‌باشند. برای اطلاع از نقش های مختلف و آخرین قیمت روز برای خرید تابلو فرش طرح مینیاتوری در این قسمت می‌توانید پرفروش ترین تابلو فرش دستباف و ماشینی مینیاتور بازار را ببینید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا