دکوراسیون

12 مدل پردهای ساده حریر دورنگ جدید سال 1403

مدل پرده‌های حریر ساده و رنگی با ظرافت و درخشندگی خاصی که دارند، ظاهر بسیار شیک و زیبا را برای فضای خانه بوجود می آورد. این مدل پرده علاوه بر جلوه‌ای که برای اتاق یا سالن دارند، بهترین نوع پرده برای انتقال نور کافی به داخل فضای خانه می باشند. چناچه از افرادی هستید که به علاقمند به داشتن دکوراسیونی شیک با طراحی ظریف هستید میتوانید مدل پردهای ساده حریر کوتاه و یا بلند را در اولویت برای پنجره‌های اتاق های مختلف خانه قرار دهید.

با توجه به اینکه مدل پرده‌های حریر دارای طرح و رنگبندی بسیار متنوعی هستند. برای خرید پرده‌های حریر دانستن اینکه پرده‌ های حریر ساده و دو رنگ هر کدام بیشتر مناسب چه فضایی هستند. میتواند در انتخاب مدل پرده‌های حریر ساده و یا رنگی کمک شایانی کند. ما هم با همین هدف در ادامه بیشتر به خصوصیات پرده‌های حریر و نوع استفاده از مدل پردهای ساده حریر گلدار می‌پردازیم.

مزایای و معایب استفاده از پرده حریر

پرده‌های حریر با ظرافتی که دارند، برای اتاق‌هایی که نور کمتری دارند و نیاز به روشنایی بیشتر دارند. بسیار مناسب هستند. ورود نور همراه با درخشندگی بافت پرده های حریر جلوه‌ای چشمگیر را برای اتاق دارد. با نصب پرده حریر برای اتاق‌های کوچک نور بیشتری وارد فضای اتاق شده، با نور بیشتر سبب می‌شود فضای اتاق بسیار بزرگتر جلوه کند.

از معایب پرده‌های حریر نازک بودن این نوع پرده است، که در فصل سرما باید به دنبال پرده‌ای با ضخامت بیشتر باشید. پردهای حریر برای پنجره‌های ساده مناسب نیستند، و بیشتر برای پنجره‌های مات استفاده می‌شوند.

پرده حریر ساده بهتره یا رنگی؟

پرده های حریر در مدل ساده و یا طرح‌دار بسیار شیک و زیبا مناسب برای اتاق های مختلف تولید می‌شوند. اما این که مدل پردهای ساده حریر سفید بهتر است یا رنگی ؟ بستگی به طیف رنگی و هماهنگی رنگ با دیگر عوامل دکوراسیون و بیشتر سلیقه افراد هم در مورد رنگ پرده اهمیت دارد.

مواردی که برای خرید پرده حریر باید در نظر گرفت

  • اندازه دقیق ارتفاع و عرض پرده متناسب با ابعاد پنجره
  • رتگ مناسب با دکوراسیون خانه
  • توجه به نوع دوخت پرده
  • قابلیت نصب آسان
  • قابلیت جمع و باز کردن راحت پرده

پیشنهاد شده برای شما: پرده ساده و شیک اتاق خواب

جدیدترین پردهای سال

پرده های حریر هر سال با طراحی و رنگبندی جدیدتری نسبت به قبل تولید می‌شوند. در بین پرده‌های حریر مدل پرده شاین ترک و پرده حریر دو رنگ از جدیدترین مدل پردهای حریر هستند. که محبوبیت زیادی در بین مدل پرده حریر ساده و شیک بازار دارند. در ادمه 10 مدل را در ابعاد و اندازه های متفاوت مشاهده می‌کنید، میتوانید با بررسی بیشتر، سلیقه و هزینه‌ای که دارید از بین مدل‌های معرفی شده مدل پرده دورنگ مناسب اتاق خود را انتخاب کنید.

جدیدترین پردهای پذیرایی مدل پردهای ساده حریر اتاق خواب و پذیرایی

پرده حریر دو رنگ
پرده حریر دو رنگ

پرده حریر دو رنگ
پرده حریر دو رنگ

پرده حریر دو رنگ
پرده حریر دو رنگ

درحال دریافت محصولات منتخب ...

پرده های حریر که در این پست معرفی شده از پرفروش ترین مدل پرده های حریر سال هستند. ممکن است طی زمان در این پست و فروشگاه ناموجود شوند، بنابراین در صورت ناموجود شدن پرده‌های معرفی شده پیشنهاد میکنم با کلیک روی دکمه زیر به دسته بندی اصلی پرفروش ترین پرده های حریر فروشگاه مراجعه کنید.

0/5 (0 نظر)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا