خانه و آشپزخانه

25 مدل سرویس پذیرایی جدید و شیک 1403 + (چینی، کریستال، سرامیک)

سرویس پذیرایی جدید مناسب جهیزیه کدام است؟ چگونه یک سرویس پذیرایی شیک جدید انتخاب کنیم؟

در فرهنگ ایرانی پذیرایی از مهمان از دیر باز با بهترین وسایل خانه انجام می شد. و این یک سنت دیرینه است. همیشه مردم ایران برای پذیرایی از مهمان سعی می کنند که بهترین پذیرایی را با بهترین وسایل خانه انجام دهند. ایرانی‌ها در مهمان نوازی شهرت دارند. به همین دلیل خرید زیباترین سرویس پذیرایی همیشه یک دغدغه برای نو عروسان و بانوان خانه بوده. تا با انتخاب یک زیباترین سرویس پذیرایی لوکس بتوانند مهمانی با صفا و مجلل را ترتیب دهند. و به بهترین شکل از مهمان‌های خود پذیرایی کنند. در این مطلب راهنمای خرید،انواع سرویس پذیرایی در برندهای مختلف را معرفی نمایم.

معرفی انواع سرویس پذیرایی

با تنوع بالایی که سرویس‌های پذیرایی چه از لحاظ متریال ساخت و ظاهر بسیار مختلف که در بازار وجود دارند. ابتدا بادر نظر گرفتن سلیقه خود که شما چه سبکی را برای خانه خود می‌پسندید. ساده، فانتزی و یا لاکچری؟ سرویس‌های پذیرایی هر روز در مدل های جدید و شیک با تنوع گسترده ای در شکل، جنس و طیف رنگ تولید می شود که بادیدن وبررسی انواع مختلفی از این مدل ها در رنگ ، جنس و طرح های گوناگون می توانید برای خود انتخاب بهتری داشته باشید بسته به نیاز و هزینه خود این ظروف را تهیه نماید.

سرویس پذیرایی شامل چند دسته می شود. سرویس میوه خوری، چای خوری، کاسه های آجیل و ظرف های پایه دار و بی پایه مخصوص میوه و یکی دیگر ظروف جدید پذیرایی استند وپایه های مخلتف برای سرو کیک تولد و شیرینی هستند. در جنس های متفاوت که در زیر برای شما شرح داده شده است.

پیشنهاد شده برای شما: سرویس پذیرایی کریستال بوهمیا اصل چک

سرویس پذیرایی بامبو (چوبی)

بعضی از وسایل این دسته از ظرف‌های چوبی معمولا با ترکیبی از بلور و چینی همراه است که به زیبا یی این ظرف ها اضافه می کند این دسته اخیرا بسیار مورد توجه قرار گرفته است در عین سادگی بسیار شیک از نظر کیفیت عالی و بسیار سبک هستند از فایده های سرویس پذیرایی بامبو تهیه شده از مواد طبیعی جنس ممتازی دارد طبیعی بودن این محصول است که حس خیلی خوبی به افراد القاء میکند و سازگار با محیط زیستمی باشد باید بعد از مدتی که استفاده کردید روغن کاری انجام دهید تا هم براق شود ودر بافت آن ترک خوردگی ایجاد نشود .

سرویس پذیرایی کریستالی رنگی

بعضی از افراد تنوع رنگی بودن وسایل خانه را دوست دارند. و سعی می کنند رنگ سرویس‌های خود را با بقیه وسایل منزل هماهنگ کنند. سرویس کریستال رنگی که در رنگهای متنوع تولید شده اند پاسخگوی افرادی با این سلیقه می باشد. هنگام خرید حتما نوع رنگ شدن ظرف ها را دقت نمایید که در همه قسمت ها رنگ به طور یکنواخت باشد .

سرویس پذیرای شامپاینی

ظرف‌های پذیرایی شامپاینی با رنگ ترکیبی جدیدی دارند. بیشتر با پایه و لبه های طلایی طراحی شده اند. این ظروف پذیرایی زیبا برای میهمانی مناسب است. و همچنین می‌توان برای روی میز خود از این ظرف‌ها به عنوان دکور هم استفاده کرد.

سرویس پذیرایی سلطنتی :

با رنگ طلایی جذابی که این مدل دارد. سلیقه افراد به سمت وسایلی که از رنگ طلایی کار شده‌اند. تمایل به رنگ طلایی که موردعلاقه برای افراد سلطنتی پسند است.زیاد تر شده‌ نیاز به یک سرویس‌پذیرایی سلطنتی هم دارند با درخشش خیره کننده این ظروف نگاه را جذب می کند که یکی از شیکترین ظروف سرو هستند و گاهی برای ساخت از طلا و یا نقره کوبی درون آنها کار شده که موقع خرید باید به عیار طلا دقت کنید و شناسه محصول را از فروشنده بخواهید بهتر ین راه برای تهیه سرویس پذیرایی سلطنتی فروشگاه های معتبر است.

سرویس پذیرایی چینی

یکی از قدیمی ترین سرویس پذیرایی چینی می باشد. با گفتن سرویس چینی یاد ظرف‌های گل سرخی می افتیم، اکنون هم در اکثر خانه ها وجود دارند. اما تولید کنندگان چینی برای این سرویس ها طراحی جدید و به روزتری انجام داده اند، که با ظاهری بسیار فانتزی و لوکس تر از گذشته شده‌اند. زیبایی و کیفیت این ظرف ها چند برابر شده است جه از نظر تنوع در رنگ ،طرح و کیفیت بسیار جذاب وکاربردیتر از گذشته تولید شده اند .

بیشتر بخوانید: 25 مدل ظرف میوه خوری شیک و جدید

سرویُس پذیرایی کریستال

یکی از سرویس‌های پذیرایی که تقریبا مورد علاقه همه سلیقه ها است همین سرویس‌های زیبا ست که علاوه بر سرو برای دکور بوفه و ویترین هم استفاده میشود بسیاری از این سرویس‌ها با حکاکی که روی آن انجام میشود ازمحبوبیت خاصی برخوردارند که در کشورهای مختلف با برندهای بسیار معتبر تولید می شوند.

مارک کریستال :کریستال بوهمیا، کریستال چک ، کریستال ژاپن،…..

تفاوت ظرف کریستال و بلور چیست؟

کریستال بسیار سبک و دارای شفا فیت تلالو خاصی است اگر به این ظرف ها دست بکشید صیقلی بودن آنها را کاملا احساس می کنید به خاطر متریا ل ساخت این ظروف قابل تراش خوردن هستند ظرف هایی کریستالی را بیشتر در طرح های تراش خورده تولید می کنند در طراحی آنها تراش خوردگی های ظریف به چشم می خورد یکی از تفاوت های ظرف بلور و کریستال نوع تراش داده شدن این ظروف است ظرف های بلور کدر تر از کریستال هستند اگر به این ظرفها نگاه کنید درون آنها حباب را کاملا مشاهده می کنید بعد از مدتی کدر تر می شوند وزن سنگین تری هم دارند.

خرید اینترتی سرویس پذیرایی

شما اگر وارد بازار شوید، تعداد محدود تری از اجناس را می بینید. ولی در فروشگاه های آنلاین به سادگی از قیمت ها ی روز مطلع خواهید شد. و با دیدن انواع بیشتری از این لوازم به راحتی میتوانید انتخاب بهتر وآگاهانه تری داشته باشید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا