خانه و آشپزخانه

بهترین مدل ماشین لباسشویی آبسال + قیمت 9 مدل با کیفیت پرفروش

بهترین مدل ماشین لباسشویی آبسال کدام است؟ کیفیت ماشین لباسشویی آبسال خوبه؟ امروزه با وجود پیشرفت تکنولوژی در ایران برندهای تولید کننده از جمله برند آبسال محصولاتی با کیفیت و استانداردهای جهانی را به بازار ارائه کرده‌اند.

حقیقتا با وجود قیمت مناسب محصولات آبسال بسیاری از خریداران این محصولات ترجیح میدهند، با شناخت بیشتر برند آبسال و انواع ماشین لباسشویی آبسال را انتخاب کنند. با توجه به این موضوع در این مقاله قصد داریم به بررسی کیفیت لباسشویی آبسال و معرفی بهترین مدل ماشین لباسشویی آبسال موجود بازار بپردازیم.

معرفی برند آبسال

همانطور که میدانید آبسال برند ایرانی است که در سال 1335شرقی در تهران تاسیس شد و با بهره‌گیری از توان و تخصص داخلی ماشین‌های لباسشویی را با طراحی اولیه از کشور ایتالیا تولید کند در نهایت 21 مدل لباسشویی آبسال را به بازار ارائه کرده است.

کیفیت ماشین لباسشویی آبسال

تولید هر محصول با قابلیت و ویژگی‌های بیشتر به طبع سبب کیفیت بالای محصول می‌شود. ماشین لباسشویی آبسال نیز با ویژگی‌های منحصر به فرد و کاربردی در قابلیت بهترین ماشین لباسشویی برند ایرانی توانسته با انواع مدل لباسشویی آبسال اتوماتیک را به بازار ارائه کند.

ویژگی های ماشین لباسشویی آبسال

طراحی ظاهری : ماشین لباسشویی آبسال طراحی شده در ایتالیا و بر گرفته از برند‌های بزرگ اروپایی می‌باشد. که آبسال محصولاتی با طراحی و ظاهری زیبا و جذاب توانسته طرفداران بسیاری جذب این برند شوند.

کیفیت قدرت موتور: متخصصان ایرانی برای تولید ماشین‌های لباسشویی آبسال موتور لباسشویی را با مکانیزم محافظت در برابر بار اضافی طراحی و تولید کرده‌اند. که سبب کیفیت بسیار بالاتر این محصولات شده است .

سیستم بدونه صدا و لرزش: ماشین لباسشویی آبسال با قدرت شستشو سریع و امکان انتخاب دور خشک کن این سیستم را کاملا بدونه صدا و لرزش تولید کرده، که بدونه شک این قابلیت مورد توجه اغلب خریداران قرار گرفته است.

رتبه انرژی +++A: یکی از قابلیت‌های خوب ماشین لباسشویی آبسال دارا بودن رتبه انرژی +++A که سبب صرفه جویی انرژی بهینه تر این محصولات شده است.

در نهایت میتوان گفت گفت لباسشویی آبسال با طراحی زیبا، قدرت موتور بالا ، کیفیت قطعات از برندهای برتر ایران محسوب می‌شود. که ماشین لباسشویی برند آبسال از محبوبیت فراوانی در بین طرفداران محصولات ایرانی برخوردار می باشد.

پیشنهاد شده برای شما: بهترین مدل ماشین لباسشویی پاکشوما

مشخصات ماشین لباسشویی آبسال

ماشین لباسشویی آبسال با اراده کننده موتور جدید با سیستم انتقال قدرتمند تسمه ای هستند.

ورودی آب ماشین لباسشویی آبسال با طراحی یک شیر ورودی آب سرد می باشند.

دارای برنامه شستشو متنوع برای شستن البسه های با پارچه های از الیاف مختلف است. که با کمترین آسیب به بافته پارچه شستشو را انجام می دهد.

امکان تنظیم دور خشک کن تا 1000 دور در دقیقه

یکی از مشخصات منحصر بفرد لباسشویی آبسال مخزن کامپوزیت مقاوم در برابر پوسیدگی که سبب دوام و عمر بالای مدل ماشین لباسشویی آبسال می شود.

ماشین لباسشویی ابسال بهتره یا دوو؟

در این مقاله به بررسی مشخصات و کیفیت ماشین لباسشویی آبسال پرداختیم . اکنون که با لباسشویی برند آبسال آشنا شده اید برای مقایسه ماشین لباسشویی ابسال بهتره یا دوو میتوانید به مقالعه مراجعه کنید

قیمت ماشین لباسشویی آبسال

ماشین لباسشویی آبسال یک برند ایرانی است که با کیفیت و امکانات بالا در مقابل برندهای خارجی از قیمت بسیار مقرون به صرفه‌ای برخوردارند. که در طراحی جدید ظاهری و موتود این محصول توانسته محصول رقابتی با برندهای خارجی بازار تولید کند.

قیمت ماسین های لباسشویی آبسال با توجه به این که در چندین مدل مختلف تولید شده از قیمت متفاوتی برخوردارند. بنابراین در این قسمت می‌توانید مدل‌های پرفروش ماشین لباسشویی آبسال را مشاهده کنید. با انتخاب مدل مد نظرتان و کلیک روی دکمه مشاهده قیمت و خرید محصول مشخصات کامل و قیمت روز ماشین لباسشویی آبسال را از فروشگاه ببینید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

محصولات معرفی شده در این پست از پرفروشترین مدل لباسشویی‌های برند آبسال هستند. که به مرور زمان در این پست و فروشگاه هم ممکن است ناموجود شوند. بنابراین برای مشاهده محصولات مشابه از طریق دکمه زیر به دسته بندی اصلی فروشگاه مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا