خانه و آشپزخانه

زودپز کلیپسی بهتره یا دسته دار + معرفی 10 مدل پرفروش

زودپز کلیپسی خوبه یا دسته دار کدوم بهتره؟

زودپز یکی از لوازم کاربردی برای پخت و پز در آشپزخانه است. که با توجه به مشغله های کاری افراد امروزه خرید زودپز خوب و استاندارد از توازم ضروری آشپزخانه محسوب می‌شود. زودپزهای موجود در بازار در مدل‌های کلیپسی و دسته دار از برندهای مختلف تولید شده‌اند. همین وجود مدل های مختلف سبب شده بسیاری از افراد برای خرید زودپز استاندار بین دو مدل زودپز کلیپسی و دسته دار مردد باشند، که زودپز کلیپسی بهتره یا دسته دار؟

خرید زودپز خوب علاوه بر سریعتر شدن تایم آشپزی کیفیت مواد غذایی را در حین پخت حفظ میکند. ما هم با توجه به اهمیت خرید زودپز با کیفیت و استاندارد مناسب برای آشپزی قصد داریم، در ادامه به بررسی کیفیت و ویژگی های دو مدل زودپز کلیپسی و دسته دار می پردازیم. تا بتوانیم در نهایت یکی از این دو مدل زودپز را با اطمینان بیشتر انتخاب کنیم.

زودپز کلیپسی خوبه یا دسته دار؟

همه افراد وقتی قصد خرید وسیله ای را دارند، علاوه بر کیفیت و دوام کالا استفاده آسان از همان وسیله را نیز در نظر میگیرند. زودپز هم از لوازم آشپزی هستند، افزون بر این که باید دارای کیفیت و دوام بالا باشد بتوان به راحتی از این وسیله استفاده کرد.

زودپزهای کلیپسی و دسته دار هر دو نوع زودپزهایی هستند که توسط برندهای بزرگ تولید می‌شوند. اکثرا از لحاظ کیفیت دارای سطح یکسانی هستند. تفاونی که زودپزهای کلیپسی و دسته دار دارند، نوع طراحی ظاهری و نحوه باز و بسته شدن درب زودپز است. با در نظر گرفتن ویژگی های هر کدام از این دو نوع زودپز کلیپسی و دسته دار ، بستگی به سلیقه و نیاز افراد میتواند انتخاب بین این دو نوع زودپز فرق داشته باشد.

زودپز کلیپسی

زودپزهای کلیپسی نسبت به زودپزهای دسته دار طراحی جدیدتری دارند. با طراحی ظاهری مدرن بیشتر مورد استقبال خریداران قرار گرفته‌اند. نا گفته نماند که زودپزهای کلیپسی نسبت به مدل های دسته دار (تک دسته) از ویژگی های دیگری مثل تایمر، دسته های متحرک برخوردارند. و نداشتن دسته بلند سبب شده حجم و فضای کمتری اشغال کنند، با وجود دو دسته قابلیت جابه جایی آسانتری داشته باشند. البته زودپزهای کلیپسی معمولا قیمت بالاتری نسبت به مدل زودپز تک دسته دارند.

زودپزهای برند تفال یکی از پرفروشترین برند زودپزهای کلیپسی هستند. پیشنهاد می کنم زودپز کیلیپسی تفال را در مقاله بهترین زودپز تفال ببینید.

زودپز کلیپسی
زودپز کلیپسی

زودپز تک دسته

زودپزهای تک دسته (زودپز دسته دار) که معمولا دسته این مدل در قسمت درب طعبیه شده، این مدل زودپز از کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه ای برخوردارند. و نسبت به مدل های کلیپسی ساده تر هستند و امکانات خاصی ندارند. از لحاظ کیفیت و تایم پخت تفاوتی با زودپز کلیپسی ندارند. اگر نمی خواهید هزینه چندانی صرف خرید زودپز کنید، مدل زودپزهای دسته دار از کیفیت بالایی برخوردارند و قابلیت پخت انواع غذا ها را در سریعترین زمان را دارند.

زودپز تک دسته
زودپز تک دسته

بهترین زودپز چه مارکیه؟

ما در این مقاله مشخصات زودپز کلیپسی و تک دسته را بررسی کردیم. اما برای بسیاری از کاربران پس از انتخاب نوع زودپز این سوال پیش می آید که بهترین زودپز چه مارکیه؟ زودپز های دسینی، ویوالدی، تفال، پروانه، پارس استیل، کرکماز، دبلیو ام اف، ام جی اس، فیسلر از بهترین زودپز موجود در بازار با رنج قیمتی متفاوت که در حال حاضر از پرفروش ترین های بازار هستند.

لیست بهترین مارک زودپز کبیپسی و تک دسته

درحال دریافت محصولات منتخب ...

پیشنهاد مطالعه:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا