خانه و آشپزخانه

33 طرح جدیدترین مدل چینی زرین درجه عالی با قیمت (pdf پرفروش ترین های 1403)

چینی زرین و نکاتی که باید قبل از خرید از این برند بدانید

جدیدترین سرویس چینی زرین چیه؟ پرفروش‌ترین طرح سرویس چینی زرین ایران کدام است؟ سرویس چینی به عنوان یکی از لوازم اصلی جهیزیه و آشپزخانه برای سرو غذا میباشد که انتخاب ظاهر زیبا و کیفیت این ظروف اهمیت ویژه‌ای دارند. با استفاده از سرویس چینی زیبا، شیک برای سفره و میز غذا خوری میتوان پذیرایی هر چه تمام‌تر از مهمانان خود داشته و باعث جلب توجه مهمانان شد. انتخاب طرح زیبا سرویس چینی نیز نشان دهنده ذوق و سلیقه میزبان می‌باشد.

بهترین مدل سرویس چینی ایرانی کدام است؟

امروز قصد داریم تا شما را با یکی از برندهای خوشنام و با سابقه ایرانی که با طرح و مدل متنوع سرویس غذا خوری چینی شناخته شده است. آشنا کنیم. چینی زرین ایران یکی از مارک‌های مطرح که محصولات با کیفیت خود را علاوه بر عرضه در داخل کشور به کشورهای دیگر همچون سوئد، آلمان ، فرانسه، اسپانیا و…. صادر میکند.

شرکت تولیدی چینی زرین ایران در شهر نطنز در سال 1360 با مدریت آقای علی قصاعی فعالیت خود را شروع کرده است. و هم اکنون با 1200 نفر پرسنل فعال محصولات درجه یک و عالی خود را به بازار عرضه میکند.

شما هم قصد خرید سرویس چینی زرین را دارید؟ با ویژگی کیفیت مطلوب و زیبایی که محصولات برند چینی زرین دارند جزو پرفروشترین های بازار می‌باشند. و اگر به دنبال طرح های خاص چینی زرین هستید پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

جدیدترین سرویس چینی زرین

جدیدترین سرویس چینی زرین ایرانی کدومه؟

چینی زرین با طراحی منحصر به فرد توانسته جزو پرفروشترین محصولات ایرانی باشد. و برای سلیقه‌های مختلف طراحی‌های گوناگون بی‌نظیری تولید کرده است. اگر شما قصد خرید چینی زرین را داشته باشید قطعا در بین طرح‌های متنوع این برند میتوانید بهترین طرح و رنگ را به آسانی انتخاب کنید.

کاتالوگ چینی زرین

شرکت تولیدی چینی زرین ایران انواع طرح، رنگ و نقش‌های خود را به صورت کاتالوگ کامل با قیمت ارئه کرده است که شامل

  • چینی زرین سری کواتر
  • سرس رویال ساده
  • ریوای حاشیه طلایی
  • رز فلاور
  • 6 تکه کودک…..

سرویس چینی زرین در مدل گرد و مربع در عین سادگی میتواند جلوه زیبایی به میز غذاخوری شما دهد البته چینی زرین تنها به تولید سرویس اکتفا نکرده و محصولات بینظیر تکی لیوان و ماگ را به بازار عرضه کرده است. در انتهای مقاله میتوانید انواع طرح و مدل را در سرویس چینی زرین 6، 12، 18، 24 نفره ببینید.

ویژگی های مهم چینی زرین

محصولات چینی زرین دارای ویژگی‌های خاص خود هستند که با این ویژگی‌های از دیگر برندها متمایز شده است.

لعاب زنی: بعد از رنگ آمیزی این ظروف را لعاب کاری می‌کنند که تا حد زیادی موجب دوام رنگ، طرح و استحکام چینی می‌شود. و با اطمینان بیشتر میتوان از این سرویس غذاخوری استفاده کرد.

ظروف چینی زرین با متریال ساخت بسیار مرغوب قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را دارند. این ویژگی خوب میتواند خیال شما را از شستن ظرف داخل ماشین ظرفشویی راحت کند. و همچنین قابلیت استفاده برای گرم کردن غذا در ماکروفر را نیز دارند.

تنوع بالا طرح و رنگ چینی و مدل‌های دایره و چهارگوش انتخاب را برای شما آسان میکند و به راحتی میوانید از بین طرح های متنوع مدل و طرح خود را انتخاب کنید.

پیشنهاد شده برای شما: سرویس آرکوپال جدید

قیمت سرویس چینی زرین درجه عالی در بازار

گروه تولیدی چینی زرین توانسته سرویس‌های با کیفیت درجه عالی و درجه یک را روانه بازار کند. و قیمت چینی زرین به عواملی مختلفی همچون چند پارچه بودن سرویس، طرح، قالب، و کیفیت….بستگی دارد و با توجه به این مسئله که قیمت‌ها همیشه بروز رسانی می‌شوند. قیمت مشخصی را برای این ظروف نمی‌شود تعیین کرد.

پرفروش ترین مدل چینی زرین ایران کدام است؟

ما در این مقاله با برند چینی زرین و انواع محصولات، سایر ویژگی‌های را بررسی کردیم. در این بخش نیز 10 مدل پرفروش‌ترین طرح سرویس چینی زرین ایران را آماده کرده‌ایم تا شما بدونه اتلاف وقت از بین این 10 مدل جدیدترین مدل چینی زرین با قیمت معرفی شده را با توجه به سلیقه و هزینه خود انتخاب کنید برای خرید روی دکمه مشاهده قیمت و خرید محصول کلیک کنید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا