خانه و آشپزخانه

30 طرح سرویس آرکوپال جدید و شیک ایرانی و خارجی فوق العاده زیبا

سرویس آرکوپال عروس چه مارکی خوبه؟

برای خرید سرویس آرکوپال تردید دارید؟ در این پست تاپ‌ترین این سرویس‌ها را معرفی می‌کنیم.

برخی ظروف پذیرایی در چیدمان سفره و میز غذا خوری تاثیر زیادی دارند. مانند سرویس غذاخوری آرکوپال که زیبایی میز را دو چندان می کنند. و برای خانه اهمیت ویژه‌ای دارد. این سرویس محبوبیت بسیاری در اغلب مردم دارند. و نمی‌توان منکر زیبایی این سرویس غذاخوری شد، بادوام و شیک بودن و در عین حال سبک بودن سرویس آرکوپال بیشتر افراد را ترغیب به خرید این محصول فوق العاده کرده است. اگر قصد خرید سرویس غذا خوری را دارید. و یا نو عروسانی که قصد خرید بهترین سرویس غذا خوری مخصوص جهیزیه را دارند. پیشنهاد می‌کنیم. در ادامه همراه ما باشید تا ویژگی‌های این ظروف را بدانید و با انواع مدل و طرح های جدید آشنا شوید.

نکات مهم پیش از خرید سرویس آرکوپال که باید هنگام خرید به آنها توجه نمود :

ابتدا رنگ‌بندی مورد نظر خود را تعیین کنید. که در چه طیف رنگی این سرویس را تهیه کنید. رنگ‌بندی سرویس غذاخوری باید خوب و جذاب باشد تا اشتها ومیل به غذا را افزایش دهد.ظروف غذا خوری باید با سایر وسایل غذا خوری همخوانی داشته باشد. هماهنگ بودن رنگ بسیار حائز اهمیت است.

هنگام خرید به قابل استفاده بودن ظروف در مایکروفر و ماشین ظرفشویی دقت کنید زیرا در بیشتر مواقع برای گرم کردن غذا از این ظرف‌ها درون مایکروفر استفاده می شود.

یکی دیگر از نکاتی که هنگام خرید به آن توجه کنید شکل این ظرف‌ها است. آرکوپال در شکل های دایره، مربع، زاویه دار ،دالبر در بازار وجود دارد که با توجه به سلیقه خود می‌توانید مدل خود را انتخاب کنید.

اگر قصد خرید سرویس غذا خوری را دارید پیشنهاد میکنم پست های دیگر سرویس چینی بهتره یا آرکوپال؟ سرویس چینی دور طلایی و سرویس چینی برند زرین را هم بررسی کنید.

بهترین مارک سرویس آرکوپال چیست؟انتخاب مارک سرویس آرکوپال چالشی برای خریداران است. تنوع بسیار زیاد این سرویس در مارک‌های مختلف ایرانی و خارجی هنگام خرید انتخاب را کمی دشوار می‌کند. اما برندهای ایرانی با تولید محصولات با کیفیت قابل رقابت با انواع خارجی هستند. ودر کنار برندهای مطرح دنیا محصولات خود را در بازار عرضه می‌کنند. شما باید با توجه به سلیقه خود و مواردی که برای خرید مد نظر دارید و مقدار هزینه‌ای که از پیش تعیین شده بهترین سرویس مورد نظر خود را می‌توانید انتخاب نمایید.

مارک‌های مختلف سرویس آرکوپال

سایر برندهای آرکوپال ایرانی و خارجی موجود در بازار با ارائه محصولات با کیفیت خود طرفداران زیادی را جذب خود کرده‌اند. که مشتریان، هر کدام مارک مورد نظر خود را پیشنهاد می‌دهند. ظرف های آرکوپال دارای قیمت متفاوتی هستند برای خرید، این مارک‌های معتبر را بررسی کنید. و سپس اقدام به خرید کنید. ما چند برند معتبر را با توضیح مختصر معرفی می‌کنیم.

سرویس آرکوپال دسینی: یکی از برندهای معتبر در زمینه لوازم پخت و پز و سرو یس های غذا خوری است. با لوازم متنوع و با کیفیت که تولید کرده توانسته پاسخگوی تمام سلیقه‌ها باشد. و در زمان کوتاهی توانسته رضایت مشتریان را جلب کند.

آرکوپال تولید شرکت چینی زرین ایران : محصولات آرکوپال این شرکت در کنار چینی منحصر به فردی که این کارخانه تولید می‌کند از محبوبیت خاصی برخوردار است و این برند از شناخته شده‌یترین مارک سرویس غذا خوری میباشد.

پارس اوپال: (مهنام) سابق در سال 1376 کار خود را در زمینه تولید ظروف غذاخوری آغاز نمود. وبا بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته دنیا در ایران و خاورمیانه محصولات خود را عرضه میکند. و توانسته با جلب رضایت مشتریان کار خود را ادامه دهد.

لومینارک: بزرگترین ومعتبر ترین برند آرکوپال لومینارک فرانسه است. این شرکت ساخت بهترین محصولات را با بالاترین کیفیت ارائه داده است. این برند طرفداران بسیاری داردبا تنوع و کیفیت بالا تمامی سلیقه ها را به خود جذب میکند.

آرکوپال مقصود: گروه کارخانه جات مقصودیکی از تولید کنندگان ایروپال ایرانی است. که در زمینه سرویس های غذاخوری با جنس های مختلف توانسته سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص دهد و طرح های جدید آرکوپال ایرانی را با قیمت مناسب وارد بازار کند.

آذین اوپال: این برند از سال 1384 با عرضه سرویس های غذا خوری در طرح و رنگهای متنوع آغاز به کار کرده یکی از برندهای محبوب اغلب ایرانیان شده است. یکی از ویژگی های این محصولات تنوع در طرح های فوق العاده است.

پیشنهاد شده برای شما : بهترین مارک سرویس حبوبات آشپزخانه زیبا

مزایای استفاده از سرویس آرکوپال

1- مقاومت بالا: سرویس غذاخوری آرکوپال نشکن هستند و مقاومت بالایی در مقابل گرما و سرمای زیاد نسبت به سایر ظروف دارند. که امروزه معمولا در هر خانه به عنوان ظروف دم دستی مورد استفاده قرار میگیرد.

2- سبک و کم وزن: ضرف های آرکوپال بسیار سبک و و به راحتی قابل شستشو هم با دست ونیز با ماشین ظرفشویی میباشد.

ظریف هستند.

3-قابلیت استفاده در مایکروفر: با متریال ساخت بسیار عالی که این ظروف دارند واز مقاومت بالیی در مقابل گرما برخوردارند. بدونه هیچ نگرانی میتوان آنها را در مایکروفر قرار داد.

4- قابلیت استفاده در ماشین ظرفشویی: با توجه به رنگهای بسیار با کیفیت که برای طراحی این ظرفها به کار برده شده به همین خاطر میتوان برای شستشو آنها را در ماشین ظرفشویی قرار داد به هیچ وجه نگران کم رنگ شدن آنها نباشید.

آرکوپال ایرانی بهتره یا فرانسه؟

برندهای تولید کننده ایرانی در چند سال اخیر توانسته اند سرویس آرکوپال جدید را با بهترین کیفیت متریال و طراحی تخصصی طرح و رنگبندی را با قیمت بسیار مناسب در اختیار مشتریان قرار دهند. که در کنار برندهای خارجی مانند لومینارک فرانسه به خوبی درخشیده اند. بنابر این انتخاب لومینارک فرانسه بیشتر بستگی به سلیقه و هزینه شما خواهد داشت اگر از لحاظ هزینه مشکلی ندارید آرکوپال فرانسه هم گزینه ای مناسب هستند.

معایب ظروف غذا خوری آرکوپال

همان طور که قبلا مزایای آرکوپال را گفتیم این ظروف دارای مزایای بسیاری از جمله:استحکام ، زیبایی، سبکی که دارند گزینه ای ایده ال برای خانه است. اما عیب خاصی برای این ظروف دیده نمی‌شود.فقط سرویس مربعی شکل آن هنگام شستن و جابه جایی برای بعضی از افراد سخت است.

پرفروشترین سرویس‌های آرکوپال

چند مدل سرویس پرفروش آرکوپال که از فروشگاههای بزرگ خریداری شده‌اندشامل:

  • سرویس غذا خوری 25 پارچه آذین اوپال
  • سرویس غذا خوری 28 پارچه پارس اوپال
  • سرویس غذا خوری 25 پارچه آیرو پال
  • سرویس غذا خوری 26 پارچه دسنیی

درحال دریافت محصولات منتخب ...

درحال دریافت محصولات منتخب ...

پیشنهاد مطالعه:

1- سرویس پارس اوپال جدید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا