تلویزیونخانه و آشپزخانه

خرید تلویزیون ارزان با کیفیت + معرفی 10 مدل قیمت مناسب

بهترین تلویزیون های ارزان قیمت بازار کدامند؟

امروزه با توجه به برندهای متنوع تلویزیون موجود در بازار، انتخاب و خرید تلویزیون ارزان با کیفیت با قیمتی مناسب کار دشواری است همانطور که می‌دانید برندهای متعددی در بازار کشورمان وجود دارند که سعی دارند محصولاتی مدرن و با کیفیت‌ را با استفاده از آخرین تکنولوژی روز ارائه کنند. همین موضوع باعث می‌شود که در هنگام خرید تلویزیون دچار تردید شویم. اگر شما هم قصد خرید تلویزیون ارزان قیمت با کیفیت را دارید ما در این مطلب تلویزیون های پرفروش قیمت مناسب را بررسی میکنیم پس در ادامه با ما همراه باشید.


تلویزیون‌های زیادی در بازار با قیمت‌های مناسب هستند اما همانطور که می‌دانید بسته به برند تولید کننده تلویزیون، سایز نمایشگر، مدل و نوع امکانات و قابلیت‌های آن قیمت نهایی تلویزیون متفاوت می‌باشد. اگر به دنبال خرید تلویزیون ارزان با کیفیت در بازار هستید قطعاً میدانید که تلویزیونی که از امکانات بیشتری برخوردار باشد و کیفیت بالاتری داشته باشد به طبع قیمت گرانتری نیز دارد.

خرید تلویزیون ارزان قیمت

همانظور که میدانید فاکتورهای زیادی در قیمت تلویزیون تاثیر گذار هستند. حتی اگر بخواهید ارزان‌ترین تلویزیون را بخرید حتماً فاکتورهایی را در نظر دارید و توقع دارید تلویزیونی که می‌خرید عمر بالایی داشته باشد. اما نکته‌ای که بسیار قابل توجه است این است که محصولی که انتخاب می‌کنید باید علاوه بر دوام حداقل قابلیت های پیشرفته یک تلویزیون خوب برخوردار باشد. تا همگام با تکنولوژی روز برای چند سال کار کند.
باید دقت داشته باشیم که کیفیت محصول بسیار مهم‌تر از قیمت آن است یعنی در واقع کیفیت را به قیمت کم ترجیح بدهیم. زیرا تلویزیون یکی از لوازم پر استفاده در منزل می‌باشد و در هنگام خرید آن بیشتر باید به کیفیت و کارایی تلویزیون در کنار امکانات این دستگاه دقت کنیم.

ارزانترین تلویزیون

ارزانترین تلویزیون

بهترین تلویزیون ایرانی ارزان چیه؟ بعد از اینکه کشورمان تحریم شد و واردات به ایران به حداقل خود رسید باعث شد که تلویزیون‌های داخلی خیلی بیشتر مورد توجه قرار بگیرند قیمت این تلویزیون‌ها نسبت به تلویزیون‌های برند خارجی بسیار ارزان‌تر می‌باشد و در عین حال ازامکانات و کیفیت بسیار بالایی نیز برخوردارند. از جمله برندهای معتبر ایرانی می‌توان به برند اسنوا، برند ایکس ویژن و برند جی پلاس و… اشاره کرد که نسبت به امکانات و قابلیت‌های بسیاری که دارند از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار هستند.


یکی دیگر از با کیفیت‌ترین و در عین حال ارزان قیمت‌ترین تلویزیون‌های موجود در بازار تلویزیون‌های برند چین مانند برندشیائومی، برند تی سی ال و برند هایسنس می‌باشند، که ما پیشتر به طور تخصصی آنها را بررسی کرده‌ایم.

بهترین تلویزیون 32 اینچ تلویزیون 32 اینچقیمت پرفروش‌ترین تلویزیون 32 اینچ دیجیکالا
بهترین تلویزیون 43 اینچتلویزیون 43 اینچقیمت پرفروش‌ترین تلویزیون 43 اینچ دیجیکالا
بهترین تلویزیون 55 اینچ تلویزیون 55 اینچقیمت پرفروش‌ترین تلویزیون 55 اینچ دیجیکالا
بهترین تلویزیون 65 اینچبهترین تلویزیون 65 اینچقیمت پرفروش‌ترین تلویزیون 65 اینچ دیجیکالا
بهترین تلویزیون 75 اینچ تلویزیون 75 اینچقیمت پرفروش‌ترین تلویزیون 75 اینچ دیجیکالا
بهترین تلویزیون 85 اینچ تلویزیون 85 اینچقیمت پرفروش‌ترین تلویزیون 85 اینچ دیجیکالا

تلویزیون ارزان از کجا بخرم؟

شما می‌توانید برای خرید تلویزیون به هر فروشگاهی سری بزنید مثلاً فروشگاه‌های لوازم خانگی که گزینه مناسبی برای خرید تلویزیون هستند یا حتی میتوانید از سایت‌های معتبر خرید کنید.
اما همانطور که می‌دانید قیمت کالا در شهرهای مرزی ایران مثل بانه و گناوه و… نسبت به جاهای دیگر بسیار مناسب‌تر است.
اما اگر بخواهید به صورت حضوری به این شهرها سفر کنید و خرید کنید، هزینه رفت و آمد شما سر به فلک می‌کشد. اگرچه در شهرهای مرزی قیمت اجناس مناسب است اما احتمال فیک بودن کالا نیز وجود دارد، و اگر این مشکل برایتان پیش بیایدمرجوع کردن تلویزیون تقریباً غیر ممکن است.
امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی دیگر لازم نیست که به شهرهای مرزی سفر کنید و می‌توانید به صورت اینترنتی تلویزیون مورد نظرتان را با قیمت بسیار مناسب سفارش دهید. اما نکته‌ای که بسیار قابل توجه است این است که باید دقت کنید، که حتماً باید از سایت‌های معتبر برای خرید تلویزیون مد نظرتان استفاده کنید.
در ضمن اگر فروشگاه اینترنتی که انتخاب می‌کنید معتبر باشد خدمات پس از فروش و گارانتی هم دارد و معمولا کالایی که می‌خرید خراب باشد امکان مرجوعی و تعویض آن نیز وجود دارد.

خرید تلویزیون ارزان برای گیمینگ

برای خرید یک تلویزیون گیمینگ مناسب و ارزان قیمت باید فاکتورهایی مد نظر داشته باشیم که ما پیش تر بصورت تخصصی در پست بهترین تلویزیون گیمینگ آنها را بررسی کرده‌ایم، و در این قسمت به طور خلاصه به آن می‌پردازیم.
فاکتورهایی که در هنگام خرید تلویزیون گیمینگ باید به آن توجه کنیم شامل رزولوشن، فناوری ساخت پنل، سرعت تغییر تصویر، روشنایی تلویزیون، زاویه دید، نرخ تازه سازی و… می‌باشد.
همانطور که می‌دانید برندهای داخلی مانند ایکس ویژن، جی پلاس، اسنوا، دوو و… و همچنین تلویزیون‌های برندهای چینی مانند شیائومی، تی سی ال، هایسنس و… توانسته‌اند با طراحی و تولید تلویزیون های با کیفیت و درجه یک توجه گیمرهای زیادی را به خود جلب کنند که قیمت آنها نیز نسبت به محصولات هم رده خارجی خود بسیار مناسب‌تر می‌باشد.

قیمت تلویزیون ارزان

نتیجه:

ما در این مطلب از سری مطالب راهنمای خرید تلویزیون ویژگی و مشخصات برای خرید تلویزیون ارزان و باکیفیت را بیان کردیم در این بخش لیست پرفروش ترین تلویزیون های بازار ایران را برای خرید آنلاین تلویزیون در نظر گرفته و معرفی کردیم، میتوانید با مشاهده و بررسی مدل های معرفی شده بهترین تلویزیون ایرانی و یا خارجی در این لیست تلویزیون را مطابق با نیاز و هزینه ای که دارید را انتخاب نمایید./

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا