خانه و آشپزخانه

بهترین پکیج دیواری موجود در بازار ایران + قیمت 19 مدل پرفروش ترین 1403

پکیج دیواری چه مارکی خوبه؟

پکیج شوفاژ دیواری و زمینی یکی از لوازم گرمایشی منحصر به فرد برای همه فصول سال است. که از لحاظ کیفیت و عملکرد بسیار عالی و در سطح بالایی از انواع لوازم گرمایشی و سیستم آب رسانی همزمان برای ساختمان قرار گرفته است. قبلا برای گرم کردن خانه و سیستم آب گرم منزل باید ساختمان را به موتورخانه تجهیز می‌کردند. که این سیستم معایب بسیاری از جمله اشغال فضای زیاد، مصرف انرژی بالا، نیاز به تعمیرات بیشتر …و غیره داشت.

پکیج دیواری چیست؟

با پیشرفت تکنولوژی و تولید لوازم گرمایشی با فن آوری روز پکیج شوفاژ دیواری و زمینی به نوعی سیستم گرمایشی جایگزین موتورخانه‌های بزرگ شده‌اند. و قادر به تامین همزمان گرمای منزل و نیز آب گرم مصرفی می‌باشند. اگر شما هم قصد خرید پکیج شوفاژ دیواری را دارید و می‌خواهید انواع مدل پکیج دیواری خوب را بشناسید و بدانید که کدام مدل برای محیط شما مناسب است؟ با معرفی مدل های پرفروش که دیگران خریده‌اند و نکات مهم جهت انتخاب پکیج تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

بهترین پکیج دیواری و زمینی

انواع پکیج دیواری جدید در دو نوع دیواری و زمینی با مدل های متنوع در بازار موجود می‌باشند که با چند نوع سوخت مختلف عملکرد پکیج دیواری برای موقعیت‌های مختلف آب و هوایی و ساختمانی تولید شده‌اند که شامل پکیج گازسوز، گازوئیل سوز، دوگانه سوز و برقی هستند.

پکیج دیواری

پکیج دیواری در ابعاد کوچک اما با کاربردی بالا توسط کارشناسان طراحی و تولید و به بازار عرضه شده‌اند که درکمترین فضا در بین کابینت قابل نصب هستند .این مدل همزمان آب گرم مصرفی و گرمایش خانه را تامین می‌کند پکیج شوفاژ دیواری با قابلیت‌های خاص خود جزو پرفروش ترین نوع پکیج می‌باشند.

پکیج زمینی

پکیج زمینی نسبت به موتورخانه از راندمان بهتری برخوردار است. این مدل دارای مخزن ذخیره آب گرم می‌باشند که برای ساختمان‌هایی با مصرف آب بالا بسیار مناسب هستند. برای خرید این مدل، گنجایش مخزن، مصرف روزانه آب و ظرفیت ذخیره سازی مخزن آب را در نظر بگیرید و سپس با توجه به نوع سوخت اقدام به خرید کنید.

راهنمایی و نکات مهم هنگام خرید پکیج دیواری خوب

برای کسانی که قصد خرید پکیج را دارند حتما این سوال پیش می‌آید که بهترین مارک پکیج کدام است؟ کدام مدل پکیج گرمایش بهتری دارد؟ چگونه مدل پکیج دیواری عالی و متناسب برای خانه را انتخاب کنیم؟ برای پاسخ به این سوالات باید بگوییم اگر شما بررسی و نکات مهمی که در همین مقاله توضیح داده شده است و مدل های موجود بازار را با مشخصات پکیج دیواری معرفی را شده را ببینید قطعا میتوانید به راحتی پکیج مناسب برای خانه خود را انتخاب کنید.

بررسی متراژ: اگر قصد دارید گرمای مناسب را برای فضای خانه خود فراهم کنید. ابتدا براساس متراژ زیر بنای ساختمان و موقعیت آب و هوایی از لحاظ گرمسیر و یا منطقه سردسیری بودن مدل پکیج خود را انتخاب کنید.

پیشنهاد شده برای شما: بهترین رادیاتور پنلی و پره‌ای

محاسبه ظرفیت و اندازه پکیج

محل نصبمدل پکیجمساحت محیط مورد نظرظرفیت مناسب پکیج
تا 150 متر 24 KW
داخل واحددو مبدل فن دار 150 – 220 30 KW
تک مبدل فن دار 220 – 300 28 KW
300 – 350 30 KW
350_ 450 35 KW

تفاوت پکیج دیواری فن دار و بدون فن چیست؟ 

پکیج ها در دو مدل فن‌دار و بدونه فن متناسب برای فضاهای سرپوشیده و محیط‌های باز طراحی شده هستند و مدل های بدونه فن با قیمت پایین تر برای فضای خارج از خانه در حیاط و یا بالکن .. ..قابل نصب می‌باشند. البته در کل نصب و استفاده از پکیج دیواری فن دار مزیتی بیشتر از مدل‌های بدونه فن را دارند.

مبدل حرارتی: هنگام خرید به تک مبل و یا دو مبدله بودن پکیج توجه کنید. چون پکیج تک مبدل زمانی که آب برگشتی از رادیاتور در حال گرم شدن است آب گرم مصرفی نخواهید داشت اما در سیستم دو مبدله آب گرم مصرفی و آب رادیاتور به طور مجزا تامین می‌شود. بنابراین پکیج دیواری دو مبدله بهترین نوع پکیج برای استفاده می‌باشد.

گارانتی پکیج: شرکت‌های تولید کننده پکیج با برندهای معتبر ضمانت‌نامه و پشتیبانی 12 تا 36 ماهه را برای مشتریان خود ارائه میدهند. و هر چه امکانات خدمات پس از فروش بیشتر باشد و نمایندگی‌های در سراسر کشور نیز داشته باشند اطمینان به این برندها خیلی بیشتر و در نهایت باعث فروش بیشتر این محصولات می‌شود بنابر این هنگام خرید حتما ضمانت‌نامه پکیج را مطالعه کنید.

بهترین پکیج دیواری چه مارکی است؟

پکیج دیواری چی بخریم؟ برندهای زیاد ایرانی و خارجی در زمینه تولید انواع پکیج فعال هستند. اما بهترین و مناسب ترین پکیج دیواری موجود در بازار ایران کدام است؟ برندهایی همچون ایساتیس، تاچی، آریستون، ایران رادیاتور، بوتان، لورچ، بوش…..جزو پرفروش‌ترین پکیج شوفاژ و محبوبترین برندهای بازار هستند موقع خرید این برندها را هم در نظر بگیرد.

در این مقاله انواع پکیج دیواری و زمینی ، محاسبه ظرفیت پکیج برای فضاهای مختلف و نکات مهم خرید را توضیح داده‌ایم با در نظر گرفتن همه این موارد از بین بهترین پکیج های دیواری که در این قسمت معرفی کرده‌ایم می‌توانید پکیج مناسب برای خانه خود را انتخاب کنید و با کلیک روی دکمه مشاهده قیمت و خرید عکس و مشخصات بیشتر محصول را بببینید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا