خانه و آشپزخانه

بهترین مدل تلفن گیگاست 2024 + (8 مدل محبوب پرفروش gigaset)

بهترین مدل تلفن گیگاست کدام است؟ گیگاست ساخت کجاست؟ تلفن گیگاست همان برند زیمنس است؟ تلفن‌های رومیزی در مدل‌های باسیم و بدونه سیم از برندهای معتبری تولید می‌شوند. که ما پیش تر در بهترین گوشی تلفن ثابت رومیزی بهترین برندهای آن را معرفی کرده‌ایم. اما در این مقاله هدف ما بررسی تلفن رومیزی گیگاست و معرفی پرفروشترین مدل تلفن گیگاست است.

گوشی تلفن گیگاست ساخت کجاست؟

برند گیگاست از سه دهه قبل در سال 1990فعالیت خود را با نام برند زیمنس آلمان آغاز کرد. و از سال 2008 با نام تجاری گیگاست به فعالیت خود ادامه داد. اکنون برند گیگاست با سابقه سه دهه فعالیت در زمینه تولید محصولاتی با کیفیت و بهترین متریال ساخت را با پیشرفته‌ترین تکنولوژی روز جهان ادامه می‌دهد. و همواره در تلاش برای تولید محصولاتی تاثیر گذار روی بازار است.

تلفن بی‌سیم گیگاست

تفاوت تلفن با سیم و بیسیم گیگاست

همانطور که میدانید تلفن‌های بیسیم بدونه محدودیت مکانی و با ظاهر بسیار مدرن و برای قرارگیری در هر جایی از فضا قابل استفاده هستند. اما به نسبت تلفن‌های با سیم قیمت بالاتری دارند. اگر قصد خرید تلفن با کیفیت و ارزانتری را داشته باشید مدل تلفن‌های با سیم گیگاست با کیفیت همان مدل تلفن‌های بی سیم تولید شده‌اند. که با وجود قابلیت‌های کاربردی ویژگی مخصوص خودشان را دارند. و گزینه‌ای بسیار مناسب هستند.

پرفروش ترین تلفن گیگاست

گوشی تلفن رومیزی گیگاست در دو نوع باسیم و تلفن بی سیم هستند. که مدل تلفن تلفن بی سیم گیگاست با امکانات بیشتر و طراحی ظاهری بهتر توانسته طرفداران زیادی را جذب این مدل از برند تلفن گیگاست کند. و جزو پرفروشترین مدل تلفن های بیسیم بازار باشند.

گوشی تلفن لمسی گیگاست

با توجه به رضایت و نظرات خریداران تلفن جدید بی سیم لمسی گیگاست SL910A را میتوان با اطمینان بیشتری از پرطرفدارترین مدل تلفن های بیسیم گیگاست معرفی کرد. که با طراحی و ظرافت بسیار خاص،  دسترسی سریع به شماره‌ها… گزینه‌ای ایده آل برای هر کسی که بدنبال یک تلفن بیسیم قوی با قابلیت‌های فراوان است محسوب می‌شود.

تلفن بی سیم لمسی گیگاست SL910A

تلفن بی سیم لمسی گیگاست SL910A

مشخصات

  • وزن
    گوشی 160 گرم
  • ابعاد پایه
    45 × 117 × 115
  • شارژدهی
    200
  • ابعاد گوشی
    16 × 58 × 134
  • شارژدهی مکالمه
    14
  • تعداد گوشی های بی سیم
    یک عدد
  • توضیحات قابلیت ضبط مکالمه
    قابلیت ضبط تا 55 دقیقه
  • توضیحات دفترچه تلفن
    قابلیت ذخیره تا 500 مخاطب
  • قابلیت‌های دستگاه
    قابلیت ضبط مکالمه
  • ویژگی‌های دستگاه
    Room Monitoring
  • ویژگی‌ها
    Caller ID
  • برد
    50 متر داخلی و 300 متر خارجی
  • فرکانس
    1.9
  • امکانات و قابلیت‌ها
    داری ویبره، قابلیت ذخیره 8 شماره برای هر مخاطب، قابلیت اختصاص عکس به مخاطب، قابلیت به روز زسانی با Outlook، دارای صفحه نمایش گزینشی، کنترل محیط در دسترسی پایه، دارای 45 نوع زنگ متفاوت و قابلیت دانلود زنگ دل خواه، قابلیت اتصال تا 6 گوشی به پایه، دارای bluetooth و قابلیت وصل شدن 5 دستگاه از طریق Bluetooth به آن، دارای صفحه نمایش 3.2 اینچی و لمسی
  • توضیحات صفحه نمایش
    3.2 اینچی - صفحه نمایش لمسی و رنگی
  • تعداد خطوط
    یک عدد
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

نمایندگی تلفن گیگاست

شرکت نگین تک پرشیا به عنوان تنها نماینده رسمی تلفن­‌های گیگاست (زیمنس سابق) در ایران فعال است. شرکت نگین تک پرشیا  همواره با پشتیبانی سعی نموده تا آرامش خاطر و آسودگی را برای مشتریان محصولات برند گیگاست به ارمغان آورد. و خدمات پس از فروش (مشاوره، نصب، تعمیرات و پشتیبانی) برای محصولات گیگاست را ارائه می‌کند.

راهنمایی و نکات مهم خرید تلفن گیگاست

برد تلفن گیگاست: اولین فاکتور برای خرید تلفن بیسیم گیگاست که بدونه محدودیت بتوان از تلفن‌بیسیم با بیشترین برد استفاده کرد. که معمولا در تلفن های گیگاست تا 300 متر دور تر از پایه گوشی را پشتیبانی می‌کنند. این گزینه معمولا روی بدنه هر مدل گوشی درج می‌شود.

حافظه داخلی تلفن : تمام تلفن‌های موجود بازار دارای حافظه داخلی هستند. که در مدل‌های مختلف مقدار ذخیره سازی شماره حافظه متغیر است. حتما هنگام خرید گوشی تلفن گیگاست ذخیره سازی گوشی را دقت داشته باشید. تا با توجه به تعداد شماره هایی که قصد ذخیره آن را درون حافظه گوشی دارید فضای ذخیره سازی کافی را در اختیار داشته باشید.

پیغام گیر تلفن: یکی از امکاناتی که در تلفن های رومیزی بسیار کاربردی هستند. پیغام گیر ( منشی) تلفن رومیزی است. اگر قصد خرید تلفن با این قابلیت را دارید دقت داشته باشید که ظرفیت مناسب با درخواست های شما را داشته باشد.

قیمت گوشی تلفن گیگاست

گوشی تلفن گیگاست ( زیمنس سابق) در مدل‌های متنوعی هستند. که هر کدام با توجه به امکانات گوناگون از قیمت مختلفی برخوردارند. ما برای سهولت مشاهده قیمت و خرید در این قسمت پرفروشترین مدل گوشی تلفن گیگاست را لیست کرده‌ایم. میتوانید با بررسی مدل تلفن های معرفی شده گوشی تلفن مد نظرتان را انتخاب و با کلیک روی دکمه مشاهده قیمت و خرید قیمت روز محصول را با مشخصات بیشتر مشاهده کنید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا