خانه و آشپزخانه

بهترین ترازو هوشمند شیائومی + 10 مدل پرفروش انواع ترازو شیائومی 2024

ترازو دیجیتال چه مارکی خوبه؟

ترازو های هوشمند دیجیتال شیائومی محصولی کاربردی از کمپانی معتبر شیائومی که در این چند سال اخیر به بازار عرضه شده است. با ویژگی خاص متصل شدن به اپلیکیشن مخصوص شیائومی در گوشی می‌توانند برنامه‌های مختلف غذایی و کنترل وزن را اجرا کنند. از این رو توانسته‌اند توجه بسیاری از خریداران را به این محصولات جذب کنند.

امرزه همه افراد به سلامتی و تناسب اندام خود بیشتر از قبل اهمیت میدهند. و به دنبال وسیله‌ای برای برنامه ریزی رژیم غذایی و ثبت اطلاعات کاهش و یا افزایش وزن هستید. یکی از این دستگاه‌ها که به طور کامل می‌تواند وضعیت تغییر وزن و برنامه غذایی تنظیم شده‌ای را ذخیره کند داشتن ترازوهای وزن کشی شیائومی می‌باشد.

انواع مدل ترازوهای وزن کشی شیائومی

شرکت تولیدی شیائومی ترازوهای دیجیتال تولید شده‌اند. خود را در دو دسته ترازوهای آشپزخانه و ترازوهای وزن کشی شیائومی به بازار ارائه کرده است. که هر کدام در نوع خود بی‌نظیر هستند. و با قابلیت‌های مختلفی که ارائه میدهند. و اما برای خرید ترازو شیائومی نیاز به اطلاعات کاملتری می‌باشد. که در ادامه این مطلب مدل‌های مختلف را همراه مشخصات و بررسی ترازوی هوشمند شیائومی پرداخته‌ایم. و لیستی از بهترین ترازوهای هوشمند شیائومی را معرفی می‌کنیم.

بهترین مدل ترازوی شیائومی

ترازو دیجیتال شیائومی در نگاه اول از مدل های بسیار ساده ای از یک نمومه ترازوی دیجیتال هستند. که با طراحی ظاهری مینیمال  از بهترین ترازو های هوشمندی هستند که دارای قابلیت های متعدد نمایش شاخص توده بدنی (BMI)، تراکم استخوان، چربی زیرجلدی ، متابولیسم و( BMI) شما را در نمایشگر LED با وضوح بالا و دقیق تشخیص که با اهداف تناسب اندام و کاهش وزن کورد استفاده قرار می گیرند.

1-  بررسی ترازو هوشمند شیائومی مدل mi-composition-scale2

ترازو هوشمند Mi body composition scale با متصل کردن این مدل ترازو به گوشی و نصب اپلیکیشن Mi Fit App قابلیت تنظیم و برنامه‌ریزی دقیق رژیم غذایی برای تناسب اندام را ذخیره کنید. و همچنین اطلاعات وزن کشی خود را ثبت نمایید. البته این مدل ترازو هوشمند امکان  ذخیره اطلاعات وزن کشی چندین نفر را به طور همزمان دارند.

 ترازوی دیجیتال شیائومی مدل Mi body composition scale
ترازوی دیجیتال شیائومی مدل Mi body composition scale

2- بهترین ترازو هوشمند شیائومی مدل Mi – Smart -Scale 2

ترازو وزن کشی شیائومی مدل Mi – Smart -Scale 2 یکی دیگر از ترازوهای شیائومی است. که این مدل نیز با وصل شده به Mi Fit App با وارد کردن برنامه غذایی منسجم و داده‌های وضعیت اندام خود در گوشی می‌توانید برنامه ریزی دقیقی را برای ورزش و رژیم غذایی خود داشته باشید.

ترازو هوشمند شیائومی مدل Mi - Smart -Scale 2
– بهترین ترازو هوشمند شیائومی مدل Mi – Smart -Scale 2

3. مدل ترازو دیجیتال شیائومی XMTZC02HM

مدل ترازو دیجیتال شیائومی مدل XMTZC02HM با صفحه ای از شیشه حرارت داده شده تولید شده‌اند. که دارای استحکام بالایی می‌باشد. و همچنین با متصل شدن به اپلیکیشن مخصوص شیائومی مشاهده اطلاعات تغیرات نمودار وزن و میزان استخوان، چربی، ماهیچه و آب بدن را به طور دقیق نمایش میدهد.

3. مدل  ترازو دیجیتال شیائومی  XMTZC02HM
3. مدل ترازو دیجیتال شیائومی XMTZC02HM

4- ترازو هوشمند شیائومی مدل Mi

ترازوی شیائومی مدل mi با طراحی کلاسیک، زیبا، این ترازو علاوه‌بر اندازه‌گیری و نمایش وزن، از طریق بلوتوث به گوشی موبایل وصل می‌شود. و با سینک (Sync) شدن به اپلیکیشن Mi Fit App تغیرات وزن را به خوبی و با دقت بالایی انجام میدهد.

ترازو هوشمند شیائومی مدل Mi
ترازو هوشمند شیائومی مدل Mi

5 . ترازوی شیائومی مدل Mi scale2 xmtzc04hm

این مدل ترازوی شیائومی با طراحی ظاهری بسیارساده فقط با لوگوی شیائومی برچسب گذاری شده، کیفیت و دقت بالایی دارد و وزن گیری سریع را انجام داده، و قابلیت‌های مختلف اجرای برنامه غذایی روزانه وزن‌کشی دقیق کاهش و یا افزایش وزن را به طور کامل ذخیره می‌کنند. اماخوب با کیفیت بالای این محصول نسبت به انواع مدل ها قیمت نسبتا بالاتری برخوردار است.

ترازوی شیائومی مدل Mi scale2 xmtzc04hm
ترازوی شیائومی مدل Mi scale2 xmtzc04hm

نحوه راه اندازی و استفاده از ترازو شیائومی

ترازوهای شیائومی یکی از لوازم الکتریکی هستند. که با ارائه اطلاعاتی از وزن و اندام را با سه الگوریتم متفاوت جمع آوری کرده و از طریق سنسور G شکل که از منگنز ساخته شده اندازه گیری وزن را با دقت بالایی بر حسب کیلوگرم و پوند انجام میدهد.

پیشنهاد شده برای شما: بهترین مارک ترازوی آشپزخانه دیجیتال

نصب اپلیکیشن ترازو شیائومی

برای استفاده ترازو دیجیتال شیائومی و برنامه‌ریزی دقیق تر رژیم غذایی و داده‌هایی از وزن و اندازه‌گیری اندام طی مدت زمان مختلف با نصب اپلیکیشن همواره تمام اطلاعات را ذخیره کنید. که این امکان با دانلود برنامه «Mi Fit» از طریق App Store و GOOgl piay و نصب روی گوشی قابل اجرا میباشد. نحوه متصل شدن از طریق بلوتوث وجفت سازی دستگاهداده انجام میشود. یا به روش اسکن کد QR برنامه را روی گوشی خود دانلود کنید.

محاسبه bmi ، قد و وزن مناسب و وزن آیده آل با ترازو هوشمند شیائومی

با نصب اپلیکیشن شیائومی و ساخت پروفایل برای افراد خانواده اطلاعات و برنامه‌ریزی غذایی افراد خانواده و همچنین قد وزن، جنسیت، را با برنامه «Mi Fit» شاخص توده بدنی BMI را ذخیره می‌کند. طی مدت زمان مختلف تغییرات ایجاد شده را که به صورت نمودار نمایش داده می‌شود. سنجیده و به طور دقیق برنامه غذایی فعلی و آینده خود و خانواده را مشخص کنید.

قیمت مدل ترازوهای هوشمند شیائومی

ترازوهای شیائومی از شیشه‌های ضد خش و مقاوم تولید شده‌اند. که در مدل‌های ساده دارای لبه هایی از جنس CNC هستند. که بالاترین کیفیت را دارند. و به نسبت کیفیت و کاربردی این محصولات از قیمت مناسبی برخوردارند. قیمت مدلهای برند ترازو شیائومی از 400 تا 700 هزار تومان بستگی به مدل آن متفاوت است.

در این مطلب انواع ترازوهای شیائومی را بررسی و کاربردهای بهترین ترازوهای شیائومی را بیان شد. اما در این قسمت برای سهولت خرید مدل های ترازو دیجیتال شیائومی را لیست کرده‌ایم. که با انتخاب مدل مد نظر خود می‌توانید با زدن دکمه مشاهده قیمت و خرید محصول ترازو هوشمند شیائومی خود را تهیه کنید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

0/5 (0 نظر)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا