خانه و آشپزخانه

بهترین ماشین لباسشویی تا ۱۵ میلیون + 8 مدل با کیفیت بازار

با بودجه 15 میلیون چه لباسشویی میتوان خرید؟ بهترین مدل لباسشویی تا 15 میلیون کدومه؟ لباسشویی های با رنج قیمت 15 میلیون از لحاظ کیفیت و امکانات خوبه؟ اگر به دنبال خرید ماشین لباسشویی با کیفیت و قیمت مناسب با حدود قیمت پانزده میلیون هستید، حتما این مقاله را تا پایان بخوانید. 

در بازار مدل‌های متنوعی از لباسشویی های دوقلو، نیمه اتوماتیک و لباسشویی تمام اتوماتیک وجود دارد اما هر کدام از این مدل‌ها امکانات و قابلیت‌های گسترده دارند. که در سایز و ظرفیت های مختلف تولید و به بازار عرضه شده‌اند. و بستگی به قابلیت و کیفیت قطعات از قیمت های متفاوتی هم برخوردارند.

در این بازه زمانی لباسشویی های دوقلو از قیمت 5 میلیون تا لباسشویی های تمام اتوماتیک از برندهای خارجی قیمتی تا 60 میلیون دارند. با در نظر گرفتن حدود 15 میلیون واقعیت نمیتوان انتظار چندانی از یک لباسشویی پیشرفته با برنامه های مختلف شستشو را داشت. اما با صرف هزینه ای کمی بیشتر تا حدود 20 میلیون میتوان از برندهای برتر ایرانی لباسشویی ایده ال را انتخاب کرد. در ادامه به بررسی و معرفی مدل های لباسشویی‌های با رنج قیمت 15 میلیون می‌پردازیم.

بهترین مارک لباسشویی تا 15 میلیون در بازار ایران

با وجود تنوع بالایی از برندهای مختلف ماشین لباسشویی، انتحاب لباسشویی با قیمت مناسب و دوام بالا اهمیت بسیاری دارد. همانظور که در بخش قبل اشاره شد لباسشویی هایی که از تکنولوژی روز یرخوردارند به نسبت قیمت بالاتری هم دارند. اما خوشبختانه برندهای بزرگی مانند پاکشوما، ایکس ویژن، جی پلاس، فریدولین، حایر، آبسال، کرال، آزمایش توانسته‌اند لباسشویی های با امکانات کاربردی و کیفیت مطلوب را با قیمت مناسب روانه بازار کنند. و به درستی پاسخگوی نیازهای بسیاری از افراد شوند.

کیفیت لباسشویی های 15 میلیونی

 به طور کلی هر چقدر پول بیشتری برای خرید ماشین لباسشوی اختصاص دهید به همان اندازه نیز ماشین لباسشویی با امکانات و قابلیت‌های گسترده خواهید داشت. البته لباسشویی های با حدود قیمت 15 میلیون هم نسبت به لباسشویی های گران قیمت از کیفیت خوبی برخوردارند، قیمت کمتر نشان دهنده بی کیفیت بودن محصول نیست. بلکه این لباسشویی ها معمولا تولیدات داخلی هستند، به همین دلیل نسبت به لباسشویی های وارداتی از قیمت مناسب تری برخوردارند. اغلب این مدل لباسشویی ها از مشخصات و ویژگی های خوبی برخوردارند و به خوبی می‌توانند نیازهای مختلف خریداران را برطرف کنند.

خرید بهترین ماشین لباسشویی های بازار با قیمت حدود میلیون 15

خوشبختانه برند های متعددی که جزء برترین های موجود در بازار هستند ماشین های لباسشویی را با رنج قیمت 15 میلیون تومان، در طرح ها و ظرفیت های بسیار متنوعی تولید و عرضه می‌کنند. در این بخش لیست 8 مدل از این محصولات که همگی دارای گارانتی معتبر هستند معرفی می شود میتوانید با بررسی مشخصات کامل هر کدام از مدل ای معرفی شده گزینه های عالی را انتخاب کنید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

ماشین لباسشویی با کیفیت و قیمت مناسب در محدوده قیمتی 15 میلیون تومان

واقعیت این است که با وجود تورم و قیمت های بسیار بالای لوازم برقی خانگی حالا نسبت به چند سال اخیر نمی توان به راحتی لباسشویی پرقدرت و ارزان قیمت تهیه کرد. خصوصا برندهای خارجی که همه قیمت های بسیار بالایی دارند. اما در این مطلب ما سعی کردیم، لیستی بهترین لباسشویی تا 15 میلیون را از برندهای با کیفیت ایرانی که امکانات، گارانتی و خدمات پس از فروش خوبی دارند را معرفی کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا