اتاق خواب

بهترین پتو دونفره و تک نفره ایرانی خارجی بازار+ قیمت و خرید

پتو جنس خوب چه مارکی بگیرم؟

آدمها تقریبا یک سوم عمر خود را در خواب هستند. یکی از لوازم اولیه برای داشتن خواب راحت و آرام استفاده از پتو گرمو لطیف خوب است. اگر از لحاف بزرگ و سنگین خسته شده‌اید، یا پتوهای شما قدیمی شده‌اند و قصد خرید پتو مسافرتی با قیمت مناسب و کیفیت بالا را دارید، برندهای ایرانی پتوهای با کیفیت بالا در طراحی زیبا و رنگ های متنوع تولید کرده‌اند. با صرف هزینه‌ای معقول از بهترین برندهای ایرانی که جواب گوی هر گونه سلیقه، نیاز مشتری را برطرف می‌کند. می‌توانید خریدی مناسب با سلیقه خود را انجام دهید.

در این مطلب نکات پیش از خرید، و 30 مدل از بهترین پتو های یک‌نفره و دونفره ایرانی را برای شما معرفی کرده‌ا‌یم که از پر طرفدارترین پتوهای ایرانی هستند .

بهترین مارک پتو ایرانی

پتو چه مارکی بخرم؟ برندهای معتبر ایرانی، که در زمینه تولید پتو فعالیت دارند. مشتری ها رضایت خود را در نظر سنجی های مختلف از این محصولات اعلام کرده اند. نمونه ای از بهترین پتوی ایرانی مانند : گلبافت، نرمینه، لاله مهرگان، نیکو بافت، رازان…. که شهرت و قدمت بالایی دارند را میتوان نام برد.

اگر شما از افراد سرمایی باشید دوست دارید یک پتو سبک همیشه در کنارتان باشد. البته داشتن پتو سبک و کم حجم برای هر خانه نیاز است. پتوها در ابعاد و اندازه‌های مختلف تولید شده اند. برای گروه‌های سنی بزرگسالان، نوجوانان، کودک و نوزادی که بسته به نیاز شما ابتدا باید اندازه پتو را انتخاب کنید، و سپس به کیفیت در طرح و رنگ‌های جذاب آن توجه کنید .

انتخاب اندازه و ابعاد پتو دونفره و تک نفره

پتو تک‌نفره : که در ابعاد 220× 160 و یا 150 × 220 در بازار وجود دارد بیشتر برای نوجوان و افراد مجرد مورد استفاده قرار میگیرد.

پتو دونفره : که در ابعاد 200 × 240 و یا 220 ×240در بازار وجود است برای افراد متاهل و برای رو انداز تخت های دو نفره مناسب می باشد.

پتو مسافرتی: این پتو نسبت به بقیه پتوها وزن و حجم کمتری دارند. با حجم کم این پتو همه جا قابل استفاده است. همان طور که از اسمش پیداست گزینه ی مناسبی برای مسافرت است برای فصل گرم سال به عنوان روکش سبک مورد استفاده قرار می گیرد، جنس این پتو ها از الیاف مصنوعی است پتو مسافرتی در اندازه های یک‌ نفره و دو‌نفره وجود دارد. یکی از لوازم کالای خواب محسوب می‌شود .

پتوی کودک : در ابعاد 105 ×80 قابل تهیه است. اما برای پتوی کودک در نوع الیاف خیلی باید دقت کرد. که از الیاف که نرم، گرم وبهداشتی ، ضد آلرژی تولید شده باشد. پرز دهی نداشته باشد زیرا ریه کودکان بسیار حساس هستند .

پیشنهادشده برای شما: 20 مدل روتختی ساده، زیبا و ارزان +عکس و قیمت روز

انتخاب طرح و رنگ پتو ایرانی و خارجی

طرح و رنگ پتو تک نفره یا دو نفره، کودک هنگام خرید موضوعی است، کاملا بستگی به سلیقه شما دارد. تنوع طرح و رنگی بسیاری در بازار وجود دارد. که میتواند هر سلیقه ای را پوشش دهد برای کودکان طرح های فانتزی با شخصیت های کارتونی بچه ها علاقه بسیاری به آنها دارند گزینه مناسبی است .برای بزرگسالان هم میتوان، از نقش های طبیعت و یا بسته به سلیقه خود، از پتوهای گل برجسته، با رنگ ساده انتخاب کرد. شلوغ بودن ویا ساده گی طرح پتو کاملا سلیقه ای است

جنس پتو را چگونه انتخاب کنیم؟

بهترین جنس پتو خوب چیه؟اکنون بیشتر پتو هایی که دربازار وجود دارند ترکیبی از الیاف نخ، پنبه والیاف مصنوعی مانند پلی استر هستند. این نوع ترکیب بسیار با کیفیت هستند برای کسانی که به پتوپشمی حساسیت دارنداین نوع پتو پیشنهاد می شود .

پتوی ارگانیک: این مدل پتو از الیاف طبیعی پنبه خالص تهیه شده است. از کیفیت عالی برخوردار می باشد بسیار گرم و نرم هستند. به دلیل کیفیت بالا نسبت به بقیه پتو ها قیمت بالاتری دارند، برای افرادی که دارای حساسیت و آلرژی هستند توصیه می شود .

پتو پشمی این مدل معمولا با روکش در بازا ر وجود دارند که مدلهای قدیمی تر این پتوها هنوز در بازار وجود دارد از نضر گرما ایده آل ترین پتو است مناسب برای افراد سالمند وبسیار سرمایی می باشد نقطه ضعف این مدل وزن زیاد است که روی تن کمی احساس سنگینی دارند .

نحوه شستن پتو

یکی از ویژگی های پتو قابلیت شستن آسان است. که این فرایند را هم به صورت ماشینی و با دست هم می‌توان انجام داد. درجه شستشو روی همه اتکیت پتوها درج شده است، البته قبل از شستشو با ماشین لباسشویی به وزن پتو دقت کنیدکه ممکن است وزن پتو بیشتر از حجم قابل شستن در لباسشویی شما باشد، و شستن پتو با وزن زیادتر از حجم لباسشویی به ماشین لباسشویی شما آسیب می‌رساند. (هنگام آبکشی پتو از نرم کننده استفاده کنید، تا پتو نرمی ولطافت خود را حفظ کند.)

قیمت انواع پتو یک نفره و دونفره موجود در بازار

پتوها در سایزها واندازه های گوناگون با کیفیت های مختلف وجود دارند. نمیتوان به طور دقیق قیمت هر پتو را اعلام کرد، بهترین کار بررسی دقیق جنس و کیفیت پتو است اگر کیفیت از نظر شما عالی بود قطعا ارزش خرید با قیمت بالاتر را دارد جنس و متریال ساخت پتو اگر خوب باشد خوابی آرام را تجربه خواهید کرد که قطعا خواب خوب سلامتی را برای شما تامین می کند.

برای این که شما انتخاب مطمئن داشته باشید، در این پست 30 مدل از پتو های جدید که مشتریان از کیفیت جنس، رنگ وطرح آنها راضی بودند. و جزو پرفروش ها بوده برای شما معرفی می کنیم.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

بیشتر بخوانید

درحال دریافت محصولات منتخب ...

0/5 (0 نظر)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا