اتاق خواب

23 طرح بهترین پتو مسافرتی جدید ژله ای و پلیسه ارزان قیمت

پتو مسافرتی یکی از نمونه پتوهای گرم و کم حجم است. این مدل پتو سبک در هر جایی که فکر کنید کاربرد دارند چه برای مسافرت و یا برای استفاده در خانه پتو مسافرتی ژله ای بسیار گرم در عین حال سبک با طرح و رنگ بسیار زیبا در هر فصل قابل استفاده هستند.

بسیاری از افراد تحمل گرمای پتوهای سنگین را ندارند. و برخی از افراد بسیار سرمایی هستند و دوست دارند همیشه یک پتو همراه داشته باشند بنابر این داشتن پتو مسافرتی در هر فصل و برای همه افراد یک گزینه مناسب برای استراحت و خواب است.

پتوی مسافرتی، یک نفره و دونفره و حتی به صورت پتو مسافرتی متری تولید می‌شوند. دارای جنس‌هایی متفاوتی از پتومسافرتی ژله‌ای، پنبه‌ای و حوله‌ای هستند. که محبوبیت خاصی پیدا کرده‌اند. به هر حال هر کدام از این مدل پتوهای مسافرتی را که بخواهید تهیه کنید. باید به نکات مهم قبل از خرید پتو مسافرتی توجه کنید.

انواع پتو مسافرتی

پتو مسافرتی با جنس‌های متفاوتی تولید شده‌اند که معمولا با همان نام در بازار شناخته شده‌اند. برای خرید پتو باید با توجه به جنس پتو و نوع استفاده و سلیقه پتو مسافرتی را تهیه کرد. این پتوهای مسافرتی شامل:

پتو مسافرتی ژله ای

این مدل پتو مسافرتی ژله ای که در این چند سال اخیر تولید می‌شوند. دارای نرمی و لطافت خاصی هستند. و برای افرادی که دارای آلرژی و حساسیت تنفسی هستند بسیار مناسب است. البته خیلی از افراد این پتومسافرتی را در طرح های کودکانه برای بچه های خود استفاده می‌کنند.

پتو مسافرتی چهار خونه پنبه ای

پتوهای مسافرتی پنبه ای بسیار جنس با کیفیتی دارند و دارای گرمای مناسب می‌باشند. اما نسبت به مدل پتو ژله‌ای جنس زبرتری دارند. این مدل پتو بیشتر در طرح‌های چهارخونه تولید شده‌اند پتو مسافرتی گرم برای افراد سرمایی گزینه مناسبی هستند.

پتو مسافرتی مخمل

پتو مسافرتی مخمل، این مدل پتو های مسافرتی را برخی از افراد به عنوان شال تخت استفاده می‌کنند. این جنس پتو وزن بیشتری نسبت به پتو ژله‌ای و پنبه‌ای دارد. و با بافت و جنس محکم دارند مورد پسند بسیاری از افراد قرار گرفته است.

پتو مسافرتی متری برای روی مبل

یکی دیگر از مدل پتوهای مسافرتی که در بازار دیده می‌شود پتومسافرتی متری است. که برخی تولید کنندگان پتوی تولید شده را به صورت متری عرضه کرده‌اند. بسیاری از افراد تمایل به استفاده از پتو مسافرتی متری برای روی مبل را دارند. که پتو را در سایز دلخواه خود تهیه کنند.

پیشنهاد شده برای شما: بهترین مارک پتو ایرانی

نکت مهم هنگام خرید پتو مسافرتی

وزن پتو : معیار کیفیت جنس انواع پتو معمولا وزن پتو را قرار میدهند. بنابراین هنگام خرید حتما به این مورد که پتو شما وزن مناسبی داشته باشد. چون وزن خیلی کم پتو نشانه عدم گرمایش کافی پتو می‌باشد. پس در کنار توجه به طرح و رنگ پتو وزن مناسب را نیز دقت کنید.

طرح و رنگ پتو مسافرتی: یکی از فاکتورهای خرید همیشه توجه به طرح و رنگ محصول است. خوشبختانه انواع پتوهای مسافرتی دارای طرح و رنگ‌های زیبا و گوناگونی هستند. که می‌توانید با سلیقه خود به راحتی از میان این تنوع طرح و رنگ جذاب پتو مسافرتی خود را انتخاب نمایید.

قابلیت شستشو پتو: پتوهای مسافرتی با وزن و حجم کمی که دارند قابلیت شستن آسان با دست و نیز شستشو با ماشین لباسشویی را دارند. قبل از هر چیزی به راهنمای شستشو روی اتکیت پتو درجه آب و علائم شستن صحیح پتوهای مسافرتی توجه داشته باشید.

قیمت پتومسافرتی

همانطور که میدانید پتومسافرتی یک نفره ،دونفره و متری تولید شده‌اند که با مارک های مختلف در بازار وجود دارند. قیمت انواع پتو بستگی به سایز و ابعاد آن دارد. و البته یکی از ویژگی های خوب پتوهای مسافرتی این که دارای قیمت مناسبی هستند که خرید و استفاده از این مدل پتو را برای شما پیشنهاد می‌کنیم

برای خرید انواع مدل پتو مسافرتی با توجه به نکاتی که در این مطلب بیان شد در این قسمت نمونه‌هایی از پتوهای با کیفیت و اندازهای مختلف و نیز قیمت ارزان را معرفی کرده‌ایم که می‌توانید با توجه به سلیقه و هزینه خود پتو را با طرح و رنگی را که می‌پسندید انتخاب و برای خرید روی دکمه مشاهده قیمت و خرید کلیک کنید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

پتو مسافرتی چه کاربردی دارد ؟

پتو های مسافرتی از با حجم و وزن کم از مدل پتوهای گرم برای مسافرت و استفاده برای خانه هستند، به دلیل حمل آسان از پتوهای زیبا و کاربردی جدید برای مسافرت محسوب میشوند.

پتو مسافرتی چه مارکی خوبه؟

پتو های مسافرتی از برندهای با کیفیت ایرانی و خارجی در مدل های تک نفره، دونفره و متری هستند. که ما در این مطلب زیباترین طرح های پتو مسافرتی را از چند برند باکیفیت معرفی کرده‌ایم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا