اتاق خواب

بهترین برند روتختی ایرانی کالای خواب با کیفیت [لایکو،گلبافت، نرمینه]

بهترین برند روتختی ایرانی کدام است؟ کیفیت روتختی و کالاهای خواب برندهای ایرانی خوبه؟ اگر قصد خرید روتختی را داشته باشید، با دیدن کاتالوگ و عکس روتختی در اولین نگاه برند روتختی های خارجی به نظر بهترین روتختی‌های بازار باشند. اما با بررسی و آشنایی بیشتر با برندهای روتختی و سایر کالای خواب ایرانی، محصولاتی خوش رنگ با طراحی زیبا و باکیفیت قطعا نظر شما تغییر خواهد کرد.

روتختی از لوازم خواب که توجه به کیفیت آن بسیار مهم است. و نوع طرح و رنگ روتختی میتواند تاثیر بسزایی در زیباتر جلوه دادن دکوراسیون اتاق و احساس آرامش هنگام خواب دارد. ما هم با توجه به اهمیت خرید این کالا پیش تر در مقاله ای بهترین مارک روتختی ترک و بهترین روتختی دخترانه را به طور مفصل بررسی کردیم و مدل های متنوعی در این مقالات معرفی شد. در ادامه این مطلب هم قصد داریم، بهترین برند روتختی و کالاهای خواب ایرانی را معرفی کنیم.

کالای خوای ایرانی
کالای خوای ایرانی

بهترین مارک روتختی ایرانی

چند برند بزرگ ایرانی هستند که به طور تخصصی انوع مدل روتختی و سایر کالای خواب ایرانی را طراحی و با بهترین متریال تولید، در ایران و کشورهای خاورمیانه عرضه می کنند. کالای خواب لایکو، گلبافت، نرمینه، ورونیکا، متین، نساجی بروجرد …. این برندهای خوشنام بدون تردید جزو بهترین برندهای با کیفیت هستند، که توجهات بسیاری از افراد را جلب کرده اند.

بهترین روتختی لایکو

کمتر ایرانی است که نام برند لایکو را نشنیده باشد. چرا که لایکو یکی از قدیمیترین برندهای ایرانی است که از سال 1355مشغول به فعالیت و تولید، انواع مدل روتختی دونفره و یک نفره، لحاف، ملحفه، پتو، بالش و تشک… می باشد. این برند با محصولات بزرگی چون بهترین روتختی در طرح های بسیار زیبا و همچنین لحاف، انواع بالش مناسب خواب راحت توانسته تمام کالاهای خواب را با بالاترین کیفیت و بیشترین دوام رنگبندی به بازار و برای مشتریان این برند ارائه کند.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

کالای خواب لایکو
کالای خواب لایکو

برند ورونیکا

بسیاری از افراد با دیدن محصولات ورونیکا و یا شنیدن نام این برند بر این باورند که ورونیکا از برندهای خارجی بازار است. اما در حقیقت ورونیکا یک برند ایرانی با محصولات باکیفت می باشد. که از ابتدای فعالیت این برند در راستای تولید محصولاتی با کیفیت گام برداشته و انواع مدل روتختی و سایر سرویس های خواب را با طرح های منحصر بفرد و بافت صد درصد پنیه و الیاف ضد حساسیت تولید می کند.

برند ورونیکا
برند ورونیکا

برند گلبافت

گلبافت از برندهای شناخته شده و نام آشنای ایرانی است، که محصولاتی چون بنوهای گلبافت در همه خانه های ایرانیان وجود دارد. و اکثرا با کیفیت محصولات گلبافت آشنا هستند. شرکت گلبافت با بیش از سی سال سابقه نولید انواع پتوهای دونفره و تک نفره، توجوان، نوزاد را لا تنوع در رنگبندی زیبا مخصولاتی با کیفیت را روانه بازار کرده، بیشتر مشتریان برند گلبافت از کیفیت و ثیلت رنگ پتوهای گلبافت راضی هستند. خرید این محصولات را به دیگران پیشنهاد می‌کنند.

برند گلبافت
برند گلبافت

برند نرمینه

شرکت نرمینه از سال 1380 شروع به فعالیت کرده، نرمینه از برندهای موفق و تقریبا از جدیدترین برندهای ایرانی است، که منسوجات خواب را تولید میکند. که با تولید نخ اکرولیک توانسته تمام مداحل تولید محصولات نرمینه را در کارخانه جات نرمینه نولید و با کیفیت مطلوب به بازار عرضه کرد و توانست در کنار برندهای بزرگ پرطرفدار گلبافت، لایکو… قرار بگیرد.

برند نرمینه بافت
برند نرمینه بافت

بهترین برند کالای خواب ایرانی چی بخریم؟

در این مطلب برندهای گلبافت، لایکو، نرمینه، ورونیکا را معرفی کردیم. اما برندهای دیگری در بازار ایران هستند که نام آنها کمتر شنیده شده، اما از کیفیت بالایی برخوردارند، اگر کمی راجع به بهترین برندهای کالای خواب ایرانی تحقیق کرده باشید، قطعا برندهای دیگری جزو این لیست قرار میگیرند. مانند نساجی بروجرد که انواع ملحفه، سرویس خواب را بر اساس استاندارد با طراحی های خاص این برند در محصولات متنوع نساجی بروجرد به بازار عرضه کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا