خانه و آشپزخانه

خرید و قیمت بهترین مدل پارچ و لیوان ترکیه ای [ مجستی، آنجلیکا، پاشا باغچه]

پارچ و لیوان ترکیه ای چه مارکی خوبه؟

بهترین مارک پارچ و لیوان ترک چیه؟ پارچ لیوان مجستی ساخت کدام کشور است؟ پارچ و لیوان خارجی چه مارکی خوبه؟ برای اینکه کاملترین میز پذیرایی را برای مهمانان خود آماده کنید، باید ظروف و سرویس های پذیرایی را از بهترین مارک با طراحی ظاهری جذاب داشته باشید. البته استفاده از بهترین سرویس پذیرایی کریستال در کنار یک ست پارچ و لیوان ترک میتواند میز پذرایی شما را بسیار چشمگیرتر کند.

پیش‌تر در پست بهترین مدل پارچ و لیوان جدید بازار را معرفی کرده‌ایم. اگر قصد خرید پارچ و لیوان ترک و یا خارجی را داشته باشید ما در این مطلب به بررسی انواع مارک پارچ و لیوان ترکیه‌ای برندهای خارجی می پردازیم. و در ادامه بهترین مارک پارچ و لیوان را معرفی خواهیم کرد.

بهترین مارک سرویس پارچ و لیوان ترک

برندهای ترکیه ای ظروف کریستالی با طراحی مدل پارچ و لیوان بلور ترکیه ساده بسیار زیبا، با کیفیت را عرضه کرده‌اند. در این بین چند برند ترکیه‌ای به برندهای شناخته شده جهانی تبدیل شده‌اند. که در انواع مدل‌های بسیار زیبا طراحی شداند. چند نمونه پرفروش :

پرفروش ترین پارچ و لیوان ترک پاشاباغچه

  • ست پارچ و لیوان 7 پارچه پاشاباغچه مدل Samba کد 97675
  • ست پارچ و لیوان پاشاباغچه سری بالرو کد 97880
  • ست پارچ و لیوان پاشاباغچه سری City کد 98751
  • ست پارچ و لیوان 7 پارچه پاشاباغچه مدل Summer Time 96493 کد 9003

پارچ و لیوان مجستی ساخت کجاست؟

برای پاسخ به سوال پارچ و لیوان مجستی ساخت کجاست؟ و پارچ لیوان آنجلیکا تولید کدام کشور است؟ تحقیقات انجام شده نشان داده که این برند ترکیه‌ای نیست بلکه یک برند چینی است. و آنجلیکا یکی از سری پارچ و لیوان مجستی هستند. که مجستی و آنجلیکا با طرای منحصر بفرد توانسته‌اند نظرات بسیاری از افراد خوش سلیقه را جلب کنند و فروش بالایی در بازار داشته باشند.

پیشنهاد شده برای شما: بهترین پارچ و لیوان لومینارک فرانسوی اصل

پارچ و لیوان 7 پارچه مجستی مدل تولیپ لب نقره

سرویس پارچ و لیوان 7 پارچه مجستی مدل تولیپ لب نقره
سرویس پارچ و لیوان 7 پارچه مجستی مدل تولیپ لب نقره

درحال دریافت محصولات منتخب ...

پارچ و لیوان مجستی سری پرطرفدار آنجلیکا

برند majesty ست پارچ و لیوان آنجلیکا را از جنس بلور با کیفیت و زیبایی خاص که دارای مقاومت خوبی نیز هستند. را وارد بازار کرده این مدل یکی از ست‌های پرطرفدار مجستی هستند، که می‌توان از بهترین مدل پارچ و لیوان‌های بازار این نمونه را معرفی کرد.

پارچ و لیوان 7 پارچه آزورایت سری آنجلیکا مدل K7945JK7945

ست پارچ و لیوان 7 پارچه آزورایت سری آنجلیکا مدل K7945JK7945
ست پارچ و لیوان 7 پارچه آزورایت سری آنجلیکا مدل K7945JK7945

پارچ و لیوان پاشاباغچه

یکی دیگر از برندپارچ و لیوان ترکیه ای انواع مدل پارچ و لیوان پاشاباغچه است، که در مدل های فانتزی بسیار جذاب مدل پنگوئن، بارل، آکوا، والس را با متریال ساخت با کیفیت تولید و به بازار ترکیه و جهان عرضه کرده است.

پارچ و لیوان پاشاباغچه

جدیدترین مدل پارچ و لیوان کدامند؟

در این مقاله به دو برند معروف خارجی مدل پارچ و لیوان پاشا باغچه و مجستی اشاره شد. اما می‌توانید پارچ و لیوان لومینارک ، بوهمیا را که مورد توجه خریداران قرار گرفته اند. مورد بررسی قرار دهید.

بهترین پارچ و لیوان ایرانی جدید

برند ایرانی نوری تازه که با طراحی خلاقانه انواع مدل پارچ و لیوان با کیفیت را در مدل‌های جدید ارائه کرده است. پارچ و لیوان‌های نوری تازه با کیفیت و شفافیت مطلوب به یک برند شناخته شده در ایران و خاورمیانه تبدیل شده‌اند. که قیمت مقرون به صرفه ای نیز برخوردار هستند.

قیمت پارچ و لیوان ترک

مدل پارچ و لیوان‌های ترکیه با ظاهری بسیار جذاب مورد توجه خریداران قرار گرفته اند. که بستگی به مدل از قیمت متفاوتی برخوردارند. معمولا با هزینه ای معقول میتوان بهترین مارک پارچ لیوان ترکیه و خارجی دیگر را تهیه کرد. در این قسمت از پست21 نمونه پارچ و لیوان ترکیه ای میتوانید مشاهده کنید

درحال دریافت محصولات منتخب ...

0/5 (0 نظر)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا