خانه و آشپزخانه

بهترین مارک لوازم برقی خانگی + 7 برند برتر وسایل برقی ایرانی و خارجی

لوازم برقی چه مارکی خوبه

لوازم برقی خانگی نقش بسزایی در زندگی امروزی دارند. لوازم برقی بخش بزرگی از وسایل خانه و آشپزخانه را در بر می‌گیرند. به طوری که وجود لوازم برقی انجام کارهای روزمره نظافت خانه و آشپزی ….را سریعتر کرده‌اند. به همین دلیل هم خرید لوازم برقی خانگی اهمیت ویژه‌ای دارد. با وجود تنوع بالای انواع مارک های لوازم خانگی اغلب افراد برای تهیه لوازم برقی آشپزخانه و یا جهیزیه دچار سردرگمی می‌شوند، که بهترین برند لوازم خانگی کدام است؟ هنگام خرید لوازم خانگی برقی معیارهای متفاوتی در تعیین و انتخاب برند لوازم خانگی وجود دارد، برخی از افراد با توجه به میزان هزینه ای که دارند کالای خود را انتخاب می‌کنند، برخی دیگر کیفیت بالای محصول را درنظر میگیرند که قیمت بالاتری را در بر میگیرد.

بهترین مارک لوازم برقی خانگی از برندهای ایرانی و خارجی مختلفی تولید می‌شوند، که هر کدام با توجه به نوع آشپزخانه و خانه کیفیت محصول و کارایی آن میتواند در رده بهترین مارک لوازم خانگی قرار گیرد. ما هم در این مقاله تصمیم ابتدا با معرفی چند برند برتر پرفروش ترین مارک لوازم خانگی را از بین انواع برندهای لوازم خانگی برقی ایرانی و خارجی بازار که دارای کیفیت بالا و گارانتی هستند را معرفی کنیم.

لوازم برقی چی بخرم؟

لوازم برقی چه مارکی خوبه؟سامسونگ، ال جی، فیلیپس، بوش، کنوود، تفال، پارس خزر، امرسان و هیمالیا چند نمونه از برندهای با کیفیت و پرفروش ایرانی و خارجی بازار هستند، که در زمینه تولید لوازم برقی عملکرد قوی داشته و محصولاتی پیشرفته را با بهترین متریال ساخته و در نمایندگی های فروش با گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می‌کنند.

لوازم برقی خانگی ال جی

ال جی از برندهای مشهور کره‌ای است که محصولات با کیفیت و بینظیر را در رده برندهای بزرگ اروپایی و آمریکایی تولید می کند. شرکت ال جی کره پس از پیشرفت محصولات این برند را در کشورهای دیگر نیز مونتاژ و به عنوان یک شرکت صنایع الکترونیکی کره‌ای چند ملیتی فعالیت میکند، این شرکت با نزدیک به یک قرن سابقه از برندهای برتر و پرفروش در سطح جهانی است. در ایران هم شرکت گلدایران نمایندگی ال جی را بر عهده داشت که پس از تحریم‌ها و نبود محصولات ال جی در ایران برند جی پلاس ایرانی را جایگزین برند ال جی کرده است.

لوازم برقی خانگی
لوازم برقی خانگی

اگر شما به دنبال بهترین مارک لوازم برقی خانگی برای تهیه جهیزیه هستید، پیشنهاد میکنم لیست کامل لوازم جهاز را در مقاله لیست خرید لوازم جهیزیه ببینید.

لوازم برقی تفال

لوازم برقی تفال اصل از برندهای فرانسه است، که بیشتر لوازم برقی کوچک را برای آشپزخانه به صورت تخصصی تولید میکند. تفال به عنوان یکی از نمونه برندهای بزرگ اروپایی محصولات تفال را در سراسر جهان عرضه کرده. این برند علاوه بر وسایل برقی لوازم پخت و پز مانند انواع مدل زودپز تفال و قابلمه تفال را با کیفیت عالی روانه بازرار کرده و به یک برند محبوب تبدبل شده است. تفال دارای نمایندگی در ایران هست و محصولات تفال در فروشگاه بزرگ با گارانتی بفروش می رسند.

لوازم برقی تفال
لوازم برقی تفال

لوازم برقی فیلیپس

فیلیپس یکی دیگر از برندهای بزرگ دنیاست که لوازم خانگی را با طراحی خاص این برند و بکارگیری تکنولوژی روز با عملکرد فوق العاده به بازار عرضه کرده است. برند فیلیپس ساخت هلند و شرکت فیلیپس در شهر آمستردام است این برند یکی از بزرگ ترین شرکت های صنعت الکترونیک تولید کننده محصولاتی چون تلفن همراه، تجهیزات پزشکی، تجهیزات نورپردازی، تراشه، لوازم خانگی … است . درصد بالایی از خریداران از محصولات و لوازم خانگی برند فیلیپس رضایت کافی دارند، اما در ایران کمتر لوازم برقی فیلیپس اصل وارد میشوند بنابراین حتما هنگام خرید محصولات فیلیپس را با جزئیات کامل محصول اصلی موجود در سایت شرکت فیلیپس مقایسه کنید. تا از اصل یا فرعی بودن برند فیلیپس مطلع شوید.

لوازم برقی فیلیپس
لوازم برقی فیلیپس

لوازم خانگی بوش

محصولات بوش از برندهای قدرتمند اروپایی است که در کشور آلمان تولید می‌شوند. این برند با پیشرفت چشمگیری که داشته در کشورهای دیگر نیز مونتاژ و عرضه می گردد. برند بوش از برندهای قابل اعتمادی است که میتوان از فروشگاه های بزرگ و نمایندگی های رسمی با گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات با کیفیت این برند را تهیه کرد.

لوازم خانگی بوش
لوازم خانگی بوش

بهترین مارک لوازم خانگی ایرانی

شرکت‌های تولید کننده لوازم خانگی ایرانی بعد از تحریم ها برای جایگزینی محصولات خارجی با بهره گیری از دانش روز متخصصین ایرانی توانسته اند به رده‌های بالایی از ساخت لوازم خانگی دست پیدا کنند. و محصولاتی با کیفیت مجهز به تکنولوژی روز را ارئه کنند. برندهای نظیر جی پلاس، پارس خزر ، اسنوا، پاکشوما… از بهترین برند لوازم خانگی ایرانی هستند.

لوازم خانگی اسنوا

اسنوا از برندهای خوشنام ایرانی انواع لوازم برقی مانند لباسشویی، یخچال، اجاق گاز …را با بهترین متریال ساخت، مطابق با استاندارهای لازم و قابل رقابت با برندهای خارجی را با قیمت ارزانتر و کیفیت بالا تولید و در فروشگاه های ایران با ضمانت و خدمات پس از فروش عرضه میکند. این برند طی سال های اخیر با محصولات متنوع توانسته به خوبی پاسخگوی نیازهای مشتریان اسنوا باشد، نظرات بسیاری از خریداران را جلب محصولات اسنوا کرده است.

لوازم خانگی اسنوا
لوازم خانگی اسنوا

لوازم برقی پارس خزر

پارس خزر از برندهای با سابقه و محبوب ایرانیان لوازم برقی خانگی متنوعی را برای طرفداران این برند ساخته در بازار ایران و خاورمیانه عرضه میکند. پارس خزر با جایگاه ویژه‌ای که در بین سایر برندهای ایرانی دارد، محصولات این شرکت را با گارانتی 24 ماهه و و خدمات کامل پس از فروش در ن مایندگی های سراسر کشور ارائه میکند. خریداران محصولات با کیفیت و قیمت مناسب برند پارس خزر اکثرا از خرید خود اعلام رضایت کرده و خرید از برند پارس خزر را به دیگران نیز پیشنهاد می‌کنند.

لوازم برقی پارس خزر
لوازم برقی پارس خزر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا