خانه و آشپزخانه

19 مدل فنجان قهوه خوری شیک و فانتزی کوچک [ ترک و ایرانی] سرویس پرفروش ارزان

خرید فنجان قهوه خوری اسپرسو برای نوشیدن یک فنجان قهوه دلچسب، و داشتن چند مدل فنجان قهوه خوری فانتزی زیبا برای هر خانه ای از لوازم کوچک کاربردی است. با این که فنجان برای چای‌خوری هم استفاده می‌شود، اما فنجان‌های کوچک و شیک برای نوشیدن قهوه از ضروریات آشپزخانه و وسایل پرطرفدار است. این روزها بسیاری از افراد علاقمند به نوشیدن قهوه به دنبال خرید بهترین فنجان قهوه هم هستند. ما هم در ادامه قصد داریم انواع مدل فنجان قهوه خوری را معرفی کنیم…

بهترین مدل فنجان قهوه خوری فانتزی

با این که چای از نوشیدنی‌های گرم و خوش طعم ما ایرانی هاست، اما نوشیدن یک فنجان قهوه خوش طعم هم بسیار انرژی بخش و دلچسب است. که امروزه با وجود قهوه ساز و اسپرسوساز آماده کردن قهوه بسیار ساده راحت شده. این نوشیدنی گرم این روزها بین ایرانی‌ها رایج شده بنابراین داشتن یک ست فنجان قهوه خوری برای هر خانه‌ای از ضروریات است. که با وجود ظاهر زیبا و کیفیت فنجان قهوه خوری نوشیدن قهوه هم بسیار دلپذیر‌تر خواهد شد.

پیشنهاد شده برای شما: بهترین مارک قهوه ساز خانگی

انواع فنجان قهوه خوری

قهوه با طعم‌های مختلفی سرو می‌شود. که گاهی با مخلوطی چون شیر حتی حجم قهوه هم تغییر میکند. بنابر این باید فنجان قهوه خوری متناسب با نوع قهوه استفاده شود. به نوعی هر قهوه دارای فنجان مخصوص خود هستند.

فنجان کوچک اسپرسو

اسپرسو در واقع قهوه غلیظ ایتالیای است. که در فنجان های کوچک نقلی با نام شات اسپرسو سرو می‌شوند. اندازه فنجان‌های اسپرسو با شات اسپرسو بیان می‌شود، که در واقع معادل 30 میلی لیتر است، این نوشیدنی در همان فنجان های کوچک با ظاهر زیبا جمع جور می‌نوشند.( البته از این مدل فنجان برای نوشیدن قهوه ترک هم استفاده ‌می‌شود.)

فنجان لاته خوری

لاته یکی از محبوب‌ترین نوع قهوه هاست. که در همه کافی شاپ‌ها از نوشیدنی های پرطرفدار محسوب می‌شود، این نوشیدنی ترکیبی از اسپرسو، شیر بخارپز و کف شیر است. برای سرو لاته از فنجان‌هایی بزرگتر از اسپرسو خوری استفاده می‌شود، که معمولا با دهانه گشادتر و تزیین شده سرو می‌شود.

فنجان کاپوچینو

کاپوچینو نوشیدنی با ترکیب قهوه با اسپرسو دوبل و فوم شیر تهیه می‌شود. که قاعدتا حجم بیشتری نسبت به لاته و اسپرسو دارد. کاپوچینو در فنجان‌هایی با دو برابر اندازه فنجان اسپرسو سرو می‌شوند. ( فنجان مخصوص کاپوچینو معمولا با نعلبکی هستند)

خرید بهترین مارک سرویس قهوه خوری شیک

قهوه خوری در متریال‌های مختلف چینی، شیشه‌ای، سرامیک…هستند. البته افراد قهوه خوری‌های چینی را بیشتر می‌پسندند. که از برندهایی نظیر چینی زرین، برند کاراجا ترکیه، لوریس، تقدیس …سرویس‌های فنجان قهوه خوری شیک زیبایی را در بازار عرضه کرده‌اند.

فنجان‌های قهوه خوری هم به صورت تکی و هم سرویس قهوه خوری 6 و یا 12 تایی کامل هستند. که انتخاب فنجان بستگی به تعداد نفرات خانواده دارد. اگر معمولا مهمانی‌هایی با افراد اهل قهوه دارید، انواع فنجان قهوه خوری در ست های 6 و یا 12 نفره گزینه‌هایی ایده ال هستند. که با طرح های بسیار شیک وزیبایی دو چندانی دارند.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا