خانه و آشپزخانه

بهترین فریزر تک بدون برفک ایرانی و خارجی بازار+ 10 مدل فریزر پرفروش سال

بهترین مارک فریزر تک کدومه؟ فریزر تک ایرانی بخرم یا خارجی؟ امروزه با وجود مدل‌های متنوع یخچال فریزرهای خانگی بسیاری از افراد به دلیل فضای کم بخش فریزر این مدل یخچال ها به دنبال خرید یخچال فریزر تکی هستند. تا بتوانند، مواد غذایی را برای مدت طولانی تری به بهترین شکل منجمد و نگهداری کنند. اما تنوع برندهای بزرگ تولید کننده فریزر های تک انتخاب مدل مناسب از یک برند برتر را کمی دشوار کرده است. ما در این مقاله قصد داریم به بررسی بهترین مارک فریزرهای ایرانی و خارجی بپردازیم و مزایای استفاده از این محصولات را بیان کنیم. اگر شما هم قصد خرید فریز تک را دارید پیشنهاد میکنم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

یخچال و فریزر هر دو مکمل هم هستند و این امکان را ایجاد می‌کنند که مواد غذایی را برای مدت طولانی تری نگهداری کرد. وجود فریزرهای تک در آشپزخانه برای نگهداری مواد غذایی به صورت فریز شده بسیار کاربردی هستند. که داشتن کیفیت بالای فریزر علاوه بر دوام بیشتر یخچال فریزر به طبع باعث منجمد کردن مواد غذایی در دمای مناسب برای ماندگاری طولانی و بهتر آنها می‌شود.

بهترین فریزرهای ایرانی و خارجی

برندهای تولید کننده مدل یخچال فریزرها توانسته‌اند متناسب با نیازهای خانواده های کوچک و بزرگ محصولات خود را طراحی و تولید و در چند مدل متفاوت به بازار عرضه کرده‌اند. که تنوع این محصولات یکی از دلایل است که فریزرهای تکی مورد استقبال خریداران قرار گرفته و توانسته نیازهای بسیاری از خریداران را یا توجه به اندازه و ظرفیت مختلف برطرف کنند.

فریزر کوچک بدون برفک

فریزرهای کوچک که بیشتر در مدب 3 و یا 4 کشو طراحی شده‌اند در ظاهر کاملا شبیه به فریزرهای چند کشو بزرگ هستند ، این مدل فریزرهای کوچک به علت کمبود فضا در یخچال فریزرهای خانگی همیشه لازم است، یک فریزر کوچک خانگی نیز در کنار یخچال فریزر منزل داشته باشیم.

یخچال فریزر کوچک
یخچال فریزر کوچک

یخچال فریزر تک بزرگ و جادار

فریزر تک درب بزرگ از وسایل برقی مهم و کاربردی آشپزخانه هستند که امروزه معمولا در اکثر خانه ها یکی ازاین مدل فریزرها را خواهید دید . فریزر بزرگ در مدل 6 یا 7 کشو طرفداران بسیاری دارند و برای خانواده های بزرگ و پرجمعیت کاربرد دارند.

یخچال فریزر تک بزرگ
یخچال فریزر تک بزرگ

یخچال فریزر صندوقی

فریزر های صندوقی که به صورت افقی طراحی شده‌اند دارای دو نوع فروشگاهی و فریزر صندوقی خانگی هستند، البته که مدل فریزرهای صندوقی در مدل تک درب و دو درب جمع و جور طراحی شده اند، برای جلوگیری از فاسد شدن مواد غذایی در حجم زیاد استفاده میشوند، این مدل بیشتر برای نگهداری و منجمد کردن مواد غذایی در فروشگاه و مغازه ها کاربردی هستند.

یخچال فریزر صندوقی
یخچال فریزر صندوقی

فریزر صندوقی
فریزر صندوقی

بهترین فریزر تک ایرانی

برندهای ایرانی مانند الکترواستیل، اسنوا، آزمایش، ارج، هیمالیا …فریزرهای تک درب ایرانی را مطابق استاندارد و کیفیت بالا در گنجایش های متفاوت و با گارانتی و خدمات پس از فروش عرضه کرده‌اند . فریزرهای برند ایرانی با وجود کیفیت محصولات و قیمت مناسب بسیار مورد توجه خریداران قرار گرفته‌اند.

پیشنهاد شده برای شما: بهترین مارک یخچال فریزر دوقلو ایرانی و خارجی

مزایای استفاده از فریزر تک

فریزرهای تکی یکی از لوازم پرکاربرد برای آشپزخانه هستند، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که در کنار یخچال ساید بای ساید خود، یک فریزر تک نیز خریداری کنند. تا فضای کافی را در قسمت فریزر برای نگهداری مواد غذایی در اختیار داشته باشند. و با اطمینان از ماندگاری مواد غذایی مختلف و منجمد کردن داخل فریزر را میتوان تا مدت طولانی حتی به مدت یک سال هم نگهداری کرد.

فریزر ایرانی بخرم یا خارجی؟

فریزرهای برند های ایرانی و خارجی تقریبا از طراحی ظاهری و امکانات یکسانی برخوردارند. و در مقایسه فریزرهای ایرانی با خارجی باید گفت فریزر برندهای ایرانی با وجود کیفیت قابل قبول از قیمت مناسبی نیز برخوردارند. و اما اگر از لحاظ هزینه مشکلی ندارید برندهای معتبر خارجی البته کیفیت بالاتری دارند. که میتوانید از برندهای شناخته شده خارجی مدل فریزر خانه خود را انتخاب کنید.

بهترین فریزر تک موجود در بازار

ما در این مقاله با انواع فریزرهای کوچک و بزرگ آشنا شدیم و مزایای استفاده از این محصول بیان شد. در این قسمت برای سهولت خرید پرفروش ترین مدل فریزر تک بدون برفک موجود بازار را لیست کرده‌ایم. که می‌توانید با در نظر گرفتن انتظارتان و هزینه ای که دارید، بهترین مدل فریزر تک مارک خوب بازار را انتخاب کنید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا