خانه و آشپزخانهلوازم برقی

بهترین جاروبرقی تولیپس + معرفی 5 مدل با کیفیت 1403

جاروبرقی تولیپس ساخت کجاست؟ جاروبرقی تولیپس خوبه؟ اگر قصد خرید جاروبرقی تولیپس را داشته باشید قطعا به دنبال بررسی جاروبرقی های تولیپس هستید. میخواهید بدانید بهترین جاروبرقی تولیپس کدام است؟ ما هم تصمیم داریم در ادامه این مطلب به بررسی جاروبرقی های تولیپس بپردازیم.

برند نام آشنای تولیپس با بهره گیری از تکنولوژی روز توانسته جاروبرقی های تولیپس را در مدل های متنوع به بازار ارائه کند. جاروبرقی های تولیپس با ویژگی های خاص این برند، از مدل‌های قدرتمند بازار هستند،  این مارک جاروبرقی در کنار کیفیت و قدرت قابل‌ قبول از قیمت مناسبی برخوردار هستند، که این امر موجب بیشتر شدن محبوبیت این محصول در میان خریداران شده است.

جاروبرقی تولیپس ساخت کجاست؟

شرکت ایران ناسیونال نمایندگی انحصاری لوازم خانگی و سیستم های تهویه هوا پاناسونیک در ایران بوده، که اکثر محصولات برند پاناسونیک توسط این شرکت وارد کشور می شد. این شرکت در سال 1380 اقدام به تاسیس برند تولیپس کرد و محصولاتی مانند اتو، رادیو، لامپ و سایر لوازم برقی را به عنوان یکی از تولید کنندگان ایرانی وارد بازار کرد. تولیپس زیر مجموعه ایران ناسیونال همواره با تکنولوژی روز پیشرفت کرد و توانست سایر لوازم خانگی تولیپس را با بالاترین کیفیت و قیمت مقرون به را برای خریداران ارائه کند.

جاروبرقی تولیپس خوبه؟

قطعا در مقابل برندهای پر آوازه و بزرگ فیلیپس، ال جی، سامسونگ نام برند تولیپس کمتر مطرح شده، اما جاروبرقی های تولیپس هم با ویژگی های کاربردی توانسته اند نظرات بسیاری از خریداران را جلب کنند. و با وجود مشخصات جاروبرقی تولیپس با اطمینان بیشتری میتوان بهترین مدل جاروبرقی تولیپس را انتخاب کرد.

ویژگی جدیدترین مدل جاروبرقی تولیپس مدل VC-625

  • دارای کلید الکترونیکی کنترل توان
  • دارای کیسه دائمی با قابلیت تعویض با کیسه یکبار مصرف
  • نشانگر پر شدن کیسه
  • مجهز به میکرو فیلتر
  • دارای رتبه انرژی A
  • دارای تایید تست استاندارد ایران
  • محافظ حرارتی موتورجهت جلوگیری از سوختن موتور
  • محفظه نگهداری متعلقات
  • لوله استیل تلسکوپی چرخشی لوله ۳۶۰ درجه
  • دارای طراحی کامپکت و ارگونومیک

جاروبرقی تولیپس مخزن دار

جاروبرقی تولیپس مدل VC-A610
جاروبرقی تولیپس مدل VC-A610

اگر به دنبال یک جارو برقی با کیفیت هستید، یکی از جدیدترین مدل جاروبرقی های تولیپس مخزن داربا توان 2400 وات است، این مدل جاروبرقی تولیپس مدل VC-A610 کوچک و سبک دارای مخزن سه لیتری شفاف مجهز به یک سیستم قطع خودکار، فیلتر (Hepa) و سیم جمع کم خودکار 7 متری مناسب خانه‌های کوچک است این مدل قدرتمند می‌تواند به نقاط دوردستی در خانه دسترسی داشته باشد.

جاروبرقی تولیپس خوبه؟

کارخانجات و شرکت های تولیدی، لوازم برقی پس از خروج برندهای بزرگ همواره در تلاش بوده اند، که محصولاتی قابل رقابت با برندهای بزرگ را ساخته جایگزین برندهای خارجی کنند. برند تولیپس هم با پشتوانه ایران ناسیونال جاروبرقی‌های تولیپس را با بالاترین کیفیت و استاندارد با ویژگی های منحصر بفرد و کارآمد را ارائه کند. به طوری که با جرات میتوان گفت جدیدترین مدل جاروبرقی تولیپس در کنار برندهای بزرگ ایرانی مانند پارس خزر و اسنوا….. قرار بگیرد.

معایب جاروبرقی تولیپس

برند تولیپس  به دلیل حوزه فعالیت کوچک و شهرت کمی دارند، به همین دلیل برخی از خریداران از خدمات پس از فروش تولیپس و کمیاب بودن این محصولات را از معایب این برند می دانند.

پیشنهاد شده برای شما: بهترین جاروبرقی بوش

موارد مهم برای خرید جاروبرقی تولیپس

نوع مخزن: اولین فاکتور خرید جاروبرقی انتخاب از بین سه مدل جاروبرقی کیسه دار، بدون کیسه و یا جاروبرقی سطلی می باشد. که به راحتی میتوان از برند تولیپس یکی از این سه مدل جاروبرقی را انتخاب کرد.

قدرت مکش: جاروبرقی های فیلیپس با ویژگی موتور قدرتمند دارای محافظ حرارتی، با رتبه انرژی A هستند، که به صورت تست شده و استاندارد عرضه می‌شوند.

میزان صدا : یکی دیگر از مواردی که نیتواند نشان دهنده کیفیت ساخت جاروبرقی میزان صدا جاروبرقی می‌باشد، که برند تولیپس سعی داشته جاروبرقی هایی با عایق صدا را تولید کرده که کمترین میزان صدا را داشته باشد.

فیلتر بهداشتی: جاروبرقی های جدید اکثرا دارای فیلتر هپا هستند، که خوشبختانه جاروبرقی‌های تولیپس اغلب با وجود فیلتر هپا برای خریداران ارائه شده‌اند.

بهترین مدل جاروبرقی تولیپس

ما در این مقاله با جاروبرقی های برند تولیپس را و مشخصات ویژگی‌های این محصولات آشنا شدیم. در ادامه هم 7 مدل از بهترین مدل جاروبرقی تولیپس را معرفی کرده‌ایم. میتوانید با بررسی مشخصات بیشتر و قیمت هر کدام از این مدل‌ها جاروبرقی مطابق با نیاز و انتظارتان را تهیه کنید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا