تلویزیونخانه و آشپزخانه

بهترین تلویزیون هوشمند ایرانی + قیمت 11 مدل پرفروش 1403

تلویزیون هوشمند چی بخرم؟

بهترین مارک تلویزیون هوشمند جدید کدام است؟ تلویزیون هوشمند بخریم یا نه؟ امروزه با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از فناوری‌های روز برای تلویزیون، این دستگاه‌های ساده را دگرگون کرده و به یک وسیله پرکاربرد تغییر داده. که انتخاب بهترین تلویزیون هوشمند را برای زندگی پیشرفته امروزی به یکی از لوازم ضروری و البته محبوب خریداران بهترین تلویزیون های بازار تبدیل کرده است.

تلویزیون هوشمند چیست؟

تلویزیون های معمولی یک وسیله برای نمایش صدا و تصویر هستند، که سالهاست به عنوان یک وسیله سرگرمی خبری مورد استفاده قرار میگیرند. در سال های اخیر با پیشرفت تکنولوژی تلویزیون های هوشمند با یک سیستم عامل ( پلت فرم) دیجیتال این امکان را به کاربر می‌دهد، بدون نیاز به اتصال به دستگاه اضافه‌ای به محتوای رسانه آنلاین و مبتنی بر شبکه دسترسی داشته باشد و امکانات متعدد دنیایی فراتر از تماشای صدا و تصویر را برای کاربران به ارمغان آورده‌اند تلویزیون‌های هوشمند 4k و تلویزیون 8k از بهترین تلویزیون های بازار محسوب می‌شوند

تلویزیون هوشمند بهتره یا معمولی

تلویزیون های هوشمند و معمولی تفاوت چندانی از لحاظ نوع نمایش شبکه های تلویزیونی ندارند. بلکه چیزی که در تفاوت تلویزیون هوشمند با معمولی مطرح می‌گردد، نوع امکانات آن است. تلویزیون‌های معمولی امکانات محدودتر و کمتری را در اختیار شما قرار می‌دهند. با قابلیت اتصال به اینترنت تلویزیون های هوشمند از امکانات بی‌نظیر آنها میتوان بهره‌مند شد. بنابر این با انتخاب و خرید تلویزیون‌های هوشمند دارای سیستم عامل این تلویزیون‌ها با استفاده از دسترسی بی‌سیم به اینترنت می‌توانند امکانات زیادی را در اختیارتان قرار دهد و تجربه ای فراتر از پخش مستقیم بدهد و امکان ویژگی های پخش و مرور را فراهم کند.

بهترین تلویزیون های هوشمند
بهترین تلویزیون های هوشمند

از کجا بفهمیم تلویزیون هوشمند است؟

تلویزیون های هوشمند طبق استانداردهای امروزی  تولید شده‌اند، در پاسخ به این سوال که از کجا بفهمیم تلویزیون هوشمند است؟ با بررسی مشخصات در قسمت پشت تلویزیون یک قسمت منو برای اتصالات شبکه مانند Wi-Fi یا یک پورت اترنت طراحی شده. همچنین در منو تلویزیون گزینه برنامه‌های مانند Amazon Prime Video ، Netflix یا Hulu وجود دارد.

مشخصات تلویزیون هوشمند

  • قابلیت نصب نرم افزار
  • امکان دسترسی به سوشال مدیا
  •  دارای مرورگر وب به صورت پیش‌فرض
  • امکان اجرای بازی
  • اتصال به کانال های اینترنتی IPTV
  • امکان استفاده از قابلیت Time Shifting
  • امکان اتصال به شبکه های اجتماعی و سرویس های اشتراک گذاری
  • امکان اتصال گوشی‌های هوشمند (اندروید یا آیفون) به تلویزیون و بالعکس
  • پشتیبانی از استاندارد DLNA
  • کنترل تلویزیون با دستورات صوتی و حتی ژست‌های حرکتی
  • قابلیت اتصال به وبکم
  • امکان اجرای نرم افزار SKYPE
  • گزارش و پیش بینی وضعیت آب و هوا
  • قابلیت اتصال به اینترنت از طریق Wi-Fi و یا Lan
  • کنترل ریموت (موس هوشمند)

بهترین تلویزیون 32 اینچ تلویزیون 32 اینچقیمت پرفروش‌ترین تلویزیون 32 اینچ دیجیکالا
بهترین تلویزیون 43 اینچتلویزیون 43 اینچقیمت پرفروش‌ترین تلویزیون 43 اینچ دیجیکالا
بهترین تلویزیون 55 اینچ تلویزیون 55 اینچقیمت پرفروش‌ترین تلویزیون 55 اینچ دیجیکالا
بهترین تلویزیون 65 اینچبهترین تلویزیون 65 اینچقیمت پرفروش‌ترین تلویزیون 65 اینچ دیجیکالا
بهترین تلویزیون 75 اینچ تلویزیون 75 اینچقیمت پرفروش‌ترین تلویزیون 75 اینچ دیجیکالا
بهترین تلویزیون 85 اینچ تلویزیون 85 اینچقیمت پرفروش‌ترین تلویزیون 85 اینچ دیجیکالا

تلویزیون هوشمند بخریم یا نه؟

تلویزیون هوشمند چه امکاناتی دارد؟ تلویزیون های هوشمند با اضافه کردن سیستم عامل از کیفیت و امکانات نمایش تصویر گرفته، تا امکان نصب اتصال به اینترنت و نصب اپلیکیشن‌های مختلف نظیر Netflix و گشت و گذار در اینترنت، تمامی این امکانات موجب شده تا این تلویزیون‌ها دنیای جدیدی را برای کاربران ایجاد کنند. اما تلویزیون های هوشمند با امکانات متعدد از قیمت بالاتری نسبت به مدل های معمولی برخوردارند، که اگر از لحاظ هزینه مشکلی ندارید قطعا خرید تلویزیون هوشمند خوب پیشنهاد می‌شود.

بهترین مارک تلویزیون هوشمند کدام است؟

تلویزیون های هوشمند با امکانات ویژه و قابلیت‌های جذاب توسط برندهای بزرگ تلویزیون سونی، سامسونگ، جی پلاس، هایسنس و…ارائه شده‌اند. برای سهولت انتخاب و خرید از بین بهترین تلویزیون هوشمند ایرانی و خارجی در ادامه لیستی 10 تایی از پرفروشترین مدل تلویزیون‌های محبوب در بازار ایران را برای شما آماده کرده‌ایم. با کلیک روی تصویر یا دکمه هر آیتم، می‌توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

بهترین مارک تلویزیون هوشمند کدام است؟

تلویزیون های هوشمند با امکانات ویژه و جذاب از پرفروش ترین تلویزیون های هوشمند تلویزیون سونی، سامسونگ، جی پلاس، هایسنس در بازار ایران معرفی شد.


از کجا بفهمیم تلویزیون هوشمند است؟

در این مطلب ساده ترین روش تشخیص تلویزیون هوشمند با بررسی گزینه های کنترل از راه دور و منو برای بخش برنامه هایی مانند Amazon Prime Video ، Netflix یا Hulu ، همچنین  مشخصات کامل تلویزیون های هوشمند بیان شد.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

    1. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و دسترسی افراد به تلفن‌های هوشمند، تکنولوژی ساخت تلویزیون ها هم بسیار پیشرفت کرده. از امکانات تلویزیون هوشمند میتوان به قابلیت اتصال به اینترنت، و امکان استفاده از برنامه‌هایی (مانند نت‌فلیکس، یوتیوب و غیره) اشاده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا