خانه و آشپزخانه

بهترین تابه وک [ چدنی، آهنی، استیل] + خرید و قیمت 16 مدل پرفروش

همانطور که می‌دانید در سال‌های اخیر تابه های وک طرفداران زیادی پیدا کرده است این مدل تابه اولین بار در آسیای شرقی ساخته شد اکنون در همه جای دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد. در کل به تابه‌هایی که شکل خاص دارند بعضی از آنها نیز به شکل کاسه‌ای هستند تابه وک گفته می‌شود.
این مدل تابه‌ها به دلیل داشتن لبه‌های برآمده و خاص می‌شود مواد غذایی را در داخل آنها به راحتی بالا و پایین کرد تا حرارت به همه جای آن برسد حتی می‌شود با آنها حرکات نمایشی انجام داد و از آشپزی کردن لذت بیشتری برد.
قبلاً این تابه ها را بیشتر در فیلم‌ها و کلیپ‌های آشپزی شرقی یا چینی می‌دیدیم که بر روی آتش از آنها استفاده می‌شد اما امروزه به دلیل جذابیت بالای در طراحی این تابه ها و همچنین ویژگی قابل توجه آنها، طرفداران زیادی پیدا کرده و به بیشتر آشپزخانه‌ها راه پیدا کرده است.
ما پیش تر بهترین ماهیتابه رژیمی را هم معرفی کردیم. در این مقاله قصد داریم امکانات و ویژگی‌های بهترین تابه وک را بررسی کنیم اگر شما هم میخواهید با خرید تابه وک از آشپزی کردن لذت بیشتری ببرید در ادامه مطلب تابه وک و کاربرد آن با ما همراه باشید.

تابه وک چیست؟

کاربرد تابه وک چیه؟ تابه‌های وک به طوری طراحی شده‌اند که مقاومت بسیار بالایی بر روی حرارت دارند و بسیار با دوام و با کیفیت هستند، کاربرد تابه وک برای آشپزی سبب میشود، مواد غذایی در آنها سریعتر پخته شود به همین دلیل خاصیت مواد غذایی از بین نمی‌رود.

از این تابه هم می‌توان برای سرخ کردن و هم برای آب پز کردن و بخارپز کردن مواد غذایی استفاده کرد. با تابه وک
شکل ظاهری آنها به طوری است با وجود داشتن شکل خاص و لبه‌های برآمده می‌توانیم که حرارت به طور یکسان در همه قسمت‌های تابه پخش می‌شود و غذا بهتر پخته می‌شود.در ضمن انواع تابه های وک با کیفیت بالای متریال و نوع ساخت را می‌توان به راحتی در ماشین ظرفشویی قرار داد.

انواع تابه وک

استقبال بی‌نظیر مردم دنیا از تابه های وک باعث شد که به مرور زمان انواع مختلفی از آنها طراحی و تولید شود.
در حال حاضر تابه های وک در سه نوع بک دسته و دودسته تولید می‌شوند

تابه وک ته گرد


نوع اول تابه وک ته گرد می‌باشد، همانطور از که از اسمش پیداست ته آن گرد است که در زمان قدیم که آشپزی روی کوره و آتش بود طراحی شده است و به راحتی روی اجاق گاز قرار نمی‌گیرد.

تابه وک ته صاف


نوع دوم تابه وک ته صاف می‌باشد که به دلیل ته صافی که دارد از آن به راحتی روی اجاق گاز استفاده می‌شود.
نوع سوم تابه وک، تابه وک برقی است که کار کردن با آن بسیار آسان می‌باشد. این تابه به همراه یک پایه که به برق متصل می‌شود، است برای کسانی که تازه آشپزی را شروع کرده‌اند بسیار مناسب می‌باشد.

مشخصات تابه وک

تابه وک از کربن استیل ساخته شده که بسیار با دوام است گرما را خیلی زود و یکنواخت در همه جای ظرف پخش می‌کند خاصیت نچسب بودن نیز دارد در ضمن تابه های وک مغناطیسی هستند و گرما را انتقال می‌دهند.
در ادامه می‌خواهیم ۵ تا از بهترین تابه های وک که طرفداران زیادی دارند را به شما معرفی کنیم:

پرفروش ترین تابه های وک

1-تابه وک زولینگ

تابه وک زولینگ از نظر طرفداران تابه وک یکی از بهترین تابه‌های وک و همچنین پرفروش‌ترین تابه وک شناخته شده است که در کشور آلمان تولید شده است.
تابه وک زولینگ جنس بدنه آن از آلومینیوم بوده و داخلش پوشش نچسب دارد شامل ۵ لایه و حدوداً ۲۰ برابر از تابه‌های دیگر دوام بیشتری دارد.
از مزایای دیگر این تابه با کیفیت میتوان به این مورد اشاره کرد که نسبت به تابه های دیگر به روغن کمتری نیاز دارد پس تقریباً می‌شود گفت که این تابه وک رژیمی است و سرعت گرم شدن آن روی اجاق نیز بسیار زیاد می‌باشد.

2- تابه وک تفال مدل tempo flame

تابه وک تفال مدل tempo flame

این تابه از تولیدات فرانسه می‌باشد و بسیار با دوام و با کیفیت است. بدنه آن از آلومینیوم ساخته شده و داخل آن تفلون نچسب است. این مدل تابه در دو نوع طراحی شده تابه های یک دسته و تابه های دو دسته، جنس دسته‌های آن با کالیت می‌باشد.

3- تابه وک فالز مدل optimale

تابه وک تفال مدل tempo flame

این تابه از تولیدات کشور ترکیه است، بدنه آن از آلومینیوم ساخته شده و داخل آن از سرامیک است و به صورت سه لایه طراحی شده است.
این مدل تابه بسیار شیک و زیبا طراحی شده و یک دسته دارد که از جنس پلاستیک عایق می‌باشد.
این تابه از مدل‌های ته گرد است و بدون درب ساخته شده و در بیشتر مواقع برای تفت دادن غذا و همچنین سرخ کردن از آن استفاده می‌شود.

4- تابه وک جی اس دبلیو کد ۳۶۰۰

تابه وک جی اس دبلیو کد ۳۶۰۰

این مدل تابه تولید کشور آلمان است، جنس بدنه آن از چدن می‌باشد و داخل آن از تفلون نچسب ساخته شده است.
دارای دو دسته از جنس چدن می‌باشد این تابه دارای درب است و برای بخارپز شدن غذا نیز می‌شود از آن استفاده کرد.
طراحی این تابه به شکل سنتی است بسیار با دوام و شیک است و می‌توانید در مایکروویو و فر نیز آن را قرار دهید.
در هنگام خرید این تابه یک عدد انبر چوبی ویک عدد چاپستیک نیز به شما هدیه می‌دهند.

5- تابه وک فورته

تابه وک جی اس دبلیو کد ۳۶۰۰

این تابه با کیفیت محصول کشور ترکیه است می‌توان گفت این تابه، یک تابه وک چدنی است.
داخل آن از گرانیت ساخته شده، دارای دو دسته می‌باشد که یک دسته آن بلند است و از جنس پلاستیک عایق ساخته شده و دسته دیگر آن که کوچک است از جنس چدن ساخته شده است.
این مدل تابه نیز درب‌دار است و برای بخارپز کردن غذاها نیز از آن استفاده می‌شود.

خرید و قیمت تابه وک

تابه وک ژاپنی یا چینی؟ تابه های وک از لوازم آشپزخانه های کشورهای شرقی هستند. که با داشتن طراحی جالب و کاربردی امروزه از بسیاری از برندهای بزرگ در سایر کشورها تولید و عرضه میشوند. میتوان علاوه بر تابه های وک ژاپنی و یا چینی از برندهای تابه وک ایرانی، اروپایی و ترک نیز این محصول را تهیه کرد. در ادامه لیست 20 تایی از تابه وک آهنی، چدنی را جهت سهولت در انتخاب و خرید تابه وک معرفی شده اند.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا