خانه و آشپزخانه

قیمت بهترین بخاری هیزمی چند کاره مدرن + خرید 8 مدل پرفروش ارزان

خرید بخاری هیزمی به عنوان یک وسیله نوستالژی برای ویلا و یا کلبه‌های کوچک یک کنج دنج و گرم را فراهم میکند. که امروزه با گرایش اغلب افراد استفاده از وسایل نوستالژی و آنتیک مثل بخاری هیزمی بسیار رابج شده است. استفاده از بخاری هیزمی علاوه بر جنبه دکوراتیو بازدهی گرمایشی بالایی دارند. برای مناطقی که دسترسی به گاز شهری و برق نیست و بخاری هیزمی کمپینگ گزینه‌ای بسیار مناسب برای فصول سرد سال هستند.

البته بخاری‌های هیزمی در انواع مختلفی با ویژگی های خاص خود در بازار وجود دارند. برای خرید بهترین بخاری هیزمی که دارای عملکرد و کیفیت مناسبی باشد، نیازمند اطلاعات کافی و دیدن مدل بخاری‌های هیزمی مدرن با طراحی جدید است. که هدف ما در این مقاله به بررسی بهترین بخاری هیزمی چند کاره ، مزیت و معایب این محصول می باشد. تا در نهایت بهترین بخاری هیزمی را متناسب با فضایی که دارید انتخاب نمایید.

بخاری هیزمی چیست و چه کاربردی دارند؟

یکی از وسایلی که از گذشته تا به حال با استفاده از چوب گرمایش لازم را برای فضای مختلف ایجاد می‌کنند. مدل بخاری‌های هیزمی هستند که با وجود پیشرفت‌های دنیای امروز هنوز هم میتواند به عنوان بهترین شومینه هیزمی قسمتی از دکوراتیو خانه باشد. و گرمایش مطلوبی را برای فضاهایی مثل ویلا، کلبه، رستوران، خانه‌های کوچک فراهم کنند.

بخاری هیزمی

بخاری هیزمی چدنی خوبه یا آلومینیوم؟

بخاری‌های هیزمی از دو متریال چدن و آلومینیوم ساخته می‌شوند. که هر کدام از این دو نوع جنس بخاری دارای ویژگی خاص خود هستند. به طور مثال بخاری های هیزمی چدنی بازدهی گرمایی بالایی دارند. اما به نسبت مدل‌های الومینیوم وزن بیشتری و دوام بالاتری دارند. مدل بخاری هیزمی آلومینیومی با وجود قابلیت ارتجاع پذیری آلومینیوم تنوع بالاتری در طراحی و تولید این مدل بخاری هیزمی بکار گرفته شده است. اما در کل میتوان گفت هر دو نوع بخاری چدنی و آلومینیوم از کیفیت بالایی برخوردارند.

انتخاب مدل بخاری هیزمی

از آنجایی که بخاری‌های هیزمی در مدل های متنوعی تولید می‌شوند. می‌توانید با در نظر گرفتن محل قرارگیری بخاری نوع اتصالات لوله و دودکش از بین انواع مدل بخاری هیزمی چوب سوز کلاسیک را متناسب با نیازتان انتخاب کنید. البته بخاری های هیزمی مانند هر وسیله دیگری مزایا و معایب خودش را دارند. که قبل از خرید بخاری هیزمی جنبه‌های واقعی مثبت و منفی مدل بخاری های هیزمی را میبینیم.

پیشنهاد شده برای شما: بهترین بخاری گازی طرح شومینه ای

مزایای بخاري هيزمي

بخاری های هیزمی کلاسیک میتواند فضایی نوستالژی و شگفت انگیز را ایجاد کند.

مدل بخاری هیزمی گزینه ای بسیار مناسب برای گرمایش فضاهای خارج از شبکه های گازرسانی و برق باشند.

برای سوخت بخاری هیزمی چوب سوز می توان از پسماندهای تراشه های نجاری تخته الوار و … استفاده کرد. که انرژی ارزان و قابل دسترسی است.

سوخت ارزان بخاری چوب سوز نسبت به بخاری های نفتی و زغال سنگ بسیار به صرفه هستند.

مدل جدید بخاری های هیزمی دارای گواهینامه EPA برای اثبات نداشتن آلاینده های سنگسن هوایی هستند.

معایب بخاری هیزمی

مدل‌های جدید بخاری هیزمی دارای استاندارد کیفیت هوا هستند. اما برای مدل‌های قدیمی بخاری هیزمی با وجود سوختن چوب ایجاد گاز منواکسید کربن و اکسید نیتروژن تولید می‌کنند. که سبب می‌شود، برای سلامتی افراد خطرناک باشد. بنابراین حتما از نمونه بخاری هیزمی جدید و مدرن را در نظر بگیرید.

بخاری هیزمی از چوب برای ایجاد گرما و روشن شدن مصرف می‌کند. و نیاز به فضایی برای نگهداری چوب دارند.

چول از درختان مختلف برای بخاری های چوب سوز تهیه میشود. که نوع جرقه زدن و روشن ماندن هر نوع چوب با هم تفاوت دارد. در نتیجه هنگام روشن ماندن بخاری ممکن است شعله یکسانی نداشته باشید.

چوبی که برای سوخت مدل بخاری هیزمی تهیه می‌شود. ممکن است نیاز به خرد کردن داشته باشد. برای این‌کار باید وسایل و توانایی خرد کردن چوب را آماده داشته باشید.

بخاری هیزمی خوبه بخریم؟

با وجود این که امروزه وسایل گرمایشی زیادی از انواع بخاری گازی تا رادیاتور و بخاری گازی وجود دارند. اما برای برخی از محیط ها و فضاهای کوچک بخاری های هیزمی از لحاظ انرژی مصرفی ارزان و با ایجاد دکوراسیون نوستالژی بخاری هیزمی باغی جایگزین خوبی برای وسایل گرمایش دیگر هستند.

قیمت و خرید بخاری هیزمی

اگر شما قرار است یک وسیله گرمایشی زیبا، کلاسیک و کاربردی داشته باشید، استفاده از مدل بخاری هیزمی با ایجاد گرمایش و شعله‌های طبیعی محیطی دلچسب را فراهم می‌کنند.

و اما ما در این قسمت برای پاسخ به این سوال که بخاری هیزمی را از کجا بخریم؟ برای سهولت خرید 27 مدل بهترین بخاری هیزمی را آماده کرده ایم. که میتوانید با بررسی مدل های بخاری هیزمی مدل مد نظرتان را انتخاب و روی دکمه مشاهده قیمت و خرید کلیک کنید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

0/5 (0 نظر)

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. زمان استفاده از هیزم گذشته،فکر میکنم اروپایبها قرار بود استفاده کنند،اشغالها.چه کاسه ای زیر نیم کاسه است؟

    1. بخاری های هیزمی جند کاره و تک کاره هستند که نسبت به مدل بخاری هیزمی قدیمی ساختار پیشرفته تر و البته کاربردی تر پیدا کرده اند. در مدل بخاری هیزمی تاشو داخل چادر، بخاری هیزمی کمپینگ و در فضاهای و تفرجگاه های خارج شهر که دسترسی به گاز و برق نیست از گزینه های ایده ال محسوب میشوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا