خانه و آشپزخانه

بهترین مدل پنکه پارس خزر ( رومیزی و ایستاده) + قیمت 7 مدل پرفروش سال

پنکه پارس خزر خوبه ؟

برند پارس‌خزر یک برند ایرانی که با تولید انواع پنکه پارس خزر و در زمینه لوازم برقی خانگی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. پارس خزر این برند نام آشنا و معروف سالهای زیادی با تولید محصولات با کیفیت فوق العاده نسبت به دیگر کمپانی‌های تولید کننده از ثبات تولید برخوردار است. محصولات پارس خزر را از جمله پنکه پارس خزر را با دوام و کیفیت بالا در بازار عرضه کرده است. که توانسته اطمینان کامل مشتریان خود را جذب کند.

انواع پنکه پارس خزر

پنکه های پارس خزر در مدل‌های پنکه سقفی، پایه بلند، دیواری و رومیزی تولید و به بازار عرضه می‌شوند. که هر کدام در نوع خود با قدرت بسیار خوب و محل قرار گیری مناسب برای فضا تهویه و خنک شدن را به خوبی ایجاد میکند.

پنکه پارس خزر مدل FSR-SHIBA

بهترین مدل پنکه ایستاده پارس خزر،   پنکه پارس خزر مدل FSR-SHIBA
پنکه پارس خزر مدل FSR-SHIBA

جدیدترین پنکه پارس‌خزر مدل FSR-SHIBA یکی از پرطرفدارترین مدل پنکه های بازار است که با امکانات فراوان و زیبایی چشمگیر دارای 6 دور متفاوت پروانه و دارای قابلیت روشن و خاموش شدن به صورت اتوماتیک، با توان مصرفی بسیار پایین وهمچنین حجم هوادهی بالا یکی از بهترین مدل های پنکه پارس خزر است. که مشتریان زیادی دارد. این مدل جزو پرفروشترین محصول بین انواع پنکه پارس خزر قرار گرفته است.

پنکه سقفی پارس خزر

پنکه سقفی پارس خزر

پنکه‌های سقفی که با نصب روی سقف اتاق با چرخش 360 درجه هوای خنک و لذت بخشی را برای فضا دارند. این مدل پنکه سقفی با نصب بر روی سقف هیچ گونه فضایی را اشغال نمی‌کنند. افرادی که فضای کوچک در اختیار دارند می‌توانند مدل پنکه سقفی پارس خزر را تهیه و برای تهویه بهتر محیط کوچک خانه و یا محل کار خود استفاده کنند.

پنکه دیواری پارس خزر

پنکه دیواری پارس خزر

پنکه های دیواری از جمله مدل پنکه دیواری پارس خزر با موتور پرقدرت و با کیفیت در بازار عرضه شده‌اند. که بیشتر در اماکن عمومی با نصب روی دیوار با طراحی زیبا جلوه‌ای بسیار مناسب به عنوان یک دستگاه خنک کننده برای دکوراسیون مغازه و رستوران‌ها دارند. و برای رفت و آمد در این اماکن عمومی با روشن شدن و استفاده هیچ‌گونه مشکلی ایجاد نمی‌کند. این دستگاه جریان هوا خنک به خوبی در محیط به گردش در می آورد.

اگر قصد خرید پنکه را با مدل و یا برند دیگر دارید ما در مطالب دیگر فراهم کده بهترین پنکه ایستاده و رومیزی و بهترین پنکه سقفی ایرانی و خارجی بازار را نیز مورد بررسی و محصولات تاپ را معرفی نموده ایم پیشنهاد میکنیم. دیگر برندهای تاپ بازار را در این دو مطلب ببینید.

پنکه رومیزی پارس‌خزر

پنکه رومیزی پارس‌خزر

پنکه رومیزی پارس خزر با ابعاد و پره‌های مناسب طراحی شده‌اند. که با قابلیت جابه جایی آسان به راحتی میتوان این مدل را در اتاق‌های مختلف استفاده کرد. و تقریبا با پنکه‌های پایه بلند پارس خزر از نظر فنی یکی هستند. که دارای تنظیمات بسیار کاربردی از جمله کنترل از راه دور نیز می‌باشند. ‌

ویژگی های مدل پنکه پارس‌خزر

شرکت تولیدکننده پنکه پارس خزر با توجه به استاندارد بین المللی ارائه شده است. که طبق فوت و یا متر مکعب 56 متر مکعب برای اتاقی با 2000 فوت حجم هوادهی برابر با میانگین 700 متر مکعب است که مناسب‌ترین و استاندارد حجم هوادهی پنکه است.

مقدار هوادهی مناسب مدل پنکه های پارس خزر همانطور که اشاره شد. بر روی بدنه تمام مدل‌های پنکه و یا دفترچه راهنمای آن درج شده است. که می‌توانید مقدار هوا دهی هر مدل را بررسی کنید.

در برخی از مدل پنکه پارس خزر مجهز شده به تایمر خواب هستند. که میتوان زمان خاموش شدن پنکه را تنظیم کرد. تا پنکه به صورت خودکار خاموش شود. این ویژگی برای خاموش شدن پنکه هنگام شب که با تنظیم کردن پنکه به صورت اتوماتیک بعد از به خواب رفتن افراد خاموش می‌شود.

جدیدترین مدل پنکه پارس خزر

سرعت پنکه های پارس خزر با تنظیمات دکمه روی دستگاه قابل تنظیم هستند. در برخی از مدل‌ها پنکه پارس خزر ریموت دار قابلیت کنترل از راه دورتعبیه شده که این امکان را فراهم می‌کند. که از فواصل دور قابلیت تنظیم از 30 تا 120 دور در دقیقه را داشته باشد.

تنضیمات پنکه پارس خزر

برای پنکه های پارس خزر رومیزی که با چرخش 180 درجه و پنکه سقفی با چرخش 360 و پنکه های ایستاده با قابلیت تنظیم ارتفاع برای هر کدام از این مدل‌ها که استاندارد 56 متر مکعب هوادهی در دقیقه که استاندارد بین المللی رعایت شده است.

از روی دکمه هایی که بر روی بدنه پنکه میتوان تنظیمات لازم را برای سرعت مطلوب انتخاب کرد. که با فشردن دکمه on که با زدن این دکمه پنکه روشن می‌شود. که پس از روشن شدن در سه سرعت کم، متوسط، و زیاد تنظیم می‌شوند.

خرید پنکه پارس خزر

برای خرید پنکه پارس خزر چقدر هزینه لازم است؟ پنکه پارس خزر در مدل‌های مختلف دارای وِیژگی‌های متفاوتی همچون کنترل ریموت، تایمر، پره‌های شفاف …. که هر مدل با توجه به ویژگی‌های خود از قیمت مختلف برخوردارند بنابراین ابتدا باید مدل پنکه ‌ای را انتخاب کنید که هوای خنک و مطلوب را برای محیط شما فراهم کند. سپس با صرف هزینه‌ای معقول مدل مد نظر حود را تهیه کنید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا