خانه و آشپزخانه

نظرات درباره تلویزیون مارک سونی را بدانیم + 3 مدل برتر تلویزیون سونی

کدام مدل تلویزیون سونی خوبه؟

نظرات درباره تلویزیون مارک سونی چیه؟ آیا تلویزیون سونی بخریم؟ کدام مدل تلویزیون سونی را بخریم؟ دلایل محبوبیت تلویزیون سونی چیه؟ اگر شما هم قصد خرید تلویزیون را دارید و به دنبال بهترین مدل تلویزیون سونی هستید. ابتدا با نگاهی به نظرات خریداران درباره ی برند سونی و بررسی بیشتر مدل های متنوع تلویزیون مارک سونی قطعا میتوانید بهترین مدل تلویزیون سونی را که از محبوبیت بالایی در بین خریداران دارد را انتخاب کنید. در ادامه به بررسی بیشتر بهترین مدل تلویزیون های سونی می پردازیم.

درباره تلویزیون سونی بدانیم

برند سونی با بیش از نیم قرن سابقه از برندهای پر طرفدار و محبوب است. که ویترین بزرگی از مدل‌های متنوع تلویریون را به بازار جهانی عرضه کرده است. تلویزیون جدید سونی را در سری پیشرفته فورکی 4K و فول اچ دی 8K را با کیفیت بالای تصویر ، سیستم عامل اندروید طراحی نور و رنگ منحصر بفردی را به نمایش گذاشته است. که به عنوان یک برند برتر و معتبر جهانی شناخته شده است.

بهترین مدل تلویزیون سونی

برند سونی تلویزیون‌هایی را در مدل Q LED ، LED، OLED را با ساختاری قدرتمند طراحی و تولید کرده است. که در مدل تلویزیون سری فول اچ دی 8K با با ویژگی منحصر این تلویزیون های پیشرفته جایی برای مردد شدن نگذاشته، این سری تلویزیون سونی در سه سایز مختلف تولید شده‌اند. که بزرگترین تلویزیون سونی در سایز 85 و 98 مورد توجه طرفداران برند سونی قرار گرفته اند.

کیفیت تصویر تلویزیون سونی

تلویزیون های OLED سونی با کنتراست و دقت بالا کیفیت تصویر فوق العاده ای را با نور پس زمینه full array led و با پشتیبانی از پردازنده XR و فناوری Trluminos با ارائه پردازش قوی و آنالیز عملکردی منحصر بفرد را در بالاترین کیفیت تصویر تلویزیون سونی ایجاد میکند. همین ویژگی سبب شده تلویزیون سونی در بین برندهای دیگر همچنان بهترین کیفیت تصویر را داشته باشند.

پیشنهاد شده برای شما: بهترین برند تلویزیون های ایرانی

چرا تلویزیون مارک سونی بخریم؟

در پاسخ به این سوال که چرا تلویزیون مارک سونی بخریم؟ باید گفت برند سونی با چندین سال سابقه و تجربه تولید محصولات دیجیتال مانند تلویزیون، ساندبار، و انواع شیک محصولاتی با کیفیت بالا و ویژگی خاص برند سونی را به بازار عرضه می کند. این محصولات با قطعات درجه یک و قابلیت های مهم و کاربردی از پرطرفدارترین برند در سطح جهانی است. که مورد توجه اکثر کاربران گیم و تلویزیون‌های خانگی قرار گرفته‌اند.

نظرات درباره تلویزیون مارک سونی را بدانیم

هر چند که برند سونی از بهترین مارک تلویزیون های بازار است. اما قطعا بررسی نظرات در مورد مدل های متنوع تلویزیون مارک سونی سبب می‌شود، امکانات، معایب و مزایای محصولات را بهتر بشناسید. دید واقع بینانه‌ای در مورد محصول به دست آورید، تا برای خرید اقدام کنید. بنابر این اگر شما هم تجربه خرید و استفاده از این محصولات را دارید خوشحال می‌شویم نظر خود را در پایان این مطلب به ما اشتراک بگذارید.

عباس یعقوبی: غول صنعتی هستش و خیلی بزرگه، خیلی خوبه با کیفیت بالا و بزرگ


مهدی محمدی الواری: عالی ولی قیمت بسیار زیاده عالی عالی عالی، ولی گرون

محمدرضا کرمانی زاده: سلام دوستان من یک دونه ال ای دی 4k سایز 85اینچ گرفتم باگارانتی مادیران 3نفرنصاب زحمت کشیدن نصب کردند. کیفیت صدا عالی کیفیت تصویر بی نظر خود این ال ای دی سایز بسیار بزرگی داره درست 4عدد ال ای دی 42این کنار هم بذارید میشه اندازه این توی خونه جلوه خاصی داده دوستانی که شرایط خریدش دارن شک نکنن فقط مشکلی که داره وزن این دستگاه سنگینه و روی دوپاییه ای که سوار شده یکم لمسه باید مواظبش باشید پای های این دستگاه 30سانته و باید حواستون باشه روی میز tv جاش

  • + جذاب بودن بسیار زیاد در منزل
  • + صدای رسا و باکیفیت
  • + کیفیت تصویر بی نظیر
  • وزن سنگین
  • قیمت بالا

تلویزیون ال ای دی هوشمند سونی مدل 65X85J سایز 65 اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند سونی مدل 65X85J سایز 65 اینچ
تلویزیون ال ای دی هوشمند سونی مدل 65X85J سایز 65 اینچ
منبع انرژیبرق شهری
رزولوشن۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
سایز صفحه۶۵ اینچ
امکانات و قابلیت‌هارابط هوشمند Android ۱۰ حافظه داخلی: ۱۶ گیگابایت مرورگر اینترنت درگاه شبکه‌ی LAN بلوتوث شبکه بی سیم (Wi-Fi): Wi-Fi ۵ (۸۰۲.۱۱ac)، Wi-Fi ۸۰۲.۱۱ a/b/g/n/ac
توضیحات درگاه‌های USBدو عدد

تلویزیون ال ای دی هوشمند سونی مدل 65X85J سایز 65 اینچ تلویزیونی مناسب برای تماشای برنامه های تلویزیونی و اینترنتی شما میباشد. مجهز به پردازنده قوی 4K HDR processor X1 است. این محصول که در نمایشگاه CES 2021 رونمایی شده،  که به کمک فناوری‌های پیشرفته، تصاویری شفاف با کیفیت 4K به کاربر ارائه می‌دهدو با فناوری‌های پیشرفته تصویری همچونMotionflow™ XR، TRILUMINOS PRO، Live Color™ و Frame Dimming برای ارائه تصاویری با کیفیت به کاربر استفاده کرده است. با سیستم عامل تلویزیون جدید سونی با رابطه کاربری ساده ای داشته و قابلیت‌های هوشمند فراوانی هم در اختیار کاربر قرار می‌دهد. 

تلویزیون ال ای دی هوشمند سونی مدل KD-75X85J سایز 75 اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند سونی مدل KD-75X85J سایز 75 اینچ
تلویزیون ال ای دی هوشمند سونی مدل KD-75X85J سایز 75 اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند سونی مدل KD-75X85J سایز 75 اینچ تلویزیونی مناسب برای تماشای برنامه های تلویزیونی و اینترنتی شما میباشد. تصاویر را  کیفیت 4K نمایش میدهد. دارای دو درگاه USB  بوده و از نوع رومیزی بوده و قابلیت اتصال به دیوار را دارد.

  • + جذاب بودن بسیار زیاد در منزل
  • +صدای رسا و باکیفیت
  • + کیفیت تصویر بی نظیر
منبع انرژیبرق شهری
رزولوشن۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
سایز،صفحه۷۵ اینچ
امکانات وقابلیت‌هارابط هوشمند Android ۱۰ حافظه داخلی: ۱۶ گیگابایت مرورگر اینترنت درگاه شبکه‌ی LAN بلوتوث شبکه بی سیم (Wi-Fi): Wi-Fi ۵ (۸۰۲.۱۱ac)، Wi-Fi ۸۰۲.۱۱ a/b/g/n/ac
توضیحات درگاه‌های USBدو عدد

تلویزیون هوشمند ال ای دی سونی مدل KD-85X85J سایز 85 اینچ

تلویزیون هوشمند ال ای دی سونی مدل KD-85X85J سایز 85 اینچ
تلویزیون هوشمند ال ای دی سونی مدل KD-85X85J سایز 85 اینچ
فناوری‌های ارتباطی بلوتوث، Wi-Fi، پورت HDMI، پورت US
نحوه نصب قابلیت اتصال به دیوار
منبع انرژیبرق شهری
سایز صفحه۸۵ اینچ
تعداد بلندگوهادو عدد
توان هر بلندگو۱۰ وات
کیفیت تصویر
Ultra HD – ۴K

 از مدل تلویزیون‌های سونی بالا رده و با کیفیت می‌توان به مدل KD-85X85J اشاره کرد. این مدل دارای مزایای فوق‌العاده زیادی اعم از قابلیت نصب اپلیکیشن، بازی، استفاده از مرورگر و مواردی از این قبیل بهره‌مندمی‌باشند. رابط کاربری هوشمند و ضوح تصویر 4K دارد و نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی آن باعث می‌شود که KD-85X85J به تلویزیونی ایده آل برای انجام بازی‌های ویدیویی هم تبدیل شود.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا