خانه و آشپزخانه

همزن برقی چی بخرم + 10 مدل همزن برقی خوب با کیفیت قیمت مناسب

همزن برقی چی بخرم ؟ بهترین مارک همزن برقی کدومه؟برای خرید همزن برقی قطعا این سوال خواهد شد که همزن برقی چه مارکی خوبه؟ از بین برندهای معروف بازار فلیپس، بوش، فلر، گاسونیک….کدام یک از این برندها را انتخاب کنیم؟ برای پاسخ به این سوالات ابتدا باید مدل‌های مختلف همزن کاسه دار، همزن برقی کوچک بدونه کاسه را بررسی کرد و از بین مدل‌های پرفروش با توجه به نیاز خود مناسب‌ترین مدل را انتخاب کنید.

همزن برقی یکی از لوازم برقی پرکاربرد برای آشپزخانه محسوب می‌شود. که مدل آن بستگی به نوع استفاده و نیاز شما خواهد داشت اما انتخاب مارک برتر برای مدل کاسه دار و یا همزن‌های کوچک مهم است. بنابر این ما قصد داریم در این مقاله بهترین مارک همزن برقی را معرفی کنیم و در انتها مدل‌های پرفروش را لیست کرده‌ایم. تا با بررسی این مدل ها خریدی آسان را تجربه کنید.

انواع همزن برقی

همزن دستی

ابتدایی ترین همزن‌ها به صورت دستی بودند که هم زمان بیشتری برای همزدن و ترکیب کردن مواد صرف می‌شد و مواد به خوبی ترکیب نمی‌شد و مخلوط کردن مواد کار سخت و خسته کننده ای بود.

همرن برقی کوچک و ساده

همزن برقی های کوچک که معمولا دارای دو پره هستند و نحوه کار کردن و همزدن مواد با این مدل بسیار ساده و راحت است. و تنها با زدن یک دکمه مواد درون ظرف مخلوط می‌شوند.

همزن برقی کوچک

همزن برقی کاسه دار

همزن برقی کاسه دار در دو مدل معمولی و حرفه‌ای تولید می‌شوند. که مدل همزن کاسه ای حرفه ای دارای کاسه‌ای است که علاوه بر پره‌های دستگاه کاسه آن نیز می‌چرخد و مواد به صورت یکپارچه با هم ترکیب می‌شوند.

پیشنهاد شده برای شما: بهترین غذاساز همه کاره

راهنمایی و نکات خرید همزن برقی

اگر اهل آشپزی و حرفه‌ای باشید. و یا به پخت کیک و شیرینی علاقمند باشید قطعا نیاز به بهترین مارک همزن برقی خواهید داشت. و برای این که بتوان بهترین مارک همزن برقی را از میان برندهای معروف انتخاب کرد با در نظر گرفتن ویژگی‌های همزن برقی با کیفیت و خوب و همچنین با توجه به مواردی که در این راهنمای خرید بیان شده و دیدن، بررسی مدل‌های معرفی شده می‌توانید خرید هوشمندانه ای را داشته باشید.

قدرت دستگاه همزن

برای خرید دستگاه های برقی از جمله همزن برقی قدرت آن را در نظر بگیرید و اطمینان حاصل کنید که مدل انتخابی شما بتواند نیاز شما را رفع کند و عملکرد دستگاه این امکان را به شما دهد که با سرعت بیشتری همزدن مواد صورت گیرد. توصیه می‌شود از همزن‌هایی با قدرت بالاتر از 175 وات انتخاب کنید.

سرعت: همزن برقی‌های موجود در بازار دارای چند نوع مختلف سرعت از یک تا شش برابر هستند که بهترین مارک همزن برقی‌های بازار با مدل‌های چند سرعته امکان آماده سازی بهتر مواد را فراهم می‌کنند و در برخی از مدل‌ها عملکرد به این گونه است، که در ابتدا همزن با سرعت کم شروع به همزدن می‌کند و به تدریج این سرعت افزایش پیدا کرده و بهترین نتیجه را از عملکرد همزن خواهید داشت.

دسته همزن برقی

راحتی در استفاده از همزن یکی از نکاتی است که برای خرید همزن باید در نظر گرفت بهتر است مدلی را انتخاب کنید که دارای دسته ارگونومیک باشد تا فرم دسته باعث راحتی استفاده از همزن شود. استفاده از همزن با دسته ارگونومیک باعث راحتی در استفاده و عملکرد بهتر همزن خواهد داشت

همزن برقی چند وات خوبه؟

سرعت توان دستگاه های برقی به وات سنجیده می‌شود. و برای این که همزن برقی هم نیز توان بالاتری برای ترکیب مواد را داشته باشد. باید دستگاه همزنی را انتخاب کنید که دارای وات و توان بیشتری باشد که این امر باعث تسریع همزدن می‌شود البته دستگاه همزن هر چه توان و ولتاژ بیشتری داشته باشد انرژی بیشتری مصرف خواهد کرد.

بهترین مارک همزن برقی کدام است؟

برای خرید بهترین مارک همزن برقی بهتر است ابتدا پرفروشترین های بازار و پیشنهادات خریداران قبلی را بررسی کنید و و با توجه به سلیقه خود مدلی را انتخاب کنید که نیاز شما را رفع کند. برترین مارک‌ها از برند فلیپس، بوش، فلر، گاسونیک اِسمِگ، راسل هابز، بلک‌ اند دِکِر،کِنوود، آ.اِ.گِ(AEG)، کوئیزین‌آرت،، براون را میتوان برندهای برتر نامید.

قیمت همزن برقی

قیمت همزن برقی با توجه به مدل دستی، برقی ، کاسه دار و یا بدونه کاسه تعیین میشود. و با توجه مدل و مارک همزن کمترین . بیشترین قیمت را خواهند داشت. که ابتدا باید هزینه خود را در نظر بگیرید و سپس مدلی را انتخاب کنید که با توجه به هزینه ، سلیقه نیاز شما را برطرف کند.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

0/5 (0 نظر)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا