خانه و آشپزخانهلوازم برقی

بهترین مدل بخارشوی کارچر + معرفی 5 بخارشوی کارچر با قیمت

معرفی برند بخارشوی کارچر همراه با کاتالوگ 5 مدل کرشر

کارچر ( کرشر) یکی از برندهای تولید کننده تخصصی در در زمینه ساخت انواع دستگاه های نظافتی مشغول به فعالیت است. محصولاتی با استانداردهای بین المللی طراحی ، تولید و به بازار جهانی روانه کرده است. شرکت کارچر بخارشوها را در دو دسته بخارشوی خانگی و صنعتی با قابلیت های متنوع ساخته این مدل های کاربردی از پرفروش ترین بخارشوهای بازار هستند.

برند کارچر محصولات تولیدی خود را در دو دسته خانگی و صنعتی بسیار قدرتمند و باکیفیت با قابلیت‌های کاربردی فراوان را مطابق با استانداردهای بین المللی طراحی و تولید روانه بازارهای جهانی کرده است. بخارشو‌های کارچر جزو بهترین برندهای بخارشوی بازار هستند.

بخارشوی کارچر ساخت کجاست؟

دستگاه های قدرتمند بخارشو کارچر در کمترین زمان ممکن سطوح مختلف را تمیز میکنند. که با ویژگی‌های خاص بخارشوی کارچر نسبت به سایر برندهای دیگر توانسته توجه بسیاری از خریداران بخارشوی را جذب این برند برتر بازار کنند. اما برای برخی از خریداران این محصول این سوال پیش آمده که بخارشوی کارچر( کرشر ) ساخت کدام کشور است؟

کارچر یکی از کمپانی‌های معتبر آلمانی است که با نزدیک به یک قرن فعالیت در زمینه تولید انواع مدل بخارشور کارچر نیز شناخته شده است. مدل‌های متنوع بخارشوی کارچر اغلب خریداران را دچار تردید میکند که کدام مدل بخارشوی کارچر بهتره؟ که ما در این مقاله قصد داریم 5 مدل انواع بخارشوی کارچر را مقایسه کنیم. تا با توجه به نظرات خریدان قبلی بتوانید بهترین مدل بخارشوی کارچر ( کرشر) را تهیه کنید.

پیشنهاد شده برای شما: بهترین مارک بخارشو بازار

انواع بخارشوی کارچر(کرشر)

شرکت کرشر با توجه به اینکه دستگاه های بخار شوی برای نظافت فضاها و وسایل مختلف مورد استفاده قرار میگیرند. دستگاه های بخارشوی کارچر را در مدل های متنوع و با کاربردهای متفاوت طراحی و ساخته توانسته نیازهای مختلف خریداران را با سلایق گوناگون بر طرف کند. و محصولات این شرکت را در مدل های زیر در سطح جهانی ارائه کرده است.

  1. بخار شوی تی ( مناسب برای تمیز کردن سرامیک، کف و سطوح سنگی )
  2. بخارشوی سیلندری (  دارای قدرت و مخزن بزرگتر نسبت به بخارشوی تی مناسب برای تمیز کردن اسباب و مبلمان، سرامیک…)
  3. بخارشوی دستی کوچک ( مناسب برای تمیز کردن سطوح آشپزخانه، نظافت ماشین، کف حمام، تمیز کردن هود و کاشی های پشت گاز)
  4. بخارشوی مکش دار ( با لوازم جانبی بیشتر و دو مخزن جداگانه مناسب برای اتصالات و لوله ها، سینک آشپزخانه، کاشی دیوار، پنجره ها، آینه ها، هود آشپزخانه، اجاق گاز….)

عملکرد بخارشوی کارچر

مشخصات بخارشوی کارچر

بخارشوی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ تولید کنندگان بخارشوی اصل از جمله برند شناخته شده کارچر همواره در تلاش بوده‌اند که بخارشوهایی با کیفیت و ویژگی های زیر را به بازار عرضه کنند. هنگام خرید انواع بخارشوی این ویژگی ها را در نظر بگیرید……

  • ابعاد کم و وزن سبک
  • قطعات جانبی متنوع و کاربردی
  • میزان حجم خروجی مناسب
  • مخزن با دوام
  • میزان حجم بخار خروجی
  • قابلیت نصب آسان قطعات جانبی

نظرات در مورد بخارشوی کارچر

ناهید ساغری چی: من یک ماه بیشتر است که این بخارشویو خریدم واقعا از کار کردن باهاش لذت میبرم همه ی سرامیکای کف، سنگای دیوار کابینتا، سرویس‌های بهداشتیو باهاش تمیز کردم، قدرت بخارش عالی، اگه قصد خرید دارید شک نکنید بخرید

مهدی زارع : محصولات کارشر بسیار باکیفیت و کارا هستن، من یک مدل پایینترشو حدود ۶سال هست استفاده میکنم این مدلم برای مادرم خریدم

➕طول عمر زیاد

➕ کیفیت

➖ امکانات کم

میگن 30 ثانیه طول میکشه تولید بخار کنه ولی 5 دقیقه بیشتر باید روشن باشه همراه بخار اب چکه میکنه علت چیه؟

پاسخ : با عرض سلام خدمت شما دوست عزیز و گرامی تمام بخار شو ها استارت کار زمان می‌بره و زمان گرمای مجدد 30ثانیه است. دوباره زمان زیاد نمیبره همان مدت که استفاده ندارید بخار درون لوله تبدیل به آب میشه حوله یا ظرف دم دست بزارید برای زمان طولانی یه لحظه آب و بخار رو همان ثانیه اول تخلیه کنید بعد کار رو شروع کنید

❔ سلام آیا برای لک یا کثیفی قالی موکت استفاده میشه آیا از مواد شوینده داخل مخزن میشه استفاده کرد

پاسخ: نیازی نیست چون اینقدر بافشار تولید بخار میکنه که ازبین میبره کافیه بعد بارلکه بر اثرشو پاک کنید ولی خودش عالیه


درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا