خانه و آشپزخانه

لباسشویی پاکشوما بهتره یا اسنوا + معرفی و مقایسه 9 مدل پرفروش سال

ماشین لباسشویی اسنوا خوبه یا پاکشوما؟ بهترین مدل ماشین لباسشویی پاکشوما کدومه؟ لباسشویی اسنوا خوبه؟ماشین لباسشویی یکی از لوازم خانه‌ و آشپزخانه که خرید بهترین مارک و مدل آن اهمیت ویژه ای دارد. به همین دلیل اکثر افراد هنگام خرید ماشین لباسشویی بین برندهای معتبر بازار دچار تردید می‌شوند. که کدام مارک لباسشویی بهتر است؟ و سوالات بسیاری راجع به خرید بهترین برند ماشین لباسشویی برایشان پیش می آید.

اگر شما هم قصد خرید بهترین مارک ماشین لباسشویی را دارید. ابتدا بهتر است برندهای بازاز را از نظر ویژگی‌های مختلف هر کدام از مدل‌ها و رضایت مشتری از لباسشویی اسنوا تحقیق کنید. که ما در این مقاله از فراهم کده قصد داریم تا به مقایسه و بررسی ماشین لباسشویی اسنوا و پاکشوما بپردازیم. و در انتها مدل‌های پرفروش دو برند لباسشویی اسنوا و پاکشوما را معرفی کنیم. تا انتها همراه ما باشید.

لباسشویی اسنوا بهتره یا پاکشوما

با پیشرفت تکنولوژی برندهای تولید کننده لوازم خانگی محصولات خود را با بالاترین سطح و پیشرفته‌ترین فناوری روز ارتقا داده‌اند. تا در بازار رقابتی لوازم خانگی جایگاه خود را حفظ کنند. دو برند اسنوا و پاکشوما از تولید کنندگان لوازم خانگی معتبر همواره در تلاش هستند که بهترین محصولات را با بالاترین کیفیت را به بازار ارائه کنند. اما مدل‌های تولید شده از خیلی جوانب با هم متفاوت هسنتد. که در ادامه بیشتر با این موارد آشنا می‌شویم.

ماشین لباسشویی اسنوا

یکی از برترین برندهای خوشنام ایران که در ابتدا با لوازم صوتی و تصویری شناخنه شده ماشین لباسشویی مارک اسنوا محصولاتی با امکانات متنوع تولید میکند. برند اسنوا با ویژگی های مهم توانسته رضایت مشتریان را جلب کند.

ماشین لباسشویی اسنوا ساخت کجاست؟

اسنوا مانند دیگر برندهای لباسشویی اکثر قطعات لباسشویی را از بهترین برندهای چین وارد و در ایران مونتاژ میکند. لازم به ذکر است که این قطعات از برندهای چینی معتبر و با کیفیت هستند. برند اسنوا ماشین لباسشویی‌های تولیدی این شرکت را در حال حاضر توانسته به امکاناتی مانند برندهای ال جی و سامسونگ ارتقا دهد.

ویژگی های ماشین لباسشویی اسنوا

  1. سیستم حباب ساز
  2. شستشو ضد چروک و سریع
  3. امکان wash in wash
  4. عیب یاب هوشمند
  5. و همچنین بهترین تکنولوژی بکار گرفته شده در برندهای ال جی و سامسونگ را به محصولات خود اضافه کرده است.

اگر قصد خرید ماشین لباسشویی را دارید مقاله های دیگر فراهم کده را با عنوان بهترین ماشین لباسشویی درب فضایی، لباسشویی جی پلاس خوبه؟ و بهترین ماشین لباسشویی اتوماتیک ایرانی و خارجی را مطالعه کنید. و محصولات معرفی شده انتهای هر کدام از پست‌ها را بررسی کنید. تا با اطلاعات کامل بهترین مارک ماشین لباسشویی را برای خانه خود داشته باشید.

ماشین لباسشویی پاکشوما

شرکت تولیدی پاکشوما فعالیت خود را از سال 1354 با تولید ماشین لباسشویی آغاز کرده که با بیش از سه دهه فعالیت اکنون لوازم دیگر خانگی مانند: ماشین لباسشویی ، جاروبرقی، یخچال فریزر را نیز تولید میکند.

برند پاکشوما با فعالیت و پیشرفت‌های چشمگیر در تولیدات خود شده است. موفق به دریافت تندیس زرین برندهای برتر ایران شده است. همچنین محصولاتی با تنوع بالا نسبت به دیگر برندهای ایرانی است.

یکی دیگر از ویژگی‌های بارز برند پاکشوما همکاری با شرکت‌های بزرگی مانند ال جی و فیلیپس بوده است. که با الهام گرفتن از این دو برند بزرگ توانست با تولید ماشین لباسشویی پاکشوما سهم 25 درصدی از فروش ماشین لباسشویی را داشته باشد.

انواع ماشین لباسشویی اسنوا و پاکشوما

برندهای معتبر تولید کننده ماشین لباسشویی اسنوا و پاکشوما محصولاتی با فناوری روز دنیا در سه مدل ماشین لباسشویی در بازارعرضه کرده اند که شامل:

  1. ماشین لباسشویی درب از بالا
  2. ماشین لباسشویی درب از بالا همراه خشک کن ( ماشین لباسشویی دوقلو)
  3. ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک درب فضایی
  4. ماشین لباسشویی درب از جلو توماتیک

مقایسه لباسشویی اسنوا و پاکشوما

ماشین لباسشویی اسنوا و پاکشوما تفاوت چندان چشمگیری در نوع لباسشویی ندارند. اما هرکدام چندین ویژگی منحصر بفرد دارند. که این دو برند را از همدیگر متمایز کرده است.که برای خرید هرکدام از این دو برند باید با توجه به نیاز و کاربرد خود با اطلاع از ویژگی‌های هر کدام از این لباسشویی‌ها مدل مورد نیاز خود را تهیه کنید.

امکانات لباسشویی اسنوا

مصرف کم انرژی ماشین لباسشویی اسنوا از 35 تا 50 درصد صرفه جویی انرژی دارند. که این مدل لباسشویی را در رده کم مصرف‌ترین لباسشوی‌های بازار قرار گرفته است.

ماشین لباسشویی اسنوا دارای برنامه‌های شستشو متفاوت برای لباس‌های بسیار نازک و یا ضخیم و همچنین برای لباس‌های خیلی کثیف دارای برنامه شستشو کامل هستند.

ماشین لباسشویی اسنوا مجهز به تکنولوژی نانو سیلور می باشد که میکروب و قارچ هایی که حین استفاده از لباس روی آن قرار می‌گیرد را از بین میبرد و لباس‌هایی عاری از هرگونه قارچ را شستشو می دهد.

امکانات ماشین لباسشویی پاکشوما

ماشین لباسشویی پاکشوما دارای قابلیت اضافه کردن لباس در هنگام شستشو را دارند

برای شستشو بهتر لباس دارای سیستم Air Jet برای ورودی و خروجی آب است.

برای جلوگیری از فرسایش لباس و الیاف آن ، همچنین پاک کردن قوی و سریع لباس‌ها دارای ویژگی شستشو آبشاری هستند.

همه لباس ها دارای پرز هستند که در ماشین لباسشویی پاکشوما با تعبیه کردن فیلتر پرز گیر به طور اتوماتیک پرز و کرک لباسها را در قسمت فیلتر پرز گیر جمع آوری میکند. که باعث عملکرد بهتر ماشین لباسشویی می‌شود.

قیمت لباسشویی اسنوا و پاکشوما در بازار چقدر است؟

ماشین لباسشویی اسنوا و پاکشوما هر دو از برندهای معتبر ایرانی هستند. که قیمت هر کدام از مدل‌های این دو برند به ویژگی‌های کاربردی آنها و خصوصا حجم گنجایش لباسشویی بستگی دارد. ما در این قسمت مدل‌های برتر انواع لباسشویی اسنوا و پاکشوما را آماده کرده‌ایم که میتوانید با انتخاب مدل مد نظرتان و کلیک روی دکمه مشاهده قیمیت و خرید قیمت هرکدام از این مدل ها را به صورت کامل دریافت کنید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

ماشین لباسشویی اسنوا

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا