خانه و آشپزخانه

بهترین کولر آبی پرتابل + خرید 5 مدل پرفروش ارزان

کولر گازی پرتابل و هر آنچه درباره آن باید بدانید !

کولر آبی پرتابل چیست؟

منظور از کولرهای آبی پرتابل دقیقا نوع کولر آبی کوچک هستند. که با اندازه کوچک و جمع و جور قابلیت حمل و جابه جایی آسانی را دارند. این مدل کولرهای آبی پرتابل برای فضاهایی که اتصالات و کانال کشی ندارند گزینه بسیار مناسبی هستند.

کولر آبی پرتابل تقریبا با ساختاری شبیه به کولرهای آبی بزرگ تولید می‌شوند. فقط در برخی از مدل‌ها باید به صورت دستی مخزن آن را آب کرد. البته در مدل‌های جدید آن امکان نصب اتصال شیلنگ آب دائمی دارند که دیگر نیازی به پر کردن آب به صورت دستی ندارد.

کولر آبی پرتابل این وسیله سرمایشی که در فصل تابستان بدونه این که فرد متخصصی را برای راه اندازی بخواهد، به راحتی در گوشه خانه و یا محل کار مورد استفاده قرار می‌گیرند.

بهترین کولر آبی پرتابل کدامند؟

کولرهای آبی پرتابل بستگی به اندازه و ابعاد آن که نوع طراحی آنها به سه مدل تقسیم شده اند. هر کدام از این مدل‌ها ویژگی خود را دارند. و استفاده از نوع مدل کولر بستگی به محیط و همچنین سلیقه شما از این سه مدل می باشد که شامل:

کولر آبی پرتابل رومیزی: این مدل کولر آبی را که در ابعاد کوچک تولید شده‌اند. به طوری که که کوچکترین کولرهای بازار هستند. و برای استفاده روی میز یا چهارپایه قرار می‌گیرند.

کولر آبی پرتابل پایه‌دار: این مدل کولر آبی پایه‌دار بدونه نیاز به نصب پایه که از طراحی اولیه برای ساخت و تولید این مدل پایه تعبیه شده است. میتوان گفت این مدل با ظاهری مناسب و جلوه‌ای بهتر نسبت به کولرهای دیگر برای دکوراسیون دارند و جزو پرفروشترین مدل کولر آبی پرتابل بازار هستند.

کولر آبی پرتابل چرخدار: کولر آبی چرخدار با مزیت جابه جایی آسان در دسترس هستند. که میتوان به راحتی این مدل را جابه جا کرد.

همچنین برای خرید کولر می‌توانید پست‌های بهترین کولر آبی موجود بازار و بهترین کولر گازی و کولر گازی گری ساخت کجاست؟ را مورد بررسی قرار دهید

ویژگی های بهترین کولر آبی پرتابل چیست؟

پرتابل به معنی وسیله‌ای که قابلیت جابه جایی آسان دارد. کولرهای آبی پرتابل با این ویژگی که در اندازه های کوچک و با فضایی کم و همچنین قابلیت جابه جایی آسان از مزیت‌های بارز این مدل کولر آبی می‌باشد.

یکی دیگر از مزیت‌های این مدل کولر آبی برای فضایی که امکان استفاده از کانال کشی و راه اندازی کولرهای بزرگ را ندارند. و همچنین در مناطق گرمسیری که فضای کوچک دارند و استفاده از پنکه نمی‌تواند سرمایش و هوای خنک را ایجاد کند. بسیار کاربرد دارند.

راهنمای خرید کولر آبی پرتابل

کولر آبی پرتابل با برندهای مختلف در بازار عرضه شده اند. که هر کدام خصوصیات منحصر به فرد خود را دارند. از این رو برای خرید این مدل کولر آبی باید به مشخصات و ویژگی‌های مهم هر کدام از این مدل‌های کولر آبی هنگام خرید دقت داشته باشیدکه شامل:

  • ظرفیت مخزن آب کولر
  • دارا بودن پد سلولزی
  • قابلیت گردش هوا
  • قابلیت چرخش دریچه برای تنظیم هوا دهی
  • ریموت کنترل برای تنظیم سرعت و جریان هوا

کولر آبی پرتابل سلولزی

یکی از معایب کولرهای آبی تعویض پوشال کولر است که هر سال باید پوشال کولر تعویض شود. اما کولرهای آبی با پدهای سلولزی جایگزین پوشال شده اند این ویژگی باعث می‌شود. که گرد و غبار را جذب کند، نیازی به تعویض سالیانه ندارند. این مدل پد سلولزی را به مدت سه الی چهار سال قابل استفاده هستند.

بهترین کولر آبی پرتابل

قبل از خرید کولر آبی باید به دنبال برندی باشید که ویژگی‌های یک کولر خوب را داشته باشد. که این وِیژگی‌ها میتواند در داشتن کیفیت مطلوب و کارایی بهتر کولر تاثیر بسزایی داشته باشد. هنگام خرید به نکاتی مهم همچون وزن کم، قابلیت تنظیم دریچه هوا، جنس رویه کولر، مصرف کم آب رده انرژی مثبت و به این دلیل که این مدل کولر برای فضای داخلی استفاده می‌شوند باید ظاهر ی متناسب با دکوراسیون داخلی داشته باشد.

نصب و راه اندازی کولر آبی پرتابل

برای نصب کولر آبی پرتابل برخلاف کولرهای آبی بزرگ و کولرهای گازی که نیاز به کانال و لوله کشی راه اندازی به فرد متخصص دارند. این مدل کولر به راحتی قابل راه اندازی هستند، فقط برای مدل های جدید که امکان نصب شیلنگ دائمی آب دارند، که اگر شما فضایی کافی و امکان نصب کردن کولر به شیر آب را دارید می‌توانید با کمک نصاب از این مزیت خوب کولر بهره ببرید.

بهترین مارک کولر آبی پر تابل کدام است؟

شرکت‌های معتبری تولید کننده انواع لوازم سرمایشی از جمله انواع کولرهای آبی هستند. که برندهایی نظیر ال جی، ریتون، جنرال، هیتما، انرژی، آبسال، برفاب…جزو برترین برندهای بازار هستند. که در کنار برندهای خارجی محصولات ایرانی توانسته اند که کولرهایی با کیفیت بالا و قیمت ارزان را به مشتریان خود ارائه دهند.

قیمت کولر آبی پرتابل

همان طور که در این مطلب اشاره شد کولرهای آبی پرتابل از مدل‌های متنوع با برندهای مختلف در بازار وجود دارند. که هر کدام قیمت متفاوتی دارند. اما اگر در این قسمت از پست ما برندهای برتر را همراه با قیمت روز معرفی کرده‌ایم. که می‌توانید آنها را مورد بررسی قرار دهید و با توجه به بودجه و نیاز خود مدل مد نظرتان را انتخاب کنید و برای خرید روی دکمه مشاهده قیمت و خرید کلیک نمایید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا