خانه و آشپزخانه

پرفروش ترین گازهای صفحه ای ( مدرن و لوکس) + قیمت 19 مدل 2024

گاز رومیزی چه مارکی خوبه؟

اجاق گاز صفحه‌ای (رومیزی) یکی از مدل اجاق گازهای جدید هستند. که در چند سال اخیر وارد بازار شده‌اند. و نظرات بسیاری از خریداران اجاق گاز را به این محصولات با کیفیت جذب شده است. گاز صفحه ای از برندهای خارجی و ایرانی متعددی تولید و عرضه شده، با وجود تنوع بالایی از برندهای گوناگون معمولا برای خرید این مدل اجاق گاز برای خریداران سوالاتی پیش می آید که بهترین مارک اجاق گاز صفحه ای جدید کدامند؟ اجاق گاز صفحه‌ای چه جنس و مدلی خوبه؟

ما در این مطلب از سایت فراهم کده تصمیم داریم به بررسی این مدل اجاق گازهای صفحه ای بپردازیم. و مدل‌های مختلف این محصول را از برندهای معتبر با جنس‌های متفاوت مورد بررسی قرار دهیم و درنهایت مدل‌های پرفروش موجود بازار را معرفی کنیم.

انواع اجاق گاز صفحه ای کدامند؟

اجاق گازهای رومیزی دارای تنوع بالایی از برند و شکل‌های مختلف در بازار عرضه شده‌اند. که از متریال‌های ساخت شیشه‌ای و استیل یا ترکیبی از این دو نوع جنس تولید و به بازار ارائه شده‌اند. که هر کدام در مدل‌های دو و یا چند شعله هستند. برای انتخاب جنس و مدل این اجاق گازها مواردی همچون دکوراسیون و فضای آشپزخانه همچنین سلیقه شخصی را باید در نظر بگیرید که در ادامه بیشتر به این موارد می پردازیم.

اجاق گاز رومیزی شیشه‌ای

اجاق گاز رومیزی شیشه‌ای

شاید با شنیدن نام اجاق گاز شیشه‌ای برای شما هم این سوال باشد. که اجاق گازهای شیشه‌ای در مقابل حرارت دوام دارند؟ نوع متریال ساخت شیشه این مدل اجاق گاز از شیشه سکوریت نشکن است که با ظاهر و جلوه‌ای بی نظیر برای دکوراسیون آشپزخانه می‌توانید از این مدل استفاده کنید. اما حتما بهترین مارک اجاق گازهای شیشه‌ای را تهیه کنید تا با اطمینان کاملتری از آن استفاده کنید.

اجاق گاز رومیزی استیل خوبه؟

اجاق گاز رومیزی استیل خوبه

اجاق گازهای استیل رومیزی از جنس استیل ضد زنگ بسیار با کیفیت در دو نوع اجاق گاز استیل خش‌دار و ساده در بازار هستند. که مدل‌های استیل خش دار با اثر پذیری کمتری از لکه و خش بیشتر مورد توجه خریداران این محصول قرار گرفته‌اند. مدل اجاق گازهای استیل صفحه‌ای از پرفروش ترین مدل اجاق گاز های بازار هستند.

پیشنهاد شده برای شما: راهنمای خرید بهترین اجاق گاز فردار

اجاق گاز صفحه‌ای استیل و شیشه‌ای

مدل اجاق گاز رومیزی که ترکیبی از استیل و شیشه ای تولید شده‌اند. یکی از مدل‌هایی که زیبایی ظاهری بی‌نظیری دارند. اما نسبت به دو مدل استیل و شیشه‌ای از قیمت بالاتری برخوردارند.

اجاق گاز صفحه ای ایرانی

با وجود قیمت بالای اجاق گازهای وارداتی خارجی که قیمت بسیار بالاتری نسبت به اجاق گازهای صفحه ای ایرانی تولید داخل دارند. خرید اجاق گازهایی با کیفیت از برندهای معتبر ایرانی بسیار به صرفه هستند. و اکثر خریداران این سوال پیش می‌آید که بهترین مارک اجاق گاز ایرانی کدام است؟

از بهترین برندهای ایرانی اجاق گاز رومیزی اخوان، بیمکث، استیل البرز و آلتون را میتوان با اطمینان کامل از کیفیت این محصولات انتخاب کرد.

گاز رومیزی خارجی چه مارکی خوبه؟

اجاق گاز صفحه ای چی بخرم؟ محصولات ایرانی هر چند که با تکنولوژی روز بیشرفت کرده‌اند اما برندهای خارجی از کیفیت و دوام بالاتری برخوردارند. اگر از لحاظ هزینه مشکلی ندارید بهترین گاز صفحه ای خارجی شامل: تکنوگاز، آریستون از بهترین برندهای خارجی هستند که با قابلیت‌هایی مانند: قفل کودک، فندک الکترونیکی، جنس چدن سه لایه مقاوم در برابر حرارت … و خدمات پس از فروش توانسته‌اند، از بهترین اجاق گازهای صفحه ای خارجی بازار باشند.

ابعاد و اندازه اجاق گازهای رومیزی

اجاق گازهای صفحه ای از دو شعله تا شش شعله در ابعاد مختلفی ساخته می‌شوند. که اجاق‌های چهار شعله در عرض 60 سانتیمتری واجاق گازهای 5 و 6 شعله معمولا 90 سانتیمتر هستند. که در اکثر آشپزخانه‌ها از این سه سایز اجاق نصب می‌شود. اما اگر فضای آشپزخانه شما فضای کوچکی و یا مدل‌های کنج را نیاز دارید از مدل دو و یا سه شعله در نظر بگیرید. تمام برندهای بازار تولید کننده اجاق گاز صفحه ای قیمت مناسب را در تمام ابعاد گفته شده تولید می‌کنند.

راهنمای خرید اجاق گاز صفحه ای

برای خرید اجاق گاز تنها انتخاب برند مطرح نیست. باید به نکات مهم دیکر مثل ابعاد مناسب رتبه انرژی، نصب و راه اندازی را هنگام خرید بررسی کنید تا بهترین اجاق گاز را برای منزل خود تهیه کنید.

حتما قبل از خرید فضای مناسب را برای نصب اجاق گاز روکار در آشپزخانه در نظر بگیرید. که ایمنی کامل را بعد از نصب و هنگام استفاده داشته باشید. برای نصب مدل اجاق گازهای توکار رومیزی که نیاز به اندازه گیری دقیق‌تر دارند. بهتر است، نصب این مدل را به افراد حرفه‌ای بسپارید.

اجاق گازهای صفحه‌ای در اندازه و اشکال مختلف تولید شده‌اند. برای خرید اندازه، شکل و جنس اجاق گار را با توجه به دیگر المان‌های دکوراسیون آشپزخانه انتخاب کنید تا بیشترین هماهنگی را برای فضای آشپزخانه داشته باشید و دکوراسیونی خاص را برای خانه رقم بزنید.

همانطور که در این مقاله اشاره شد. گازهای صفحه ای از چند نوع جنس متفاوت تولید شده‌اند. که یکی از عوامل با اهمیت پیش از انتخاب آجاق گاز آشنایی با جنس های مختلف آن و تهیه اجاق گاز با توجه به ویژگی های جنس این محصولات است.

قیمت بهترین گاز صفحه ای

اجاق گازهای صفحه ای دارای قیمت مختلفی هستند که بستگی به عواملی مانند نوع برند، جنس اجاق گاز و چند شعله بودن ….دارد. برای سهولت انتخاب مدل اجاق گازهای رومیزی ایرانی و خارجی بازار را در این قسمت معرفی کرده‌ایم. با انتخاب مدل دلخواه با توجه به سلیقه خود می‌توانید با کلیک روی دکمه مشاهده قیمت و خرید اجاق گاز صفحه ای خوب را با مشخصات کامل را با قیمت روز آن مشاهده کنید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا