خانه و آشپزخانه

جدیدترین مدل سبد مسافرتی جدید (سبد پیک نیک) + 39 مدل ترک و ایرانی

سبد پیک نیک مسافرتی یکی از لوازم و تجهیزات ضروری سفر و طبیعت گردی است. با همراه داشتن سبد پیک نیک لوازمی مانند ظروف غذاخوری، استکان و لیوان یا میوه به راحتی درون سبد قرار داده و امکان جابه‌جایی این وسایل بسیار آسانتر خواهد شد. بنابراین در کنار سایر لوازم سفر و گردش خرید سبد پیک نیک مسافرتی ضروری می باشد.

با وجود سبد پیک نیگ مسافرتی خوب میتواند برکیفیت سفر تاثیر بگذارد. خیالتان را از بابت نگهداریظروف غذا خوری، نان فلاسک چای…..راحت کند. با طراحی مناسب سبد پیک نیک خیلی از وسایل گردش را به صورت صحیح در جای خود قرار دادهو دغدغه نگهداری و جابه جایی آنها را از بین میبرد.

سبد پیک نیک

بهترین سبد پیک نیک

سبد های پیکنیک از سه جنس چوبی ، پلاستیک، و پارچه ای تولید می‌شوند. که از جنس سبک و کاربردی می باشند. سبدهای پیک نیک با ویژگی های خوب دارای اندازه و اشکال مختلفی هستند. که در مدلهای ساده درب دار و بدونه درب تولید و به بازار عرضه شده اند. برای خرید سبد پیک نیک باید ملاحظاتی را در نظر گرفت تا هنگام استفاده راحت و سریع لوازم مورد استفاده را درون سبد قرار دهید. به همین منظور ما در ادامه نکات خرید بهترین سبد پیک نیک مسافرتی را بیان کرده و مدل های پرکاربرد را معرفی می‌کنیم.

پیشنهاد شده برای شما: زیرانداز مسافرتی ضخیم با کیفیت

سبد پیک نیک پلاستیکی

سبد پیک نیک پلاستیکی

سبدهای پلاستیکی پیک نیک یکی از پرفروشترین مدل سبدهای مسافرتی هستند که با طراحی زیبا و جادار و با داشتن ویژگی‌هایی مثل طرح زیبا رنگهای متفاوت بسیار بیشتر از مدل‌های دیگر در بازار بفروش میرسند.

سبد پیک نیک حصیری

سبد پیک نیک حصیری چوبی

سبدهای پیک نیک با بافت حصیری و چوبی بسیار زیبا یکی از فانتزی ترین مدل سبدهای پیک نیک هستند که طرفداران خاص خود را دارند. این جنس سبد دارای فضای بزرگ و معمولا درب هستند. که تنها یکی از معایب این مدل سبد پیک نیک چوبی نمیتوان وسایل زیاد سنگین را درون این مدل سبد قرار داد.

سبد پیک نیک پارچه ای

سبد پیک نیک پارچه ای

سبد پیک نیک پارچه ای از نوعی پارچه صنعتی ضخیم به نام سومیت تولید شده اند. که در مقابل شرایط محیطی از دوام بالایی برخوردارند. اسکلت این سبدهای پیک نیک از لوله های آلومینیومی با کیفیت و سبک می باشند. که تحمل وزن بالایی را دارند. این مدل با لایه عایق کاملا ضد آب هستند. که با تنوع رنگی بسیار زیبا این مدل بسیار مورد توجه خریداران قرار گرفته اند.

نکاتی برای خرید سبد مسافرتی

سبد پیک نیک مسافرتی باید دارای بهترین جنس و کیفیت بالا باشد چرا که این وسیله در طول مدت سفر و یا گردش بارها جا به جا میشود. به همن علت سبدهای سفری با کیفیت برای نگهداری مواد خوراکی و لوازم غذاخوری بسیار پرکاربرد هستند.

حجم کم: یکی از مواردی که برای خرید سبد مسافرتی ماشین در نظر گرفت این که کمترین فضا را اشغال کند. تا هنگام مسافرت های طولانی دچار کمبود جا نباشید. ( سبدهای مسافرتی تاشو مسافرتی برای گزینه مناسبی برای مواد خوراکیها ستند که پس از استفاده کمترین فضا را اشغال می‌کنند.)

جنس سبد: سبدهای پیک نیک با ساختاری از پلاستیک، پارچه ای و چوبی دارند که برای خرید هر کدام از این مدل سبدها باید با توجه به نیازتان سبد مناسب را برای مسافرتو پیک نیک خود تهیه کنید.

اندازه مناسب: سبدهای پیک نیک دارای سایز بندی هستند. که میتوانید با توجه به تعداد افراد خانواده و یا سفرهای دسته جمعی خود اندازه سبد را برای مسافرت های طولانی و یا کوتاه انتخاب کنید.

قیمت و خرید سبد مسافرتی

ما در این مطلب انواع سبد پیک نیک را بررسی کرده ایم. که هر کدام دارای قیمت متفاوت هستند. اما این سبدهای مسافرتی به نسبت کاربردی که دارند از قیمت مناسبی برخوردارند. که با کمترین هزینه میتوان یک وسیله کاربردی را برای سفر و گردش تهیه کرد. و اما در این قسمت ما 39 مدل برتر پرفروش از سبدهای پیک نیک مسافرتی و سبد مسافرتی برای ماشین را آماده کرده ایم که برای خرید این محصول میتوانید روی دکمه مشاهده قیمت و خرید محصول کلیک کنید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

0/5 (0 نظر)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا