خانه و آشپزخانه

بهترین مارک شیکر برقی حرفه ای + 18 مدل شیکر مخصوص پرطرفدار

انواع شیکر ورزشی و بدنسازی

شیکر یکی از انواع وسایل ورزشی است. که بیشتر در رشته بدنسازی و برای نگهداری مایعات حاوی مکمل‌های ورزشی مورد استفاده قرار می‌گیرد. شیکر ظاهرا شبیه به بطری آب می‌باشد. که قابلیت ترکیب نمودن مایعات را با یکدیگر دارد. همانطور که از نام آن پیداست Shaker به معنای تکان دادن است کار اصلی شیکر با تکان دادن و مخلوط کردن پودر و قرص‌های بدنسازی را به دو طریق دستی و برقی انجام میدهد.

برای افرادی که به طور مداوم و با برنامه های ورزشی خاص مایعات را استفاده می‌کنند مناسب است ورزشکاران حرفه‌ای و کسانی که در باشگاه فعالیت می‌کنند نیاز به شیکر مناسب دارند که پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید و بهترین مدل شیکر مخصوص ورزشکاران حرفه‌ای و کاربرد آن را معرفی کنیم

شیکر چیست؟

همانطور که گفته شد شیکر شبیه به قمقمه‌های آب است که تنوع رنگ و مارک‌های مختلفی دارد. که در کل در دو نوع دستی و برقی وجود دارد تفاوت شیکر و بطری این است که دارای ویژگی های برای مخلوط کردن مایعات، قرص و پودر هستند.

شیکر برقی حرفه ای

مخلوط کردن برخی از مواد سخت است و گاهی این پروسه برای حل شدن کامل مواد سخت و زمان بر می‌باشد که بهترین گزینه برای مخلوط کردن سریع و آسان مواد استفاده از شیکر بدنسازی برقی میباشد فقط کافیست به برق دسترسی داشته باشید و با اتصال شیکر به برق و یا شارژ کردن آن از مخلوط کردن مواد در کمترین زمان لذت ببرید.

نحوه استفاده از شیکر بدنسازی

برای شيكر برقي بدنسازي در ته آن پره‌هایی تعبیه شده است. که با بستن درب شیکر و زدن دکمه روشن پره شروع به چرخیدن می‌کند و مواد سریع و به خوبی مخلوط می‌شوند. ( شیکر برقی برای میکس کردن غذای کودکان نیز کاربرد دارد)

شیکر لیوانی و یا دستی

مدل لیوانی شیکر به شکل استوانه ای طراحی شده اند. که درون آنها لوله ای برای نوشیدن راحت‌تر مایعات قرار دارد برای مخلوط کردن مواد با این مدل شیکر را باید با دست تکان داد. و جایی برای آویزان کردن به لباس را دارد که هنگام حرکت و راه رفتن میتواند مواد درون آن مخلوط شود.

پیشنهاد شده برای شما: بهترین ترازو هوشمند شیائومی

نکاتی برای خرید شیکر که باید به آن توجه کنید

یکی از فاکتورهای خرید شیکر حجم و گنجایش این محصول می‌باشد. که این امر باید با توجه به نیاز و احتیاج خود گنجایش شیکر را انتخاب کنید البته بستگی به سلیقه هم دارد که مدل انتخابی شما چه حجمی داشته باشد.

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که از بطری های متفرقه برای مایعات درون ساک خود استفاده کرده باشید. و با نشت مایعات از بطری داخل ساک وسایل خود مواجه شده‌اید؟ ضد نشت بودن شیکر بسیار مهم است که با خرید شیکر خوب میتوانید از این موارد جلوگیری کنید.

شیکر در جنس پلاستیک و استیل تولید شده اند. که در برندهای مختلف نوع جنس آنها با هم فرق دارد. بنابراین هنگام خرید دقت داشته باشید که شیکری انتخاب کنید که جنس مقاوم داشته باشد

قیمت شیکر فلزی و پلاستیک

شیکر دارای امکانات از قبیل جداسازی پودر و آب، دکمه فنری مخلوط کن، حفظ دما را دارند که برای مخلوط کردن مواد مکمل کاربردی هستند. که وجود هر کدام از این امکانات روی قیمت شیکر نیز تاثیر دارد.

البته خوشبختانه شیکر یکی از وسایل ورزشی است. که قیمت زیاد بالایی ندارد و با پرداخت هزینه ای کم می‎‌‌توانید یک شیکر خوب و مناسب را تهیه کرد

درحال دریافت محصولات منتخب ...

پیشنهاد شده: سایت خرید بهترین کفش های ورزشی اسپرت فرست

0/5 (0 نظر)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا