خانه و آشپزخانه

بهترین مارک سطل زباله استیل اداری و خانگی + 23 مدل سطل زباله ارزان پرفروش

سطل زباله استیل یکی از انواع سطل‌های زباله هستند. که با ظرفیت‌های بزرگ و کوچک برای خانه و محیط کار تضمین کننده سلامتی محیط می‌باشند. که در مدل سطل زباله‌های استیل جدید با تنوع بالایی رنگبندی بفروش می‌رسند. اما برای خرید سطل زباله تمام استیل، این وسیله کوچک ضروری باید با توجه به نوع سطل و محل قرار گیری زیباترین شکل سطل زباله را از بهترین مارک سطل زباله استیل از برندهای برتر را انتخاب کرد. تا علاوه بر کیفیت سطل زباله جلوه‌ای مرتب و منظم را برای دکوراسیون داشته باشد.

انواع سطل زباله استیل کوچک و بزرگ

سطل زیاله های استیل با توجه به نوع طراحی برای فضاهای مختلف کاربرد دارند. که‌ با کیفیت بالای سطل زباله استیل بزرگ برای مکان‌های عمومی نیز در اشکال متنوعی تولید شده‌اند. و مورد توجه بسیاری از خریداران قرار گرفته‌اند. برای خرید سطل زباله استیل با توجه به اینکه این نوع سطل علاوه بر فضای خانه در مکان های عمومی و در محیط باز استفاده می‌شوند. ابتدا دیدن مدل های متنوع این محصولات کمک شایانی برای انتخاب بهتر سطل زباله استیل باشد.

سطل زباله استیل پدالی خانگی

سطل زباله استیل پدالی بدونه نیاز به براداشتن درب سطل هنگام استفاده با امکان باز و بسته شدن درب سطل توسط یک پدال طعبیه شده در قسمت کفه سطل را دارند. سطل‌های زباله پدالی استیل با سهولت برای استفاده و جلوه ای بسیار شیک نسبت به دیگر مدل سطل‌های زباله پرطدفدار و پرفروش بازار هستند.

انواع سطل زباله استیل

  • سطل زباله استیل زیر سیگاری دار
  • سطل زباله استیل چشمی
  • سطل زباله استیل آشپزخانه
  • سطل زباله استیل پدال دار
  • سطل زباله استیل دیواری
  • سطل زباله استیل سرویس بهداشتی
  • سطل زباله استیل هوشمند

عکس سطل زباله استیل پدالی
سطل زباله استیل پدالی

سطل زبالی استیل اداری

مکان های عمومی مانند هتل‌ها ادارات و مراکز تجاری برای بهداشت محیط نیاز به سطل زباله‌ای دارند که جلوه و ظاهر مناسبی داشته باشد. از این رو انتخاب سطل زباله برای فضاهای این چنینی اهمیت ویژای دارد. سطل‌های زباله استیل گزینه‌ای بسار مناسب برای مکان‌‎های اداری و تجاری هستند.

سطل زباله استیل اداری
سطل زباله استیل اداری

چگونه سطل زباله استیل اصل را انتخاب کنیم؟

سطل‌های زباله استیل از دو نوع استیل براق و استیل خش دار تولید می‌شوند. که هر دو نوع سطل از جنس استیل ضد زنگ با بالاترین کیفیت در رنگبندی بسیاری توسط برندهای برتر تولید و بفروش می‌رسند. به طوری که در مدل سطل آشغال استیل از جنس استیل اصل در فضای بیرون با شرایط جوی مختلف نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

پیشنهاد شده برای شما: انواع سطل زباله پدالی و ساده

مزیت استفاده از سطل زباله فلزی( استیل)

سطل های استیل که بیشتر با نام سطل اداری شناخته شده ‌اند. برای اغلب فضاهای عمومی هتل ، پاساژ ، درمانگاه و فضاهای باز حیاط و ویلا … استفاده می‌شوند. این مدل با طراحی‌های مختلف با شکل های نیم دایره، مربع، مسطتیل، گرد …با توجه به فضای قرار گیری در ابعاد و اندازه های گوناگون را میتوان تهیه کرد.مزیت استفاده از این مدل سطل زباله فلزی سبک با مقاومت بالا در مقابل تابش آفتاب ، باد و باران برای فضای بیرون از منزل است.

بهترین مارک سطل زباله استیل کدام است؟

سطل‌های زباله استیل از برندهای مختلف ایرانی و خارجی تولید می‌شوند. که برندهایی نظیر سطل استیل یونیک، شفق، بهازکالا، آرتیسون، ایکیا، جگوار ، دالتون از برندهای بسیار با کیفت و خوشنامی هستند. که با تولید سطل زباله با بهترین متریال ساخت از پرفروشترین سطل‌های زباله هستند.

سطل زباله یونیک خوبه بخرم؟

یکی از برندای شناخته شده لوازم خانه برند یونیک است که طرفداران خاص خود را دارند. اما با توجه به وارداتی بودن محصولات این برند کمتر در بازر دیده می‌شود. برندهایی مثل ایکیا یک جایگزین مناسب برای یونیک هستند.

قیمت سطل زباله استیل آشپزخانه و اداری

قیمت سطل زباله استیل آشپزخانه و اداری بر اساس ظرفیت ، کیفیت و برند تولید کننده تعیین می‌شود. که در این قسمت از مطلب لیستی از پرفروش ترین سطل زباله استیل را با قیمت مناسب آماده کرده‌ایم. می‌توانید با توجه به هزینه و سلیقه خود سطل زباله مورد نیازتان را انتخاب کرده و با کلیک روی دکمه مشاهده قیمت و خرید محصول قیمت و مشخصات را ببینید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا