خانه و آشپزخانه

یخچال فریزر ارزان و خوب ایرانی + قیمت 5 برند یخچال ارزان و با کیفیت

یخچال فریزر از لوازم ضروری آشپزخانه ای است، که نیاز به خرید بهترین و با کیفیت‌ترین مدل یخچال فریزر می‌باشد. تا با دوام و کیفیت بالا از قیمت مناسبی هم برخوردار باشد. با وجود تحریم برندهای خارجی در ایران باید به دنبال برندهای پرفروش یخچال فریزرهای ارزان قیمت و خوب ایرانی بود. ما هم با توجه به اهمیت خرید یخچال فریزر خوب و ارزان در ادامه بهترین یخچال فریزر ارزان و خوب ایرانی را معرفی خواهیم کرد.

انواع یخچال فریزر

یخچال فریزر با برندهای ایرانی و خارجی در مدل های متنوعی تولید می‌شوند. هر کدام از این مدل‌ها دارای ویژگی های خاص خود هستند. که با توجه به نیاز خریداران در ابعاد و اندازه های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند.

یخچال فریزر دوقلو ارزان

سری یخچال‌هایی که به صورت دو یخچال و فریزر به طور مجزا از هم هستند. این مدل یخچال با طراحی، رنگ و اندازه هماهنگ در کنار هم قرار میگیرند. به یخچال های دوقلو معروف هستند.

ارزانترین یخچال فریزر بالا پایین

یخچال فریزرهای که از دو قسمت با درب جداگانه فریزر و یخچال هستند. در جدیدترین مدل‌های این سری یخچال اغلب به صورت بالا پایین ایستاده طراحی شده‌اند. ( البته ما در مقاله ای دیگر به طور مفصل به بررسی و معرفی این مدل یخچال پرداخته‌ایم. که میتوانید به مقاله بهترین مدل یخچال بالا و پایین مراجعه کنید.)

یخچال فریزر ساید بای ساید

جدیدترین مدل یخچال فریزرهای جادار و بزرگ که با طراحی یخچال فریزر در قالب یخچال های پیشرفته و بزرگتر نسبت به دیگر مدل‌های یخچال هستند. این مدل یخچال با قابلیت‌های ویژه ای مانند یخساز و کشوهای مخصوص یخ‌زدایی بسیار منحصر بفرد می باشند اما نسبت به دیگر مدل های یخچال فریزرها از از قیمت بالاتری برخوردارند.

ارزانترین یخچال فریزر ایرانی و خارجی

یخچال فریزرهای ایرانی نسبت به برندهای خارجی از قیمت ارزانتری برخوردارند. تولید کنندگان بهترین مارک یخچال فریزر ارزان و خوب ایرانی توانسته‌اند در کنار برندهای خارجی با بروزترین تکنولوژی دنیا پیشرفت کنند. با طراحی و کیفیت قابل قبولی یخچال فریزرهای ارزان و خوب ایرانی را به مشتریان ارائه کنند. در ادامه چند مارک برتر و پرفروش بازار ایران را معرفی می‌کنیم.

بررسی یخچال فریزر امرسان

امرسان از برندهای خوشنام ایرانی است. که با تولید انواع مدل یخچال و فریزرهای ایرانی شناخته شده است. برند امرسان با گارانتی و ضمانت 36 ماهه محصولات با کیفیت این شرکت را ارائه می‌کند. به طوری که خریداران یخچال‌های برند امرسان از خرید خود راضی بوده و خرید یخچال فریزر امرسان را به دیگران نیز پیشنهاد کرده‌اند.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

پرفروش ترین یخچال فریزر الکترو استیل

الکترو استیل یکی از با سابقه ترین برندهای ایرانی است. که ثمره تلاش متخصصین تولید یخچال فریزرهای برند الکترواستیل محصولاتی با کیفیت و خوش قیمت هستند. به طوری که یخچال فریزرهای الکترو استیل توانسته طی سالهای متمادی در خانه های ایرانیان جایگاه ویژه خود را حفظ کنند.

بهترین یخچال فریزر بست

بست یکی از برندهایی است که نسبت به دیگر برندهای ایرانی سابقه کمتری در تولید دارد. اما توانسته به خوبی با استفاده از متخصصان و دانش روز با طراحی جدید محصولات بست را با کیفیت را به طرفداران این برند عرضه کند. و جدیدترین مدل یخچال فریزرهای بست را با گارانتی 24 ماهه و قیمت مناسب برای مشتریان این برند ارائه کرده است.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

ارزانترین یخچال فریزر ایرانی

برندهایی که در بخش قبلی معرفی شد و برندهای دیگری مانند اسنوا، آزمایش، هیمالیا از برندهای بی‌نظیر ایرانی هستند. که همگی تقریبا در یک سطح قرار دارند. این که بهترین و ارزانترین یخچال فریزر ایرانی کدام است؟ باز بستگی به انتظار ، سلیقه و هزینه شما خواهد داشت که بتوانید با بررسی بیشتر یخچال فریزرهای ارزان و خوب ایرانی را انتخاب کنید.

قیمت ارزانترین یخچال خوب بازار ایران چقدره؟

اگر به دنبال یخچال فریزر ارزان و خوب ایرانی هستید، با توجه به تغییر قیمت ها نمیتوان برای مدل و برندهای یخچال های ایرانی هم قیمت مشخصی را بیان کرد. اما برای سهولت خرید در این قسمت پرفروشترین یخچال فریزرهای برندهای برتر بازار را آماده کرده‌ایم. می‌توانید با کمی بررسی بیشتر از میان مدل‌های معرفی شده، بهترین مدل یخچال فریزر ارزان و خوب بازار ایران را تهیه کنید.

قیمت یخچال فریزر ایرانی خوب از 1000000 تا 25000000

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا