خانه و آشپزخانه

قیمت بهترین مدل یخچال سامسونگ + 4 مدل جدید در بازار ایران

یخچال فریزرهای سامسونگ یکی از نمونه محصولات کمپانی معتبر و بزرگ سامسونگ هستند. که با طراحی منحصر بفرد و کیفیت بالای برند سامسونگ طرفداران بسیاری را در ایران و سراسر جهان جذب مدل های متنوع یخچال فریزرهای سامسونگ شده‌اند. یخچال فریزرهای سامسونگ در کنار امکانات و فناوری‌های پیشرفته بسیار مناسبی که دارند، برای برطرف کردن نیازهای کاربران در چهار مدل ساید بای ساید، دوقلو، کمبی و یخچال فریزر درب فرانسوی سامسونگ با توجه به نیاز کاربران طراحی شده‌اند.

با توجه به این که سال ها استفاده از محصولات برند سامسونگ کیفیت این محصولات برای اکثر افراد ثابت شده است. ما در این مقاله قصد داریم مختصری به نکاتی برای خرید یخچال فریزرهای سامسونگ بپردازیم و در پایان چند مدل یخچال سامسونگ را معرفی کنیم.

یخچال فریزر سامسونگ اصل

شرکت سامسونگ از سال 1969 در کشور کره فعالیت خود را شروع کرد. و با بیش از نیم قرن سابقه تولید در حوضه موبایل و سایر لوازم الکترونیکی خانگی به یکی از مارک های بزرگ تکنولوژی جهان تبدیل شد. یخچال فریزرهای سامسونگ هم نمونه‌ای از محصولات سامسونگ کره هستند. که با مدل‌های متنوعی از یخچال فریزرهای با ظرفیت‌های مختلف با فناوری روز هستند که توسط این برند به بازار عرضه شده‌اند.

انواع یخچال فریز سامسونگ

سامسونگ همواره بروزترین محصولات را با هوشمند ترین تکنولوژی ارائه میکند. یخچال سامسونگ در رده‌های ساده تا هوشمند ترین مدل با قابلیت اتصال به اینترنت به بازارهای جهانی عرضه شده‌اند.

یخچال ساید بای ساید سامسونگ

یخچال‌های ساید بای ساید در کل طراحی شده به صورت عمقی هستند، یخچال های ساید بای ساید سامسونگ با طراحی عمقی فضای بزرگی دارند، با طراحی ظاهری مینیمال یکی جدیدترین یخچال های ساید بای ساید هستند.

یخچال دوقلو سامسونگ

برند سامسونگ با طراحی یخچال های دوقلو با کیفیت یکی از بینظرترین مدل یخچال های دوقلو را دارد. که با کنار هم قرار گرفتن یخچال کامل تک و فریزر تک برای نگهداری مواد غذایی تازه و یا به صورت منجمد را با بهترین کیفیت نگهداری میکند.

یخچال درب فرانسوی سامسونگ

سامسونگ با نوآوری در طراحی یخچال های سامسونگ و برای راحتی خانواده مدل یخچال درب فرانسوی سامسونگ را از 28 فوت تا 34 فوت با ایجاد فضایی قابل دسترس به واسطه نوع خاص طراحی به خود اختصاص داده است.

پیشنهاد شده برای شما: بهترین یخچال چهار درب بازار

بهترین مدل یخچال سامسونگ اصل

سامسونگ از برندهای خوشنام و شناخته شده است که به جرائت میتوان گفت تمام مدل یخچال فریزر و ساید بای ساید سامسونگ با ظرفیت های گوناگون از کیفیت و طراحی فوق العاده ای برخوردارند. و جزو بهترین یخچال فریزرهای دنیا هستند. که در ادامه چهار مدل یخچال های سامسونگ اصل در بازار ایران را مشاهده میکنید.

قیمت یخچال فریزر سامسونگ

بخچال فریزر برند سامسونگ و دیگر برندهای خارجی در بازار ایران نسبت به یخچال فریزرهای ایرانی از قیمت بالاتری برخوردارند. البته برندهای ایرانی تولید کننده یخچال فریزرهای ایرانی هم در چند سال اخیر با تکیه بر دانش روز متخصصین ایرانی توانسته اند انواع مدل یخچال فریزرهای ایرانی را با پیشرفته ترین فناوری طراحی و تولید کنند. برای مشاهده برندهای یخچال ایرانی پیشتهاد میکنم مقاله بهترین یخچال فریزر ایرانی را ببینید.

مدل یخچال های معرفی شده این پست از پرفروش ترین مدل یخچال ها سامسونگ هستند که طی مدت زمان کوتاهی ممکن است ناموجود شوند. در این صورت پیشنهاد میکنم سایر مدل یخچال های ایرانی و خارجی را در مقاله بهترین یخچال فریزر ایرانی و خارجی ببیند.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا